Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet trekt bonus in en een gedeelte van mijn storting

Ik stop met oplichters van unibet! Krijg 50 euro bonus en vervolgens halen ze 80 euro van mijn account, met de mededeling van cancel bonus.
Vraag ik waarom dat is en dan zeggen ze dat ik zelf die bonus heb gecancelled en dus ook speelwinst kwijt ben (welke speelwinst???) had 30euries staan en plus bonus totaal 80euries.
En de tijd en datum van cancellen bonus, was ik op mijn werk, dus ik kan helemaal niet online zijn geweest, dus ze bekijken het maar bij UNIBET! Oplichters!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagstefan70 in 9-09-2013 19:52 Bookmakers
in 9-09-2013 19:52 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
M.b.t. die bonus:
Ik had die 50€ bonus ook erbij, maar nog niet geactiveerd.
Zou geldig zijn t/m 31 Dec 2013.
Aantal dagen later was die weg. Was een systeemfout.
0 Vind ik leuk's
Unibet had mij ook een bonus van 50 euro beloofd, nooit iets van gezien. Het zijn gewoon een stelletje oplichters. Toen ik nog maar 2 euro had begon die man de hele tijd te zeggen dat ik moest blijven, in de hoop dat ik blut zou raken natuurlijk. Toen ik nog 10 euro had, legde ik 2 X 2 euro in en wat denk je? 2 X wordt het de nul. Vervolgens gaat die man nog zeggen dat het puur toeval is. UNIBET = OPLICHTERIJ
0 Vind ik leuk's
big-business12:
Unibet had mij ook een bonus van 50 euro beloofd, nooit iets van gezien. Het zijn gewoon een stelletje oplichters. Toen ik nog maar 2 euro had begon die man de hele tijd te zeggen dat ik moest blijven, in de hoop dat ik blut zou raken natuurlijk. Toen ik nog 10 euro had, legde ik 2 X 2 euro in en wat denk je? 2 X wordt het de nul. Vervolgens gaat die man nog zeggen dat het puur toeval is. UNIBET = OPLICHTERIJ

Ik kan hier echt geen touw aan vast knopen. Over welke man heb je het? Ik zou zeggen: ga even stoom afblazen en kom dan nog 'ns terug. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
big-business12:

Ik denk niet dat 1 iemand hier begrijpt wat je zegt.
1 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.