Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live wedden op aantal doelpunten

Of een ploeg wint, gelijkspeelt of verliest is vaak lastig te voorspellen. Je hebt eigenlijk 3 opties, en als de ploegen even goed zouden zijn zou de kans dan 1/3e zijn? Dan zou wedden op goals sowieso al beter zijn, 2 opties (of erover, of eronder) en je hoeft je geen zorgen te maken wie er scoort, alleen of er gescoord wordt. Het beste kun je gedisciplineerd bezig gaan en de wedstrijd live volgen. Na 20 minuten heb je wel een redelijk beeld van de wedstrijd, of het een open wedstrijd is of niet. Je hebt ook statistieken van vorige wedstrijden erbij.

Zelf doe ik vaak dat er nog minstens 2 goals vallen vanaf minuut 20, als er minimaal 5 schoten zijn geweest in de beginfase. De odds verschillen, maar vaak zijn die rond de 1.5.

Ik heb het de laatste weken gedaan en had 13 van de 16 wedstrijden goed, dus ik haalde er de afgelopen wedstrijden winst uit.

Ik ga hier ook mijn 'overgoals' bets opzetten zodat jullie kunnen zien dat het goed werkt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbertusmulderije in 24-10-2014 22:06 Hulp en advies
in 24-10-2014 22:06 Hulp en advies
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bertusmulderije:
Flamengo - Chapecoense
minuut 19. stand 0-0.
schoten 2-5
over 1.5 goals@1.65
Stake 15
Mogelijke teruggave 24.86

Thanks bertus, had hem op over 0,5 hem meegenomen in mn combi.
Welke site gebruik je voor live statistieken, op soccerway heb ik niet bij iedere wedstrijd de statistieken van doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Ik scherp de regels aan voor een nog beter resultaat. Thuis ga ik resultaten bijhouden in excel.
Minstens 5 schoten was de regel
Nieuwe voorwaarde om te betten: Minimaal VIJF schoten waarvan DRIE op doel na 20 minuten!

Ik hoop dat het geluk aan mijn zijde en jullie zijde is.
0 Vind ik leuk's
https://kleint.blogabet.com/
Argentinië 0-1 Kroatië (30') - over 2.5 goals - 1.50 - Stake 30.00 - teruggave 45.00 - uitslag 2-1 - Profit 15.00
0 Vind ik leuk's
Argentinië 0-1 Kroatië (30') - over 2.5 goals - 1.50 - Stake 30.00 - teruggave 45.00 - uitslag 2-1 - Profit 15.00
Italië U21 0-1 Frankrijk U21 (38') - over 2.5 goals - 1.87 - Stake 30.00 - teruggave 56.10 - uitslag 1-1 - Profit 30.00
0 Vind ik leuk's
Bertusmulderije lijkt me een mooie tactiek! Ga ik ook eens proberen.
Net gebruikt gemaakt van de tactiek die eerder vermeld was in dit topic.
Over 0.5 na 45 minuten, 4 wedstijden met een totale quotering van 2.59 en een inleg van €5 om langzaam een mooie bankroll op te gaan bouwen!

Irak - Koeweit Over 0,5 Goals @1,30
Wacker Burghausen - SV Schalding-Heining Over 0,5 Goals @1,22
Georgië - Polen Over 0,5 Goals @1,36
FK Usti nad Labem - MFK Karvina Over 0,5 Goals @1,20

Profit 12,95
0 Vind ik leuk's
wie past deze techniek nog toe?
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/18/2015
Italy U21 - Sweden U21 /soccer, U21 European Championship/
Degerfors - Syrianska /soccer, Sweden Superettan/

MLB: Los Angeles Angels - Arizona Diamondbacks

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's
Misschien dat hier nieuw leven ingeblaast kan worden?
0 Vind ik leuk's
Dit topic trok mijn aandacht omdat ik sinds begin dit jaar een dergelijke strategie hanteer. In plaats van schoten op doel kijk ik evenwel naar het aantal hoekschoppen.

Via Bet365 volg ik in mijn vrije tijd alle wedstrijden (competitie, beker, vriendschappelijk, dames, jeugd). Wanneer in een wedstrijd een vijftiende hoekschop volgt, zet ik - steeds met dezelfde inzet - in op "goals to score: over ..." De 15de hoekschop valt meestal in de laatste tien minuten wanneer de noteringen bij "over" reeds 2.00 en hoger zijn. Is het wachten tot minuut 88, staan de noteringen al rond 5.00, afhankelijk van de wedstrijd. Soms gebeurt het dat men tijdens de rust (of kort erna) al het aantal beoogde corners is behaald. Dan ga ik voor een notering van om en bij 2.00.
Voorbeeld: wedstrijd staat 0-2 bij 15de hoekschop. Dan zet ik op dat ogenblik "over 3.5" aan notering 2.25 (wedstrijd eindigde op 0-3, dus verlies).
Ander voorbeeld: wedstrijd staat 1-1 bij 15de hoekschop. Notering bij "over 2.5" is te laag, bij "over 3.5" is de notering te hoog; dus inzet bij over "3.0" goals aan notering 1.95 (indien wedstrijd eindigde op 2-1 of 1-2 "void", in dit geval 2-3, dus winst).

Ik zet dus nooit in op een bepaald team, ook al staan de hoekschoppen in hun voordeel met 14-1. Wat ik wel al meerdere malen ben tegengekomen, is dat ik de wedstrijd bij een 15de hoekschop niet kan spelen omdat alles op "grijs" staat, zoals men hier in de chat wel eens zegt. Dan rest alleen wachten tot men op desbetreffende wedstrijd kan inzetten. Het is eveneens al een paar keer voorgevallen dat er uit die 15de hoekschop gescoord wordt; dan is het natuurlijk een kwestie van seconden en bang afwachten of je bet al dan niet geplaatst is. Deze "gemiste" wedstrijden komen niet voor in mijn onderstaande statistieken. Ook niet onbelangrijk - bij sommige bookmakers - is in te zetten op het aantal goals gedurende de gehele wedstrijd (en dus niet tot minuut 90).

Tot op heden heb ik sinds begin dit jaar meer dan 1000 wedstrijden gespeeld en het resultaat is meer dan hoopgevend. Natuurlijk zal men mij - terecht - kunnen aanwrijven dat ik geen bewijzen heb omdat ik de wedstrijden niet op Voetbalwedden plaats. Maar geef toe, als ik enkele wedstrijden tegelijk volg, is het (althans volgens mijn strategie) essentieel om onmiddellijk in te zetten wanneer die vijftiende hoekschop valt, en bijgevolg onmogelijk om ze op het zelfde tijdstip op deze site te plaatsen. Of je mij gelooft of niet, daar kan ik hoegenaamd niks tegenin brengen, maar ik wil het alvast met jullie delen omdat dit een leuke community is waar ik al veel van heb opgestoken. Wel de nodige discipline in acht nemen (zo was er in februari een "bad streak" van 11), steeds met dezelfde inzet spelen en een bookie zoeken met prima Livenoteringen. Succes voor diegenen die het of het nu "nat" of "droog" is eens willen (uit)proberen.

Statistieken:

januari: 244 wedstrijden + 11,20 (104 %)
februari: 207 wedstrijden - 4,90 (97%)
maart: 271 wedstrijden + 25,25 (109%)
april: 304 wedstrijden + 42,80 (114%)
mei: 158 wedstrijden + 6,20 (104%)
juni: 29 wedstrijden + 2,35 (108%)
juli: 103 wedstrijden + 7,45 (107%)
0 Vind ik leuk's
Thanx voor de tip. Ook eens toepassen. (gisteren in ieder geval 3 uit 3). Ik deed reeds iets soortgelijks. Waren er in de eerste helft 10 of meer corners, dan zette ik in op de over. Meestal moesten er dan nog 2 doelpunten vallen om een winnende bet te hebben. Was niet echt een succes.

Wat doe je trouwens als er in de 80e minuut een doelpunt valt en een minuutje of 3 erna valt de 15e corner. Speelde je dan steeds de over? Want ik kan me voorstellen dat bijv. bij een 3-0 stand de kans vrij klein lijkt dat beide ploegen persé nog op zoek gaan naar een doelpunt.

Ik kan je trouwens Betfair aanraden om te spelen. Na 6 of 12 seconden wordt je bet altijd geaccepteerd.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.