Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee: sociaal een bonus bij een bookmaker ontvangen

Dag allen,
We hebben, denken we, een leuk idee welke we graag bij jullie peilen. Het idee is nog niet eerder gedaan en vereist enig vertrouwen in ons. We hopen dan ook dat we dit de afgelopen jaren hebben opgebouwd.
Zie ook mijn aanvullende reactie:
http://www.voetbalwedden.net/topic/idee-sociaal-een-bonus-bij-een-bookmaker-ontvangen-2246/#78851
Idee:
Een groep mensen stort geld op onze Moneybookers rekening (in eerste instantie maximaal 30) en doet op deze manier mee met een bookmaker actie. Met deze groep mensen (en het verzamelde geldbedrag) gaan wij bookmakers benaderen om voor deze selecte groep een bonus/promotie te verzinnen. Alleen deze groep zal gebruik kunnen maken van de bonus.
Voordeel bookmakers:
De bookmaker heeft in 1x een groot aantal storters binnen.
Voordeel klanten:
Een unieke promotie voor een select gezelschap.
Jouw mening:
Schiet er maar op. Wat vind je er van, zijn er dingen die beter en/of anders kunnen/moeten. Kan het mooier? Vergeten we dingen? We zijn benieuwd naar jouw reactie omdat we denken dat het idee nog niet 100% compleet is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk idee. Het lastige hieraan is om de minimale eisen vast te stellen, iedereen heeft weer andere wensen. Op het moment dat je de minimale eisen hier ergens neerzet dan weet de bookie het natuurlijk ook en wordt het lastig om er iets meer dan dat uit te slepen.
Ik doe in ieder geval mee. Ik vind het een leuk experiment en ben niet zo kieskeurig wat betreft bonussen, ik heb er vertrouwen in dat jullie iets leuks weten te verzinnen. (y)
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee (y) Lees binnekort wel hoe het verder afloopt.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Het idee zelf is zeer goed denk ik. Ook als dit eenmaal onder bookmakers bekent wordt dat dit zo gaat kunnen er best leuke bonussen aanzitten denk ik. Toch moet je inderdaad letten op de kleine letters van sommige bookmakers, anders kan dit natuurlijk niet goed aflopen.
Misschien een idee om de bekendere te mijden en juist eens wat anders proberen, de bookmakers die bijvoorbeeld veelal aziatische weddenschappen aanbieden of iets dergelijks. Denk dat er genoeg oren naar is!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
dit lijkt me pure oplichting?
afblijven heren
0 Vind ik leuk's
Een bonus is altijd welkom. Goed idee
0 Vind ik leuk's
Leuk idee, ik wil ook wel meedoen. (y)
0 Vind ik leuk's
Een extra bonus mag altijd! Ik ben het wel eens met de punten van spartacus.
0 Vind ik leuk's
Ten eerste bedankt voor de leuke reacties en het meedenken. Hier een aantal dingen die zeker moeten zijn: dit is voor ons puur een test om te kijken of deze manier gaat werken. Het is anders dan anders, we houden namelijk van 'buiten de lijntjes' denken.
Uitstappen kan altijd, leden hebben de macht
Op het moment dat we een groep leden bij elkaar hebben gevonden (in eerste instantie bijvoorbeeld 30 om te testen of dit werkt) die allemaal maximaal 50 euro storten. We hebben dan een pot van 1500 euro welke we bij bookmakers kunnen aanbieden. We kunnen de 3 beste 'aanbiedingen' aan jullie voorleggen waarna jullie als leden een uiteindelijke keuze maken. Mocht je met de uiteindelijke keuze toch niet mee willen doen dan storten we je geld terug (minus 5% als bemiddeling). Mocht je wel meedoen dan hebben we je gebruikersnaam nodig van de betreffende bookmaker waarna we alle 30 gebruikersnamen in één keer doorgeven.
Goed om te weten:
- We gaan voor een bookmaker die Belgische én Nederlandse klanten ondersteund
- Maximaal in te leggen bedrag: 50 euro, minimum 20 euro
- Dit is puur een test om te kijken of het werkt
- Je kan altijd uitstappen als je wilt (5% bemiddelingskosten als je uitstapt)
- Het geld wat je inlegt is als het ware een storting bij een bookmaker (waar de bonus nog overheen komt)
- We gaan voor een lange termijn van vrijspelen en zo goed mogelijke voorwaarden (logisch!)
bietsebaah:
dit lijkt me pure oplichting? afblijven heren

Ik denk dat je ons niet goed genoeg kent. Wij komen altijd onze woorden na, vraag dit maar eens na bij andere leden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
bietsebaah:
dit lijkt me pure oplichting?
afblijven heren

Wat is dat nu weer voor opmerking, denk dat de opzet wat hier boven staat een mooi idee is wat nog verder uitgewerkt gaat worden, is meer om af te tasten hoeveel mensen geintreseeerd zijn. En tel al een aantal die opzich wel mee willen doen. Dus dat is positief
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik wil wel meedoen met 50e
0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.