Live wedden op aantal doelpunten
Of een ploeg wint, gelijkspeelt of verliest is vaak lastig te voorspellen. Je hebt eigenlijk 3 opties, en als de ploegen even goed zouden zijn zou de kans dan 1/3e zijn? Dan zou wedden op goals sowieso al beter zijn, 2 opties (of erover, of eronder) en je hoeft je geen zorgen te maken wie er scoort, alleen of er gescoord wordt. Het beste kun je gedisciplineerd bezig gaan en de wedstrijd live volgen. Na 20 minuten heb je wel een redelijk beeld van de wedstrijd, of het een open wedstrijd is of niet. Je hebt ook statistieken van vorige wedstrijden erbij.
Zelf doe ik vaak dat er nog minstens 2 goals vallen vanaf minuut 20, als er minimaal 5 schoten zijn geweest in de beginfase. De odds verschillen, maar vaak zijn die rond de 1.5.
Ik heb het de laatste weken gedaan en had 13 van de 16 wedstrijden goed, dus ik haalde er de afgelopen wedstrijden winst uit.
Ik ga hier ook mijn 'overgoals' bets opzetten zodat jullie kunnen zien dat het goed werkt.
Zelf doe ik vaak dat er nog minstens 2 goals vallen vanaf minuut 20, als er minimaal 5 schoten zijn geweest in de beginfase. De odds verschillen, maar vaak zijn die rond de 1.5.
Ik heb het de laatste weken gedaan en had 13 van de 16 wedstrijden goed, dus ik haalde er de afgelopen wedstrijden winst uit.
Ik ga hier ook mijn 'overgoals' bets opzetten zodat jullie kunnen zien dat het goed werkt.
in 24-10-2014 22:06 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Misschien een tip voor mensen die dit toepassen. Gebruik de website van bet365 en dan naar de live section bij bijna alle wedstrijden staan de statistieken erbij van gevaarlijke aanvallen, schoten naast en op doel. Dit geeft vaak ook een goede indruk van hoe de wedstrijd zich afspeelt.
Matching117, in je aangehaald voorbeeld zet ik nog steeds 'over', zelfs al zijn we al in minuut 88. Je hebt wel een punt qua het aantal doelpunten verschil. Vanaf drie doelpunten en meer verschil, liggen de behaalde percentages maandelijks nog een ietsje hoger. Vrijwel verwaarloosbaar weliswaar, maar toch de moeite waard voor wie per Livebet steeds dezelfde hoge inzet zou spelen. Wat Betfair betreft, moeten de Belgen voor zover ik weet nog steeds helaas het een en ander op eigen risico omzeilen.
Remco-Afca, zoals reeds vermeld gebruik ik ook steeds Bet365 - vanaf vorige week trouwens in een nieuw kleedje. Nog overzichtelijker en duidelijker.
Remco-Afca, zoals reeds vermeld gebruik ik ook steeds Bet365 - vanaf vorige week trouwens in een nieuw kleedje. Nog overzichtelijker en duidelijker.
jullie houden gewoon rekening met de corners? of nog iets extra?