Uitbetalen op unibet: hoe lang duurt dat?
Ik heb vorige speelronde 105 wat geld gewonnen, nu vroeg ik me af wat is een beetje de normale duur is, voordat het geldbedrag op mijn unibet account staat. Misschien is deze vraag al eerder gesteld dat weet ik niet maar omdat ik nog niks heb gezien.
in 10-03-2014 19:04 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Toch schandalig dat het altijd met zoveel gezeik moet gaan.
brodgers:
Ik ben het met jou eens dat in dit geval het verwerken van dit soort prijzen zeker voor verbetering vatbaar is.
In ieder geval hoop ik ooit te weten te komen wat nou de reden is voor de lange verwerkingstijden. Het is in ieder geval wel een enorm pluspunt dat de prijzen uiteindelijk altijd uitbetaald worden.
Toto Sigarenboer
wedden:
Ik ben het met jou eens dat in dit geval het verwerken van dit soort prijzen zeker voor verbetering vatbaar is.
In ieder geval hoop ik ooit te weten te komen wat nou de reden is voor de lange verwerkingstijden. Het is in ieder geval wel een enorm pluspunt dat de prijzen uiteindelijk altijd uitbetaald worden.
brodgers:
Ja, dat klopt. Maar als je er niet stevig achteraan zou gaan gok ik dat je het ook gewoon niet uitbetaald zou krijgen.
brodgers:
Ja, dat klopt. Maar als je er niet stevig achteraan zou gaan gok ik dat je het ook gewoon niet uitbetaald zou krijgen.
Naar mijn weten is dat nog niet voorgekomen. Het is ook in het belang van een bookmaker om dit soort prijzen altijd uit te keren omdat dit anders slechte publiciteit oplevert.
Toto Sigarenboer
Had het geld van speelronde 105 gister ontvangen.
Dus ongeveer 1,5 week later, opzich nog wel relatief snel.
Maar aangezien het feit dat als je iets casht dat het binnen 2 dagen binnen is, is dit wel relatief lang.
Dus ongeveer 1,5 week later, opzich nog wel relatief snel.
Maar aangezien het feit dat als je iets casht dat het binnen 2 dagen binnen is, is dit wel relatief lang.
Beste allen,
Alle namen zijn doorgegeven en het wachten is nu inderdaad op de bookmaker. Helaas! Tot nu toe zijn altijd alle prijzen netjes uitgedeeld. Dat het goed komt is zeker. Mocht er aankomende maandag nog geen resultaat zijn dan gaan wij er achter aan. Misschien moeten wij er volgende keer even duidelijker bij vermelden dat het wel even kan duren.
Fijne avond iedereen!
Alle namen zijn doorgegeven en het wachten is nu inderdaad op de bookmaker. Helaas! Tot nu toe zijn altijd alle prijzen netjes uitgedeeld. Dat het goed komt is zeker. Mocht er aankomende maandag nog geen resultaat zijn dan gaan wij er achter aan. Misschien moeten wij er volgende keer even duidelijker bij vermelden dat het wel even kan duren.
Fijne avond iedereen!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden