Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee: sociaal een bonus bij een bookmaker ontvangen

Dag allen,
We hebben, denken we, een leuk idee welke we graag bij jullie peilen. Het idee is nog niet eerder gedaan en vereist enig vertrouwen in ons. We hopen dan ook dat we dit de afgelopen jaren hebben opgebouwd.
Zie ook mijn aanvullende reactie:
http://www.voetbalwedden.net/topic/idee-sociaal-een-bonus-bij-een-bookmaker-ontvangen-2246/#78851
Idee:
Een groep mensen stort geld op onze Moneybookers rekening (in eerste instantie maximaal 30) en doet op deze manier mee met een bookmaker actie. Met deze groep mensen (en het verzamelde geldbedrag) gaan wij bookmakers benaderen om voor deze selecte groep een bonus/promotie te verzinnen. Alleen deze groep zal gebruik kunnen maken van de bonus.
Voordeel bookmakers:
De bookmaker heeft in 1x een groot aantal storters binnen.
Voordeel klanten:
Een unieke promotie voor een select gezelschap.
Jouw mening:
Schiet er maar op. Wat vind je er van, zijn er dingen die beter en/of anders kunnen/moeten. Kan het mooier? Vergeten we dingen? We zijn benieuwd naar jouw reactie omdat we denken dat het idee nog niet 100% compleet is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
in 8-10-2013 15:03 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geweldig idee. Samen staan we natuurlijk een stuk sterker! (y)
Toch zou ik graag, indien mogelijk, willen weten welke specifieke bookies je op het oog hebt. Bij o.a. Unibet, Bwin en Betsson ben ik namelijk flink gelimiteerd, waardoor het een eeuwigheid zou duren voordat ik mijn bonus rondgespeeld heb. Als het bijvoorbeeld Tipico, Expect, Tonybet, William Hill of BetVictor wordt doe ik echter direct mee.
Van de andere kant: als ik 50 euro stort en ik stap er voortijdig uit dan zou me dat dus 2,50 euro kosten. Da's natuurlijk nog wel te overzien. Soms moet je een gokje wagen in het leven, nietwaar? ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
als wie hiermee de malafide bookies kunnen pluimen doe ik graag mee
0 Vind ik leuk's
Lijkt me een goed idee. Ik heb echter nog wel enkele vragen/suggesties.
- Mag je vanuit verschillende bank- of andere rekeningen geld storten op één moneybookersaccount? Dit gaan ze bij Moneybookers misschien verdacht vinden en de moneybookersrekening (tijdelijk) sluiten.
- Hoe wordt het geld overgeschreven van Moneybookers naar de bookie? Ik ken namelijk alleen de manier van inloggen bij je bookie en op storten klikken. Daarna moet je dan een bedrag invullen, gevolgd door het paswoord van de Moneybookersrekening. Deze manier is uiteraard niet mogelijk in de beschreven situatie van een gezamenlijke rekening.
- Kan het niet andersom gebeuren? Eerst bij de bookies horen welke bonus ze willen geven met welke voorwaarden in het geval voetbalwedden €1500 bij elkaar zou krijgen. Op die manier kunnen de leden kijken of ze zich kunnen vinden in deze bonus/voorwaarden/bookie en dan beslissen of ze de €50 storten of niet. Iedereen zal namelijk bookies hebben waarbij hij/zij niet willen/kunnen spelen, zoals Jeroenunibet bijvoorbeeld.
jeroenunibet81:
Geweldig idee. Samen staan we natuurlijk een stuk sterker! (y)
Toch zou ik graag, indien mogelijk, willen weten welke specifieke bookies je op het oog hebt. Bij o.a. Unibet, Bwin en Betsson ben ik namelijk flink gelimiteerd, waardoor het een eeuwigheid zou duren voordat ik mijn bonus rondgespeeld heb. Als het bijvoorbeeld Tipico, Expect, Tonybet, William Hill of BetVictor wordt doe ik echter direct mee.

De bookmakers waar je graag zou aan meedoen, zijn allemaal verboden in België Jeroen.
0 Vind ik leuk's
Zeker benieuwd hierna. Houd me op de hoogte
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Mag je vanuit verschillende bank- of andere rekeningen geld storten op één moneybookersaccount? Dit gaan ze bij Moneybookers misschien verdacht vinden en de moneybookersrekening (tijdelijk) sluiten.

Ja, dit geven we van tevoren aan bij onze contactpersoon bij Moneybookers. Goed punt! We zien hier echter geen belemmering in.
hypnotist86:
Hoe wordt het geld overgeschreven van Moneybookers naar de bookie? Ik ken namelijk alleen de manier van inloggen bij je bookie en op storten klikken. Daarna moet je dan een bedrag invullen, gevolgd door het paswoord van de Moneybookersrekening. Deze manier is uiteraard niet mogelijk in de beschreven situatie van een gezamenlijke rekening.

Wij hebben connecties met bookmakers en zullen niet via de normale manier een storting maken. We maken geld over en zij crediteren vervolgens de rekeningen van door ons aangeleverde klanten.
hypnotist86:
Kan het niet andersom gebeuren? Eerst bij de bookies horen welke bonus ze willen geven met welke voorwaarden in het geval voetbalwedden €1500 bij elkaar zou krijgen. Op die manier kunnen de leden kijken of ze zich kunnen vinden in deze bonus/voorwaarden/bookie en dan beslissen of ze de €50 storten of niet. Iedereen zal namelijk bookies hebben waarbij hij/zij niet willen/kunnen spelen, zoals Jeroenunibet bijvoorbeeld.

Dit is eigenlijk precies hoe het nu ook gebeurd, dat willen we dus anders. We willen eerst de mensen verzamelen en daarna een actie lospeuteren. Weet dat dit een test is en we dit niet eerder ergens anders hebben gezien. Dat vinden we juist leuk.
gl3nn1987:
Zeker benieuwd hierna. Houd me op de hoogte

Gaan we doen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oké. In dat geval ben ik ook geïnteresseerd ;-)
0 Vind ik leuk's
Indien bij unibet?
Dan doe ik zeker mee ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Ook ik heb interesse, afhankelijk van de bookmaker!
Ben ook erg benieuwd naar de voorwaarden, want zoals al genoemd, ook in 5x rondspelen op odds van minimaal 2.0 vind ik ook niet aantrekkelijk genoeg (nare ervaringen mee, haha). Net als dat je helemaal niks uit kunt betalen voordat je de bonus + het gestorte bedrag volledig rondgespeeld hebt. Dan ben je gedoemd te verliezen met dergelijke odds. Dan maar geen bonus.
Maar het idee is zeer inventief! Ben erg benieuwd.
0 Vind ik leuk's
Ik heb veel vertrouwen in VW :) zijn altijd correct dus ik zou niet weten waarom ze mensen zouden oplichten? Ik vind het een leuk idee en lees wel als er iets nieuws of iets concreet bijkomt :) Top idee maar moet beschikbaar zijn voor Belgen en Nederlanders..
0 Vind ik leuk's
Napoleon Games lijkt me bv wel een leuke bookie om dit bij te proberen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.