Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Betdaq.com ( Momenteel niet meer toegankelijk voor mensen uit Belgie en Nederland.)
Iemand van jullie hier ervaring mee? 2,5 % commissie maar en 200 euro aan free bets op te halen bij het betalen van 200 euro commissie als ik de voorwaarden goed begrijp. Dus zodra je 8000 euro heb gewonnen heb je het gehele bedrag vrijgespeeld? Of begrijp ik dit verkeerd, althans zolang de 2,5 % geldt.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:

Iemand van jullie hier ervaring mee? 2,5 % commissie maar en 200 euro aan free bets op te halen bij het betalen van 200 euro commissie als ik de voorwaarden goed begrijp. Dus zodra je 8000 euro heb gewonnen heb je het gehele bedrag vrijgespeeld? Of begrijp ik dit verkeerd, althans zolang de 2,5 % geldt.

nice! eindelijk een reden om een betdaq acc aan te maken.
En klopt wat je zegt, dus bij 8000 euro aan gewonnen bets heb je de 200 volledig vrij. Lijkt me dat dit dus gewoon letterlijk geld rondschuiven wordt tussen betfair en betdaq. alles wat je back bet bij betfair exact hetzelfde layen bij betdaq, en omgekeerd
0 Vind ik leuk's

Oké dat is mooi om te horen, die 2,5 commissie is trouwens tot 31 dec, dus vanaf januari is het dus 4000 euro winnen, althans als je niet begonnen bent.

Ik lees trouwens dit nog:

"For each additional €/£100 in commission paid, the customer will be given an additional free bet of €/£25 until a cumulative total of €/£200 in free bets has been awarded"

Dus dat betekent dat het de eerste 25 euro, is maar daarna dus de overige 7x25 moet vrijspelen door 700 aan commissie te betalen? Dat betekent dus niet 8000 euro, maar veeeel meer?


Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:33
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Oké dat is mooi om te horen, die 2,5 commissie is trouwens tot 31 dec, dus vanaf januari is het dus 4000 euro winnen, althans als je niet begonnen bent.
Ik lees trouwens dit nog:
"For each additional €/£100 in commission paid, the customer will be given an additional free bet of €/£25 until a cumulative total of €/£200 in free bets has been awarded"
Dus dat betekent dat het de eerste 25 euro, is maar daarna dus de overige 7x25 moet vrijspelen door 700 aan commissie te betalen? Dat betekent dus niet 8000 euro, maar veeeel meer? Of lees ik dit verkeerd.

Klopt inderdaad...zit nu toch over de bonus te twijfelen. Ook omdat betdaq wat vaag doet over nederlandse klanten.
0 Vind ik leuk's
Moeilijk hoezo? Ik twijfel namelijk ook om hem te spelen.
@vivoex heb je deze wel is gespeeld: 10bet
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Moeilijk hoezo? Ik twijfel namelijk ook om hem te spelen.
@vivoex heb je deze wel is gespeeld: 10bet

bij de registratie krijg je zo een melding,check maar. Ze hebben het recht om accounts van Nederlanders zomaar te sluiten. Bij dit soort dingen kap ik normaal gesproken meteen bij een bookie.
die van 10bet had ik nog niet gezien. ik ga zo 500 storten.
0 Vind ik leuk's
Kwam nog een leuke actie tegen op Betfair:
Multiple-geld-terug actie alleen tijdens de EL :)
0 Vind ik leuk's
Bet 770 biedt een 'gratis' weddenschap aan van maximaal 70 euro. :-)
Als je onverhoopt verliest krijg je je inzet terug op je account, die je vervolgens 3 keer rond moet spelen (minimale odds: 1.50).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik heb een mooie surebet gevonden voor om 18.00, als je er snel bij bent:
wedstrijd: Alki Larnaca - Omonia (2)
odd interwetten @1.40
lay odd betfair @1.28
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
noman:
Wie weet hoe je het makkelijkst de bonus van bwin kan rond spelen met betfair?
Ik probeer odds te zoeken maar die van bwin zijn echt laag (n)

noman:

Wie weet hoe je het makkelijkst de bonus van bwin kan rond spelen met betfair?

Ik probeer odds te zoeken maar die van bwin zijn echt laag (n)

Dan moet je nu de earlies pakken.

Heerenveen en NAC gaan zeker nog wel zakken, PSV en Feyenoord ook nog wel.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:33
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.