Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet trekt bonus in en een gedeelte van mijn storting

Ik stop met oplichters van unibet! Krijg 50 euro bonus en vervolgens halen ze 80 euro van mijn account, met de mededeling van cancel bonus.
Vraag ik waarom dat is en dan zeggen ze dat ik zelf die bonus heb gecancelled en dus ook speelwinst kwijt ben (welke speelwinst???) had 30euries staan en plus bonus totaal 80euries.
En de tijd en datum van cancellen bonus, was ik op mijn werk, dus ik kan helemaal niet online zijn geweest, dus ze bekijken het maar bij UNIBET! Oplichters!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagstefan70 in 9-09-2013 19:52 Bookmakers
in 9-09-2013 19:52 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het lijkt er op dat je niet heel blij bent met Unibet, aan je reactie te lezen. Unibet doet zoiets niet zomaar, ze zullen hier een gegronde reden voor hebben. Heb je mogelijk al een account? Heb je willens en wetens de bonusvoorwaarden 'misbruikt'? Ik hoop dat je nogmaals, op een nette manier, contact met Unibet op kan nemen waarbij je om een 'iets duidelijkere uitleg' vraagt. Dan krijg je waarschijnlijk ook een 'net' antwoord terug.
Succes en bedankt voor je mening (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nee, ik heb gewoon 1 account. Heb bij mijn bonussen op een bonus icoon geklikt en kreeg 50euries en vervolgens deze onzin. Heb nog 1 weddenschap openstaan voor dit weekend en dan cancel ik mijn account!!!!!!
0 Vind ik leuk's
stefan70:
Nee, ik heb gewoon 1 account. Heb bij mijn bonussen op een bonus icoon geklikt en kreeg 50euries en vervolgens deze onzin. Heb nog 1 weddenschap openstaan voor dit weekend en dan cancel ik mijn account!!!!!!

Daar ben je natuurlijk helemaal vrij in. Wij horen juist veel positieve verhalen van Unibet en kunnen dit niet rijmen met jouw verhaal.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik speel daar al jaren en aangezien ik een slechte wedder ben hebben ze alleen maar aan mij verdiend, dus is het misschien ook maar beter om te stoppen :p
maar stel nu dat ik idd geen recht had op die 50euries bonus (kan nog gebeuren door een systeemfoutje ofzo), waarom pakken ze dan 80euries van mijn account????
en hun aanbod was bij 20euries storten kreeg ik 20euries bonus.
ja ja, en wie kan mij garanderen dat het niet weer gebeurd?? Ik kan unibet niet meer vertrouwen!!!
nog 1 weddenschap en dan is het klaar.
0 Vind ik leuk's
Hee Stefan... zou je in een pm bericht eens je Unibet gebruikersnaam kunnen sturen, gaan we het even voor je navragen want ik denk toch echt daar hier sprake is van een misverstand.
Los van je uiteindelijke keuze, die we altijd respecteren, zijn we gewoon benieuwd naar de achterliggende reden om dit juist in de toekomst voor onze leden te voorkomen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
idd ik heb ook gewoon de bonus gekregen en rondgespeeld zonder problemen dus dit moet echt wel een misverstand zijn
0 Vind ik leuk's
En nu hebben ze mijn account gesloten en dat terwijl ik nog 1 weddenschap open heb staan voor dit weekend :-@
ongelooflijk wat een bedrijf!!!!!
dus als dit weekend CHELSEA AS ROMA EN VITESSE WINNEN, DAN LOOP IK DUS 404,28 MIS, omdat ze nu mijn account hebben gesloten.
0 Vind ik leuk's
ik snap je verhaal niet.... je geeft aan dat het om 50 euro bonus ging.... en ten tweede zeg je ik stortte 20 en kreeg 20 bonus ....
0 Vind ik leuk's
stefan70:
En nu hebben ze mijn account gesloten en dat terwijl ik nog 1 weddenschap open heb staan voor dit weekend :-@
ongelooflijk wat een bedrijf!!!!!
dus als dit weekend CHELSEA AS ROMA EN VITESSE WINNEN, DAN LOOP IK DUS 404,28 MIS, omdat ze nu mijn account hebben gesloten.
jose127:
ik snap je verhaal niet.... je geeft aan dat het om 50 euro bonus ging.... en ten tweede zeg je ik stortte 20 en kreeg 20 bonus ....

Wij hebben je verhaal bij Unibet neergelegd en zoeken dit uit. Duidelijkheid zal komen. Stay tuned...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Netjes dat jullie hier naar kijken VW. (y)
Ben benieuwd, speel al jaren op Unibet en nog nooit problemen gehad.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.