Traden / Surewinnen op Betfair
Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.
Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen
Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.
Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig
Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.
In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten
Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair
En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair
Back Chelsea @ 2,05 (IW)
Lay Chelsea @ 2,04 (Betfair)
Back Man Utd @1,75 (IW)
Lay Man Utd @ 1,73 (Betfair)
Niet voor de bonus maar toch een mooie:
Back Tottenham @ 1,35 (IW)
Lay Tottenham @ 1,32 (Betfair)
De earlies van Bwin zijn sowieso erg goed geschikt voor dit doel.
Ik had ook een mooie via de earlies van Bwin: heracles in combinatie met ajax @ 1.73, gelayd @ 1.52. 18 euro winst, wat er ook gebeurt.
De earlies van Bwin zijn sowieso erg goed geschikt voor dit doel.
thanx, zal het voortaan in de gaten houden :)
Weer een paar surebets:
Back Chelsea @ 2,05 (IW)
(...)
onzemichael:
Weer een paar surebets:
Back Chelsea @ 2,05 (IW)
(...)
Michael, houd je er wel rekening mee dat je bij Betfair 5% commissie betaalt? Een odd van 2.00 komt in de praktijk dus neer op een odd van 1.95, etc.
Ik begrijp dat je bovenstaande pick speelde ivm de bonus bij Interwetten en daar is natuurlijk niets mis mee. Echter vanwege de 5% commissie die Betfair rekent voor haar diensten is het geen 'officiële' surebet.
Zelf gebruik ik meestal deze surebet-calculator. Grote voordeel is dat je de Betfair-commissie mee kunt nemen in je berekening.
https://www.goalprofits.com/hedging-calculator
Suerte! :-)
Edit:
Ik bedacht me zojuist dat mijn verhaal niet helemaal klopt. Jij layt natuurlijk bij Betfair, waardoor je werkelijke lay-odd geen 2.00 maar 2.05 is. ;-)
Ik ga de Interwetten bonus spelen. Is er nog iemand die ik blij kan maken met een vrienden link voor mij ? PM me
Interwetten biedt geen vriendenbonus.
De bonus van Tipico is trouwens ook een makkelijke om vrij te spelen.
Ik ga de Interwetten bonus spelen. Is er nog iemand die ik blij kan maken met een vrienden link voor mij ? PM me
Interwetten biedt geen vriendenbonus.
De bonus van Tipico is trouwens ook een makkelijke om vrij te spelen.
Klopt, die van Tipico is wel nice alleen vind ik een minimale odd van 2.0 wel aan de hoge kant.
Weer een paar surebets:
Back Chelsea @ 2,05 (IW)
(...)
Michael, houd je er wel rekening mee dat je bij Betfair 5% commissie betaalt? Een odd van 2.00 komt in de praktijk dus neer op een odd van 1.95, etc.
Ik begrijp dat je bovenstaande pick speelde ivm de bonus bij Interwetten en daar is natuurlijk niets mis mee. Echter vanwege de 5% commissie die Betfair rekent voor haar diensten is het geen 'officiële' surebet.
Zelf gebruik ik meestal deze surebet-calculator. Grote voordeel is dat je de Betfair-commissie mee kunt nemen in je berekening.
http://www.oddschecker.com/betting-tools/hedging-calculator.html
Edit:
Ik bedacht me zojuist dat mijn verhaal niet helemaal klopt. Jij layt natuurlijk bij Betfair, waardoor je werkelijke lay-odd geen 2.00 maar 2.05 is. ;-)
bedankt voor de site Jeroen.
Ik probeerde ervoor te zorgen dat mijn back en lay bijna gelijk zijn. Voor lay betaal je geen commissie gelukkig op betfair. Maargoed als ik 2 euro per 100 ingezette euro's kwijt aan commissie/ onkosten ben,dan kan ik daar ook wel mee leven.
Interwetten bonus nu vrijgespeeld en uit laten betalen. De volgende wordt Bet-At-Home
Weer een paar surebets:
Back Chelsea @ 2,05 (IW)
(...)
http://www.oddschecker.com/betting-tools/hedging-calculator.html
Edit:
bedankt voor de site Jeroen.
Ik probeerde ervoor te zorgen dat mijn back en lay bijna gelijk zijn. Voor lay betaal je geen commissie gelukkig op betfair. Maargoed als ik 2 euro per 100 ingezette euro's kwijt aan commissie/ onkosten ben,dan kan ik daar ook wel mee leven.
Interwetten bonus nu vrijgespeeld en uit laten betalen. De volgende wordt Bet-At-Home
Ik ben ook net begonnen bij betathome, alleen de quotes zijn daar zo idioot laag dat er weinig goed te surebetten is.
Misschien is het een goed idde om hier onze bets op te zetten, zodat we elkaar helpen.
Daarnaast kan je op facebook de 'we love betting quiz' doen voor betathome, beantwoord 7 van de tien vragen goed en krijg geheel vrijblijvend €10 gratis, let op dit geldt alleen als je nog geen account hebt aangemaakt.
Daarna heb je nog steeds recht op de 50% bonus tot €50.
Het verwerken van die joet duurt ongeveer 2 werkdagen dacht ik.
Succes ermee (y) (y)