Het coveren van weddenschappen
Ik weet eigenlijk nooit of ik mijn rijtjes moet coveren bij de laatste wedstrijd, soms doe ik het wel en soms niet maar bijna altijd valt het nadelig uit. Nu heb ik deze week ook een rijtje van 4 gemaakt waarvan er 3 al goed zijn en eigenlijk is mijn vraag nou wat jullie zouden doen in dit geval? en wat het beste is voor dit soort zaken.
in 20-11-2014 14:17 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lastig...... ik zou de wedstrijd live kijken en als ik Eagles goed zie spelen het zo laten en anders wat geld op Nac 'draw or away' zetten, die staat prematch op @1,74.
Wat betekent coveren? sorry maar ben nog niet zo lang in de wereld van wedden. :-$
roelroel:
Lastig...... ik zou de wedstrijd live kijken en als ik Eagles goed zie spelen het zo laten en anders wat geld op Nac 'draw or away' zetten, die staat prematch op @1,74.
Live kijken is misschien wel het verstandigste inderdaad, al ben ik dan wel bang voor een vroege goal van excelsior. in ieder geval thanks voor de tip ;) Lastig...... ik zou de wedstrijd live kijken en als ik Eagles goed zie spelen het zo laten en anders wat geld op Nac 'draw or away' zetten, die staat prematch op @1,74.
johannes842:
Wat betekent coveren? sorry maar ben nog niet zo lang in de wereld van wedden. :-$
Als ik nu op excelsior winst of gelijk zou inzetten zodat ik altijd winst heb of eventueel mijn inzet terug krijgWat betekent coveren? sorry maar ben nog niet zo lang in de wereld van wedden. :-$
torremans-ajax:
coveren = verzekeren
coveren = verzekeren
(y)
Hangt er van af hoeveel winst je wilt pakken en hoe bang je bent die 100 euro te verliezen. Als je draw or away kunt pakken voor 1.74 dan kun je hoe dan ook een aardige winst pakken. Stel je zet daar 400 op in dan krijg je 696 uitbetaald en heb je een winst van 196. Als je die 400 inzet en Eagles wint heb je een winst van 330.80. Als je niks doet heb je echt dikke winst, maar als Eagles gelijk speelt of verliest dan baal je... Keuzes, keuzes ;)
Ik zou persoonlijk voor zekerheid gaan, een leuke winst pak je dan al sowieso.. Maar dat moet je helemaal zelf beslissen, is jouw keuze ;)
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Hey Wanyama, ik vind het zelf altijd wel aantrekkelijk om de bet te verzekeren. Dafabet biedt deze aan: Breda AH+0.5 @1,84 (dus double change X2)
Je mogelijkheden zien er dan zo uit:
http://oi59.tinypic.com/seyv4l.jpg">
Je moet minimaal (afgerond) €119 inzetten om je inzetten terug te verdienen. Als je coverbet goed is is je netto winst €0. Als je huidige combo toch nog goed is is je netto winst €600,- (zie grafiek).
je kunt dus kiezen op welke gegarandeerde netto winsten je kans wilt hebben; €100 of €500, €200, of €375 (af te lezen in de grafiek). Dit gaat door tot aan het snijpunt van de twee lijnen. Op dit punt is je gegarandeerde netto winst gelijk(€275), ongeacht de uitkomst van de twee bets.
Edit: X-as geeft inzet op coverbet weer.
Je mogelijkheden zien er dan zo uit:
http://oi59.tinypic.com/seyv4l.jpg">
Je moet minimaal (afgerond) €119 inzetten om je inzetten terug te verdienen. Als je coverbet goed is is je netto winst €0. Als je huidige combo toch nog goed is is je netto winst €600,- (zie grafiek).
je kunt dus kiezen op welke gegarandeerde netto winsten je kans wilt hebben; €100 of €500, €200, of €375 (af te lezen in de grafiek). Dit gaat door tot aan het snijpunt van de twee lijnen. Op dit punt is je gegarandeerde netto winst gelijk(€275), ongeacht de uitkomst van de twee bets.
Edit: X-as geeft inzet op coverbet weer.
Mooie grafiek multimaker! Ik zou denk ik 119 op X2 nac zetten zodat je iig je geld terug hebt. Daarnaast heb ik nog een tip voor je. Als je van te voren al weet dat je gaat twijfelen om te verzekeren moet je hem gewoon niet nemen. Dat kost je dan alleen maar meer uiteindelijk...
Thanks voor alle tips, hier heb ik tenminste wat aan (y)
Multi, bedankt voor het maken van een overzicht en de mogelijkheden op een rijtje te zetten.
Zeer duidelijke grafiek zodat ik precies weet wat ik kan gaan doen al maak je het nu wel lastiger om een keuze te maken haha
:p. Neig zelf eigenlijk wel een beetje om de €119 te coveren.
Lijkt me in dit geval toch wel jammer als ik bijvoorbeeld €300 op X2 ga inzetten en kies voor de zekerheid terwijl mijn gevoel toch wel zegt dat de eagles gaan winnen (anders had ik het ook niet ingezet uiteraard).Mochten ze dan ook echt winnen zou ik er achteraf wel spijt van hebben dus dat lijkt me verder niet verstandig. Aan de ene kant is het ook zo dat het bedrag op het snijpunt ook mooi is maar toch denk ik dat het meer kan worden. Ja goed, ik cover de €119 en als ik win heb ik alvast een aardig bedrag voor de feestdagen en mochten de eagles niet winnen dan heb ik ook niks verloren.
De wedstrijden verspreiden was eigenlijk ook niet zo een goed idee, nu blijf ik er de hele tijd aan denken haha.
Multi, bedankt voor het maken van een overzicht en de mogelijkheden op een rijtje te zetten.
Zeer duidelijke grafiek zodat ik precies weet wat ik kan gaan doen al maak je het nu wel lastiger om een keuze te maken haha
:p. Neig zelf eigenlijk wel een beetje om de €119 te coveren.
Lijkt me in dit geval toch wel jammer als ik bijvoorbeeld €300 op X2 ga inzetten en kies voor de zekerheid terwijl mijn gevoel toch wel zegt dat de eagles gaan winnen (anders had ik het ook niet ingezet uiteraard).Mochten ze dan ook echt winnen zou ik er achteraf wel spijt van hebben dus dat lijkt me verder niet verstandig. Aan de ene kant is het ook zo dat het bedrag op het snijpunt ook mooi is maar toch denk ik dat het meer kan worden. Ja goed, ik cover de €119 en als ik win heb ik alvast een aardig bedrag voor de feestdagen en mochten de eagles niet winnen dan heb ik ook niks verloren.
De wedstrijden verspreiden was eigenlijk ook niet zo een goed idee, nu blijf ik er de hele tijd aan denken haha.