Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zuur inderdaad..
Zelf nog niks gespeeld, zit te twijfelen of ik Ajax - Heerenveen ga spelen, lay over 4,5 @ 3,35 of lay any unquoted score @ 3,4 of ik wacht tot er een goal valt.
Edit:
Pre-match ben ik voor lay any unquoted score 16 @ 3,4
Dit liep niet helemaal lekker en heb ik in de 2e helft met € 0,61 winst laten uitbetalen.
Na de 1-0 heb ik ook nog lay over 5,5 goals 16 @ 4,4 gepakt.
Dit liep wel goed en heb ik laten staan.
S 41 CW -/- 9
0 Vind ik leuk's
lay unq is wel aan te raden bij ajax, afgelopen 2x al lekker mee lopen cashen
0 Vind ik leuk's
@Chomp
Je zegt dat je AC Milan LTD verliest, heb je voor het einde je verlies genomen? Aangezien AC Milan gewoon gewonnen heeft.
0 Vind ik leuk's
gaittie:
@Chomp
Je zegt dat je AC Milan LTD verliest, heb je voor het einde je verlies genomen? Aangezien AC Milan gewoon gewonnen heeft.

Jep. Ik had 50 op 3.0 gepakt @ HT. De wedstrijd zag er écht heel erg triest uit op dat moment, dus ik backte op 1.50 ergens in de 80 minuten, met 50% liability verlies. Achteraf praten is makkelijk, en ik snap ook wel dat er veel situaties zijn waarop "hem laten lopen" loont. Ik probeer me vast te houden aan het idee "laten lopen met de hoop dat hij toch nog valt, is uiteindelijk misschien winst/verliesgevend, maar je bevind je ermee op een glijdende schaal". Uiteindelijk had ik deze bet gewoon nooit moeten spelen tegen die odd, simple as that :)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Altijd balen maar als je 10 min voor 't einde nog de helft terug kunt nemen is het wel een verstandige beslissing geweest.
Voor vanavond ga ik waarschijnlijk Arsenal v B Munich spelen, of ik wacht op de 1e goal en ga dan voor lay over 4,5 of 5,5 goals, maar misschien pre-match lay over 4,5 goals @ 5,9.
Gekozen om te wachten op een goal, maar die viel niet vroeg dus niks gedaan.
0 Vind ik leuk's
Ik ga eens een Nugget Nibble uitproberen:
Stuttgart v Hertha Berlin
CS 0-0 10 euro @ 12.0
CS 2-2 20 euro @ 16.5
If @ 30' = 0-0: odd rond 6.0 dus proberen voor break-even lay of lay met klein rood overal, behalve grote winst op 2-2
If @ 30' = goal(s ): lay 2-2, met de keuze voor een green book of een break-even en een grote free-bet op 2-2
Na 1-1 in eerste helft winst gepakt door 2-2 uit te traden. De 16.5 zakte naar +/- 9. Maar winst is klein en systeem is het risico niet waard
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Ik zie het nog niet helemaal, maar ik ben benieuwd Chomp.
Voor vandaag misschien pre-match of live na de 1e goal:
Man City v Stoke lay over 4,5 goals @ 3,85
Mgladbach v Hoffenheim lay over 4,5 goals @ 5,2
Edit:
Chelsea v Everton (36' 0-0)
Lay over 2,5 goals € 16 @ 4.2
Back over 2,5 goals € 2 @ 6.8
Back over 2,5 goals € 2 @ 9.2
73' Cash-out back over 2,5 goals € 1,26 @ 28
S 51 CW + 1
Edit 2:
Mgladbach v Hoffenheim
Lay over 4,5 goals € 16 @ 5
Back over 4,5 goals € 15,38 @ 5,3
Deze liep niet lekker en een kwartier voor het einde cash out gedaan met € 0,58 winst.
S 52 CW + 2
Man City v Stoke (37' 0-0)
Lay over 2,5 goals € 16 @ 3,85
69' Back over 2,5 goals € 2 @ 12
Daarna valt de 1-0
80' Cash out lay under 2,5 € 15,6 @ 1,19
S 62 CW + 12
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:
Schalke v Real Madrid
Lay over 4,5 goals @ 4,7
S 3 CW -/- 47
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Voor vanavond:
Schalke v Real Madrid
Lay over 4,5 goals @ 4,7

ahha jij dik money verloren!
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Voor vanavond:
Schalke v Real Madrid
Lay over 4,5 goals @ 4,7

pre match wel een goede, maar real 1e CL wedstirjd altijd sterk he. en met dat aanvals trio:S
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.