Uitbetalen op unibet: hoe lang duurt dat?
Ik heb vorige speelronde 105 wat geld gewonnen, nu vroeg ik me af wat is een beetje de normale duur is, voordat het geldbedrag op mijn unibet account staat. Misschien is deze vraag al eerder gesteld dat weet ik niet maar omdat ik nog niks heb gezien.
in 10-03-2014 19:04 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lemv0z:
Ik heb vorige speelronde 105 wat geld gewonnen, nu vroeg ik me af wat is een beetje de normale duur is, voordat het geldbedrag op mijn unibet account staat. Misschien is deze vraag al eerder gesteld dat weet ik niet maar omdat ik nog niks heb gezien.
Het was ff puzzelen wat je uitkraamde, maar nadat je de weddenschap gewonnen hebt, komt het direct op je Unibet-account te staan (dit kan bij een interval-bet nog in-play zijn, en bij een weddenschap op winst/verlies direct na het laatste fluitsignaal).
Sorry voor de onduidelijkheid jongens, ik bedoel dat ik in het VW10 Spel speelronde 105, bij de week winnaars hoor wat betreft de 50 euro die verdeeld wordt.
Ik zit met dezelfde vraag, heb in dezelfde speelronde ook een deel van de weekprijs gewonnen.
Had net ook een mailtje gestuurd dus ben benieuwd naar het antwoord
Had net ook een mailtje gestuurd dus ben benieuwd naar het antwoord
Laat het even weten als je iets meer weet (:
Ik heb inderdaad ook afgelopen speelronde 50 euro gewonnen, als er iemand is die enig idee heeft hoelang daar overheen kan gaan zou dat prettig zijn!
Mooie snelle reactie op mn mail van gister:
Hallo Niels,
De verwerking van de prijzen, hangt af van bookmaker unibet. Je naam ligt daar waarschijnlijk al een tijdje. Meestal duurt het 1 tot 2 weken. Wacht deze week even rustig af.
groeten
Die prijs van speelronde 105 zal dus waarschijnlijk deze week moeten komen. Aangezien straks speelronde 107 is
Hallo Niels,
De verwerking van de prijzen, hangt af van bookmaker unibet. Je naam ligt daar waarschijnlijk al een tijdje. Meestal duurt het 1 tot 2 weken. Wacht deze week even rustig af.
groeten
Die prijs van speelronde 105 zal dus waarschijnlijk deze week moeten komen. Aangezien straks speelronde 107 is
lemv0z:
Sorry voor de onduidelijkheid jongens, ik bedoel dat ik in het VW10 Spel speelronde 105, bij de week winnaars hoor wat betreft de 50 euro die verdeeld wordt.
Bereid je maar voor op een lange, zeer lange afhandeling met een hoop gezeik over en weer. Ligt overigens niet aan VW.
Nog even volhouden boys!!
026026:
Bereid je maar voor op een lange, zeer lange afhandeling met een hoop gezeik over en weer. Ligt overigens niet aan VW.
Het kan inderdaad soms lang duren, echter worden de prijzen uiteindelijk altijd uitgekeerd. Bookmakers hanteren nou eenmaal een vrij lange verwerkingstijd voor het uitbetalen van dit soort prijzen. Tot op heden is niet duidelijk wat hiervan de precieze reden is.
Toto Sigarenboer