Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee: sociaal een bonus bij een bookmaker ontvangen

Dag allen,
We hebben, denken we, een leuk idee welke we graag bij jullie peilen. Het idee is nog niet eerder gedaan en vereist enig vertrouwen in ons. We hopen dan ook dat we dit de afgelopen jaren hebben opgebouwd.
Zie ook mijn aanvullende reactie:
http://www.voetbalwedden.net/topic/idee-sociaal-een-bonus-bij-een-bookmaker-ontvangen-2246/#78851
Idee:
Een groep mensen stort geld op onze Moneybookers rekening (in eerste instantie maximaal 30) en doet op deze manier mee met een bookmaker actie. Met deze groep mensen (en het verzamelde geldbedrag) gaan wij bookmakers benaderen om voor deze selecte groep een bonus/promotie te verzinnen. Alleen deze groep zal gebruik kunnen maken van de bonus.
Voordeel bookmakers:
De bookmaker heeft in 1x een groot aantal storters binnen.
Voordeel klanten:
Een unieke promotie voor een select gezelschap.
Jouw mening:
Schiet er maar op. Wat vind je er van, zijn er dingen die beter en/of anders kunnen/moeten. Kan het mooier? Vergeten we dingen? We zijn benieuwd naar jouw reactie omdat we denken dat het idee nog niet 100% compleet is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
30 man is financieel aantrekkelijker voor VW.
Dan kunnen ze er tenminste wat aan verdienen, daar zal een opbouwende verdienste aanzitten.
Hoe meer storters hoe meer % VW krijgt van elk verloren Euro.
Bij 5 storters bv 20%
20 30%
30+ 35%
zo werkt dat ongeveer.
0 Vind ik leuk's
Ik doe zeker mee alleen wil ik voordat ik geld inleg graag de bookie en de voorwaarden van de bonus weten (y)
0 Vind ik leuk's
Als jullie denken dat jullie met 1500 euro iets interessants los kunnen krijgen qua bonus ben ik wel in. Alleen lijkt 1500 me niet zo bijster veel voor bookies. Ik heb dat soort bedragen wel eens gestort en wel meer dan dat op enkele weddenschappen ingezet zonder dat er een bonus aan vast zat...
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ik doe zeker mee alleen wil ik voordat ik geld inleg graag de bookie en de voorwaarden van de bonus weten (y)

Heb je het überhaupt gelezen? Damn -.-
0 Vind ik leuk's
Ik meld me aan (y)
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat dit niet gaat werken. Bookmakers vinden mensen die 30 euro storten niet echt interessant, daarnaast is het een hoop gedoe en geregel voor de bookmaker om spelersaccounts te koppelen en de bonussen uit te delen. Een bookmaker heeft hier redelijk wat kosten aan en de opbrengsten zijn waarschijnlijk niet groot voor de bookmaker. Daarnaast kunnen er spelers in de groep zitten die gelimiteerd zijn of waarvan de financiële afdeling heeft besloten dat diegene geen promoties meer mag krijgen (wat weer een uitzoekerij oplevert). Kortom het lijkt me vanuit de bookmaker gezien financieel niet interessant/haalbaar.
Het toch eigenlijk hetzelfde als de bonussen die hier een keer in de zoveel maanden geregeld worden, zoals met Titanbet, Tonybet en Unibet? Het enige verschil is dat het om een selecte groep gaat, waarvan de stortingen al klaarstaan op Skrill.
Desalniettemin vind ik het een leuk initiatief en hoop ik van harte dat dit lukt, ik zou me er ook voor aanmelden als het komt!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hoe staat t hiermee?
0 Vind ik leuk's
geduld...is n schone zaak!
0 Vind ik leuk's
mootje1509:
geduld...is n schone zaak!

Klopt... we zijn bezig om het verder uit te denken. Ik denk dat het voor begin 2014 ergens op de planning staat :-) Keep you posted!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
als dit zo doorgaat ben ik wel in voor deze actie!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.