Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey Lay_Multiple,

Mooi systeem! Hopelijk zet je dit voort (y)

Mag ik vragen hoe je je wedstrijden en bets selecteert?

0 Vind ik leuk's
Ik ben ook begonnen met layen maar ik neem het iets anders aan ( ik lay underdogs na een statistical research). Nu vraag ik mij af of ik een niewe thread moet aanmaken aangezien dit een strategie thread is van iemand anders of mag ik het mijne hier gewoon bij posten?

0 Vind ik leuk's
Post er maar gewoon bij hoor!

Ik selecteer mijn bets op gevoel. Kijk hoeveel teams scoren in het verleden. Verder neem ik altijd 3 goals marge zodat ik tijdig verliezen kan afkappen.
0 Vind ik leuk's
Heerenveen - PSV
Lay winst Heerenveen € 25 @ 2,9
---

Cash out minuut 40 met € 14 profit.

S 240 / CW + 140
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Heerenveen - PSV

Cash deze maar uit, heerenveen wint dit eerder dan psv :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
lay_multiple:
Heerenveen - PSV

Cash deze maar uit, heerenveen wint dit eerder dan psv :)

Laat maar staan na de rode kaart ;-)
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Post er maar gewoon bij hoor!

Ik selecteer mijn bets op gevoel. Kijk hoeveel teams scoren in het verleden. Verder neem ik altijd 3 goals marge zodat ik tijdig verliezen kan afkappen.

Is vriendelijk van u.

Mijn strategie bevat het layen van underdogs voor de kick off na statistical research en eventueel in-play back ik de underdog als het niet doet wat ik wil.

Naar wat zoeken we?

1. Favoriet ( home/away ) moet een winst % hebben van > 50% over het vorig en huidig seizoen.
2. Underdog ( home/away ) moet een verlies % hebben van > 50% over het vorig seizoen en huidig seizoen.
3. H2H kijken we naar de laatste 3 seizoenen. Favoriet moet een winst hebben van > 50%
4. Match heeft een live video stream nodig.

Als we een match hebben gevonden die overeenkomt met de bovenstaande criteria dan layen we de underdog 5 min voor de aftrap.

In-play exit strategie?

1. Komt er een rode kaart voor de favoriet dan verlaten we de trade onmiddelijk ongeacht winst/verlies.
2. Is het na 70min spelen nog steeds 0-0 verlaten we de trade.
3. Staat de underdog tijdens de 70e min met 1 doelpunt voor verlaten we de trade. ( verlies zal tussen 1/4e tot iets minder dan de voledige stake zijn )
4. Wanneer de favoriet 1 goal voorstaat, de underdog gelijk komt te staan na de 70e min dan verlaten we de trade.
5. Wanneer de favoriet 1 goal voorstaat, de underdog gelijk komt te staan en we bereiken de 70e min dan verlaten we de trade.
6. Wanneer de underdog 1 goal voorstaat, de favoriet komt gelijk en we zijn voor de 70e min dan blijven we in de match tot het eindsignaal.
7. Op het moment dat de underdog 2 goals voor komt te staan verlaten we de trade onmiddelijk ongeacht het verlies. ( Dit is altijd tussen het begin en de 70e min van de match. )

Het is een hele boterham dus om deze strategie gewoon te worden zou ik dit testen of het wel in je profiel past.

Ik geef een voorbeeld van dit weekend tussen Wolfsburg vs Werder Bremen.

1. Wolfsburg heeft tijdens het vorig en het huidig seizoen thuis 12 op 19 wedstrijden gewonnen = 63%
2. Werder Bremen heeft tijden het vorig seizoen en het huidig seizoen uit 11 op 20 wedstrijden verloren = 55%
3. Wolfsburg heeft H2H 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld = 66%
4. Ik bekijk de streams op Bwin

1. Geen rode kaart
2. Niet voorgekomen
3. Niet voorgekomen
4. Niet voorgekomen
5. Werder Bremen ( underdog ) is gelijk komen te staan in de 37e min. We blijven in de trade!
6. Niet voorgekomen
7. Niet voorgekomen

Wolfsburg vs Werder Bremen is uiteindelijk gestrand op een 2-1 overwinning voor de favoriet. Wolfsburg scoorde het winnende doelpunt in de 57e min.

Ik gebruik www.soccerstats.com voor de statistieken te bekijken die we nodig hebben , www.soccerway.com voor de H2H vergelijking en www.backlaybettingcalculator.com om mijn back stake te bepalen.

Heb je vragen of is het niet duidelijk stel ze gerust.

1. Wolfsburg vs Werder Bremen -> 2-1 -> +5 units
2. Sassuolo vs Napoli -> 0-1 -> +5 units

Na 2 wedstrijden +10 units
Strike rate 100%

0 Vind ik leuk's
TheJoery 92
Ik snap het. Op basis van gedegen onderzoek lay je een underdog.
En je hebt regels wanneer verlies te nemen.
Mooie spelregels. Ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
TheJoery 92
Ik snap het. Op basis van gedegen onderzoek lay je een underdog.
En je hebt regels wanneer verlies te nemen.
Mooie spelregels. Ben benieuwd.

Dank je Lay_Multiple

Ik heb het een hele tijd getest en de test resultaten waren positief. We gaan zien hoe het bij echt geld is aangezien dan de emoties naar boven komen en je wel eens zou kunnen durven afwijken van de regels dus ik ben ook benieuwd.

Ter informatie: Dit is een strategie die ik helemaal zelf heb ontwikkeld puur door naar wedstrijden en odds fluctuaties te kijken. Ik heb er vele uren ingestoken en hopelijk verdienen we er wat aan.

Good luck boys

Een mooi voorbeeld van emotioneel betting. De wedstrijd Nantes vs Lyon.
Lyon was voor de start van de match lichtjes underdog en vele dachten dat Lyon met gemak ging winnen van Nantes. Wel de statistieken spreken dit tegen en kijk het staat momenteel 1-1. Je had wel een winst gehaald, een kleintje want Nantes scoort met een penalty in 72e min. Je moet uitcashen en je haalt met 5 units inzet en guaranteed winst van 1.06 units.

Kan in elke wedstrijd gebeuren natuurlijk maar selectie is belangrijk !!!
0 Vind ik leuk's
Nog wat vragen:

Wat zijn maximale odds die je neemt?
Hoeveel % van je bankroll accepteer je als maximale liability?
Neem je niet winst als 60-70% vd winst al binnen is?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.