Strategie: layen met lid Lay_Multiple
Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor straks: CSKA Moskou - Bayern München lay over 4,5 goals € 12 @ 5,2
----
Cash out €8 profit minuut 55 bij 0-1 stand.
S 250 / CW + 150
----
S 250 / CW + 150
lay_multiple:
Jammer dat ik pas gedaan had om 18u vandaag met werken. CSKA Moskou vs Bayern Munchen was een mooie winst geweest voor men strategie.
CSKA Moskou in de 1e ronde zwaar onderuit gegaan tegen AS Roma met 5-1 en Bayern Munchen heeft vorig seizoen zowel thuis als uit gewonnen tegen CSKA Moskou.
Deze match omschrijft geen statistieken maar de H2H en vorige wedstrijd tegen AS Roma spreekt boekdelen.
Gl Lay_Multiple
TheJoery92 nog tips voor straks?
lay_multiple:
Nee mijn tips komen vaak van vrijdag, zaterdag en zondag
City - AS Roma na 5 minuten 1-0.
Lay over 4,5 goals €40 @ 3,2
---
Eruit met €4 verlies. 1-1 valt snel, voelt niet goed meer dus afkappen.
S 246 / CW + 146
Lay over 4,5 goals €40 @ 3,2
---
Eruit met €4 verlies. 1-1 valt snel, voelt niet goed meer dus afkappen.
S 246 / CW + 146
lay_multiple:
----
S 250 / CW + 150
----
S 250 / CW + 150
Hé Lay Multiple leuk dat je weer speelt. Waarom doe je cash out met nog 35min te gaan en 3 goals speling?
Dan laat ik ze vaak staan. Bij 2 goals speling is het een ander verhaal.
Ik speel veel via de app en kan dus amper posten, zal nog eens een poging doen.
Laatste tijd vermoedelijk doordat het wat te makkelijk ging ben ik aan het schommelen.
Op dit moment sta ik nog steeds op ca. 170 winst.
Gisteren een goede dag gehad met lay draw bayern, lay any unquoted schalke, lay over 5,5 goals bij city @ 1-1, bij Ajax 8 euro verlies genomen had na de 1-0 lay over 3,5 alleen viel gelijk die stomme penal.
He Gaittie, goed van je te horen.
Cash out omdat ik dan voor die laatste 4€ geen verdere risico's wil nemen.
Verder ben ik nu ook aan het schommelen.
Begin ging weer heel makkelijk, nu even rustig aan.
Misschien speel ik vanavond nog iets.
Cash out omdat ik dan voor die laatste 4€ geen verdere risico's wil nemen.
Verder ben ik nu ook aan het schommelen.
Begin ging weer heel makkelijk, nu even rustig aan.
Misschien speel ik vanavond nog iets.
Ja opzich heb je ook wel gelijk, zeker als je kijkt de eerste 70% heb je in evenveel tijd als de laatste 30%. Toch vind ik het lastig.
Vanavond nog Anderlecht - Dortmund na 30 min bij 0-1 lay over 4,5. In de 2e helft met 2 euro de helft van het risico afgekocht verder laten staan tot het einde.
En Real bij 1-1 lay the draw gespeeld.
S 306 | CW +206
Vanavond nog Anderlecht - Dortmund na 30 min bij 0-1 lay over 4,5. In de 2e helft met 2 euro de helft van het risico afgekocht verder laten staan tot het einde.
En Real bij 1-1 lay the draw gespeeld.
S 306 | CW +206
Ik ga ook meedoen denk ik, had €100 gestort. Het backen van leverkusen heeft me al wat geld opgeleverd:
Als jullie het niet erg vinden post ik het ook hier en zal ik voortaan livepicks of pre match picks hier ook plaatsen!
S 116 | CW +16
Als jullie het niet erg vinden post ik het ook hier en zal ik voortaan livepicks of pre match picks hier ook plaatsen!
S 116 | CW +16
Retarded gambler
Iemand idee hoe ik de app op iphone kan gebruiken want blijkbaar gaat deze niet in België :( betfaironline.eu lukt wel maar de iphone app lijkt me praktischer voor onderweg...