Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is wel gebleken ja, had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Was van plan na rust zonder winst of verlies uit te cashen, hij stond bijna zo en toen maakten ze een goal :(. Vervolgens stond ik op 15 in de min en wilde ik bij 10 in de min m'n verlies nemen en weer hetzelfde verhaal valt weer de goal vlak ervoor. Uit frustratie (ik weet het heel dom) alles laten staan. Maarja na zo'n lange run was het wachten tot ik eens onderuit ging.
Voor vanavond ga ik in ieder geval voor lay over 4,5 goals Red Bull Salzburg v Ajax, mdat ik deze ook live ga kijken en ik niet verwacht dat Ajax zich weer zo laat verrassen, maargoed dat dacht ik gister ook (a).
Red Bull Salzburg v Ajax
Lay over 4,5 goals € 16 @ 5
Laten staan
S 18 CW -/- 32
0 Vind ik leuk's
Ik had deze en Tottenham onder 4.5. Bij rust niks aan de hand. Daarna billenknijpen ;-)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Haha ja dat was het zeker! Misschien toch maar geen Europees meer pakken.
Gister live gespeeld:
Heracles v Heerenveen (29' 1-0)
Lay over 4,5 goals € 16 @ 4,40
Laten staan
S 33 CW -/- 17
0 Vind ik leuk's
Ik wilde niet echt wat spelen vandaag, maar toch nog even een live lay gedaan.
Utrecht v Twente (31' 0-1)
Lay over 4,5 goals € 16 @ 5,2
Laten staan
S 48 CW -/- 2
0 Vind ik leuk's
Straks misschien nog Sevilla v Real Sociedad lay over 4,5 goals.
Edit:
Sevilla v Sociedad
Lay over 4,5 goals € 16 @ 5,4
Laten staan
S 63 CW + 13
0 Vind ik leuk's
Groningen v Feyenoord
Lay over 4,5 goals € 16 @ 6,05
Laten staan
S 78 CW + 28
0 Vind ik leuk's
Zeer interessant. Leuk topic!
0 Vind ik leuk's
Heel misschien vanavond:
Sociedad v Rayo Vallecano
Lay over 4,5 goals of live over 5,5 goals als er een vroege goal valt.
0 Vind ik leuk's
Ik ga ´m met je meespelen denk ik!
0 Vind ik leuk's
Helaas was ik te laat thuis na de twee vroege goals was hij goed speelbaar op over 6,5.
Voor vanavond misschien B Munich v Arsenal pre-match en Atl Madrid v AC Milan heft de odd iets te hoog dus misschien een live-lay.
Edit: ik ga voor beide wachten op een live-bet
Edit 2:
B Munich v Arsenal (33' | 0-0)
Lay over 3,5 goals € 16 @ 4
Laten staan
S 93 CW + 43
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.