Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik wil volgende week de bonus voor Tipico vrij gaan spelen:

https://www.tipico.com/en/sports-betting-bonus

[quote]

The Tipico bonus is a 100% deposit bonus up to a maximum amount of 100,00 €

The minimum odds are 2.0, whereby only individual or combined bets count.

The deposited amount and the Tipico bonus has to be turned around 3 times on sportsbetting before a withdrawal can be requested.


Iemand ervaringen met deze bookmaker want zag dat Vivoex em niet had gebruikt om bonussen vrij te spelen :)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:33
0 Vind ik leuk's
Ik heb me laatst ook ingeschreven. Als je 100 euro stort, krijg je 200 op je account. In totaal moet je dan 600 euro rondspelen voor je kan opnemen. Geen tijdslimiet.
De match-odds zijn oké, de goalscorer-odds zijn okéër.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
jeroenunibet81:
Bet 770 biedt een 'gratis' weddenschap aan van maximaal 70 euro. :-)
Als je onverhoopt verliest krijg je je inzet terug op je account, die je vervolgens 3 keer rond moet spelen (minimale odds: 1.50).
http://bet770.com/en/

Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief van Bet770 in mijn inbox over El Clasico. Normaal gesproken gaat dat soort rommel meteen de virtuele prullenbak in, maar nu opende ik 'm per ongeluk. Staat er iets in over een zogenaamde 'reward bonus.' Toch maar even de livechat van Bet770 ingedoken. Wat blijkt: 50% bonus op mijn volgende storting tot max. 200 euro! Enkel de bonus 4 keer rondspelen (200 x 4 = 800 euro) tegen minimale odds van 1.50. Geen tijdslimiet, al moet ik wel voor het einde van de week gestort hebben!
Moraal van het verhaal: Bet770 is een fijne bookie en check altijd even de binnenkomende newsletters! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
jeroenunibet81:
Bet 770 biedt een 'gratis' weddenschap aan van maximaal 70 euro. :-)
Als je onverhoopt verliest krijg je je inzet terug op je account, die je vervolgens 3 keer rond moet spelen (minimale odds: 1.50).
http://bet770.com/en/

Moraal van het verhaal: Bet770 is een fijne bookie en check altijd even de binnenkomende newsletters! ;-)

Mijn virusscanner ziet bet770.com als een virus :P vertrouw het allemaal niet zo
0 Vind ik leuk's
Wat me trouwens opgevallen is:
Bij betfair --> multiples zijn de odds vaak lager dan de singles. Je hoeft bij de multiples echter geen combi te maken, je kan ook single spelen. Een lay van 1,70 single kan bij de multiple bets op 1,65 staan. Net wat lager dus, maar kan een verschil maken wanneer je bijvoorbeeld bonus rondspeelt.
0 Vind ik leuk's
hermaniak:
Wat me trouwens opgevallen is:
Bij betfair --> multiples zijn de odds vaak lager dan de singles. Je hoeft bij de multiples echter geen combi te maken, je kan ook single spelen. Een lay van 1,70 single kan bij de multiple bets op 1,65 staan. Net wat lager dus, maar kan een verschil maken wanneer je bijvoorbeeld bonus rondspeelt.

Heb je voorbeelden? Dit gebeurd volgens mij echt nooit of echt heel zelden
0 Vind ik leuk's
vivoex:
hermaniak:
Wat me trouwens opgevallen is:
Bij betfair --> multiples zijn de odds vaak lager dan de singles. Je hoeft bij de multiples echter geen combi te maken, je kan ook single spelen. Een lay van 1,70 single kan bij de multiple bets op 1,65 staan. Net wat lager dus, maar kan een verschil maken wanneer je bijvoorbeeld bonus rondspeelt.

Heb je voorbeelden? Dit gebeurd volgens mij echt nooit of echt heel zelden

Op het moment niet, maar weet uit ervaring dat het wel eens afweek. Zoals je zelf ook vast weet is het zoeken naar een lagere lay dan de odd van een standaard bookie niet gemakkelijk, dus wellicht helpt dit wat extra.
0 Vind ik leuk's
hermaniak:
vivoex:
hermaniak:
Wat me trouwens opgevallen is:
Op het moment niet, maar weet uit ervaring dat het wel eens afweek. Zoals je zelf ook vast weet is het zoeken naar een lagere lay dan de odd van een standaard bookie niet gemakkelijk, dus wellicht helpt dit wat extra.

Vroeg het me af omdat de multiple back en lay odds bij betfair wel altijd erg slecht zijn. Ik dacht altijd dat betfair een systeem had ingebouwd dat hun odds standaard meebewegen met de marktodds met een paar procent eraf zodat je altijd betere odds hebt op de markt dan bij hun.
0 Vind ik leuk's
Tijd voor de unibet bonus (y)
150 @ 1.65 bij unibet

sl;echte surewin, ik weet het :-$
had alleen geen zin meer om door die shit odds bij unibet door te speuren :-$
0 Vind ik leuk's
vivoex:
Tijd voor de unibet bonus (y)
150 @ 1.65 bij unibet

sl;echte surewin, ik weet het :-$
had alleen geen zin meer om door die shit odds bij unibet door te speuren :-$

Lazio 1 - 3 Bologna
Dit was het vrijspelen van de unibet bonus dus :P
142,50 terug dus 7,50 verlies met deze surebet. totaal 100 - 7,50 = 92,50 aan deze bonus overgehouden.
easy!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.