Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het coveren van weddenschappen

Ik weet eigenlijk nooit of ik mijn rijtjes moet coveren bij de laatste wedstrijd, soms doe ik het wel en soms niet maar bijna altijd valt het nadelig uit. Nu heb ik deze week ook een rijtje van 4 gemaakt waarvan er 3 al goed zijn en eigenlijk is mijn vraag nou wat jullie zouden doen in dit geval? en wat het beste is voor dit soort zaken.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwanyama22 in 20-11-2014 14:17 Hulp en advies
in 20-11-2014 14:17 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wanyama22:

De wedstrijden verspreiden was eigenlijk ook niet zo een goed idee, nu blijf ik er de hele tijd aan denken haha.

Of juist wel goed, je hebt niet overhaast zomaar wat wedstrijden erbij gepakt. Je hebt er wel over na gedacht
0 Vind ik leuk's
ik zou verzekeren zodat je altijd winst hebt! (a)
0 Vind ik leuk's
Multimaker, top dat je dit voor hem gedaan hebt! Zo kunnen we elkaar nog meer helpen en dat missen we soms hier, top!
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Inderdaad een mooie uitwerking van Multimaker. Grafieken kunnen vaak verhelderend werken.
En Wanyama22, je moet dit gewoon coveren natuurlijk. De redenen hiervoor zijn vrij helder en de grafiek kan je mooi gebruiken om te bepalen hoeveel risico je nog wil lopen en hoeveel winst je gegarandeerd wil hebben.

Zelf zou ik rond de 244 coveren omdat ik dan zeker 100 euro winst heb met de mogelijkheid op 500 winst. Maar dit is puur beredeneerd naar de mooie ronde bedragen dus eigenlijk niet heel logisch.

Verstandiger zou misschien zijn voor jezelf een kansverhouding in te schatten, bv: 40% GAE - 40% Gelijkspel - 20% NAC. (Uit de losse pols)
Op basis van een dergelijke inschatting kun je dan bepalen wat je inzet.

0 Vind ik leuk's
Eagles gelukkig gewonnen en uiteindelijk maar die 119 gecovered dus dikke prima verder.
Bedankt voor alle tips (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.