Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Daar ben ik ook net toevallig mee begonnen, bij internetwetten.
Alleen ik snap het niet helemaal heb 100 gestort maar kreeg 98.03 op me account .
En ik heb lazio under 2.5 gezet tegen odd 1.85.
En bij betfair layen under 2.5 @ 1.81
Allen ik weet niet hoe ik me inzet moet verdelen.
Heb bij internetwetten gewoon 98.03 ingezet + bonus 19.61
En bij betfair heb ik 95.69 ingezet.
Doe ik het goed?
0 Vind ik leuk's
Het bedrag van 98,03 komt omdat je fee hebt betaald voor het storten van het geld.
Volgens mij moet je bedrag gelijk zijn aan elkaar, ik heb namelijk:
Schalke - Steau, 25 euro:
Back: onder 2,5 goals @ 2,30 (interwetten)
Lay onder 2,5 goals @ 2,30 (betfair)
Als ik win bij Betfair dan moet ik hier alleen nog 5% commissie over betalen.
Stoke - Dynamo Kiev, 50 euro:
Back: onder 2,5 goals @ 1,80 (interwetten)
Lay: onder 2,5 goals @ 1,79 (betfair)
surebet, mits ik win op interwetten.
Ik zag dat je 7x je inzet moet rondspelen binnen 14 dagen dus dat moet wel lukken.
Jij hebt een verschil van (1,85-1,81) x inzet = +/- 4 euro. (+ evt. commissie betfair). Let wel op dat als je dit 7 x doet dat je dan al 4 euro x 7 = 28 euro hebt verspeeld van je bonus :)
Misschien surebets plaatsen als je ze gevonden hebt? Dan zal ik dat ook doen :D
0 Vind ik leuk's
Oke dus je inzet moet gelijk zijn bij beide bookmakers?
en als je 5% betaald bij betfair dan heb je niet winst hea.
Dus je moet hopen dat je op internetwetten wint tog?
0 Vind ik leuk's
[quote]Stoke - Dynamo Kiev, 50 euro:
Back: onder 2,5 goals @ 1,80 (interwetten)
Lay: onder 2,5 goals @ 1,79 (betfair)
nu de lay al gedaald op betfair naar 1,76!!
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik wil ook de bonussen vrij gaan spelen, misschien dat ik dan wel met je meespeel Hermaniak :)

Lijkt me wel een leuk idee. Ik heb alleen Bwin en BetClic tot nu toe gespeeld.
Betfair: €75 gestort, 2x lay gedaan, €88,50 overgehouden
Bwin: €15 gestort, totaal dus €30. 2x €30 ingezet, uiteindelijk €16.70 overgehouden.
20 cent bonusbonus.
Betclic €20 gestort, verloren en opnieuw €20 gekregen en terug gestort.
0 Vind ik leuk's
Ik zie dat ik bij Interwetten ook commissie moet betalen, 2,6% als dat klopt. Weet iemand wanneer de bonus wordt bijgeschreven bij Interwetten? Eerst helemaal rondspelen en dan pas bijgeschreven??
Voor morgen:
16.00u
Back shaktar @ 1,30 (iw)
Lay Shaktar @ 1,30 (betfair)
18.00u
Back Paderborn onder 2,5 goals @ 2,00
Lay Paderborn onder 2,5 goals @ 1,95
EDIT: stom shaktar heeft geen minimale odd van 1,70 niet goed opgelet :P
0 Vind ik leuk's
hermaniak:

(....)
Betclic €20 gestort, verloren en opnieuw €20 gekregen en terug gestort.

hermaniak:


(....)

Betclic €20 gestort, verloren en opnieuw €20 gekregen en terug gestort.


Getwin heeft exact dezelfde promotie lopen. Die moet je dus ook zeker even meepakken! ;-)

https://www.getwin.com

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:30
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
onzemichael:
Ik zie dat ik bij Interwetten ook commissie moet betalen, 2,6% als dat klopt. Weet iemand wanneer de bonus wordt bijgeschreven bij Interwetten? Eerst helemaal rondspelen en dan pas bijgeschreven??
Voor morgen:
16.00u
Back shaktar @ 1,30 (iw)
Lay Shaktar @ 1,30 (betfair)
18.00u
Back Paderborn onder 2,5 goals @ 2,00
Lay Paderborn onder 2,5 goals @ 1,95
EDIT: stom shaktar heeft geen minimale odd van 1,70 niet goed opgelet :P

Ik heb met me domme hoofd Shaktar gespeeld voor 100 euro.
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
hermaniak:

(....)
Betclic €20 gestort, verloren en opnieuw €20 gekregen en terug gestort.

Getwin heeft exact dezelfde promotie lopen. Die moet je dus ook zeker even meepakken! ;-)
http://www.getwin.com
jeroenunibet81:
hermaniak:

Dank!
Als iemand van plan is om bij Betclic of Getwin te gaan spelen, PM me ;)
0 Vind ik leuk's
Voor dalijk:
Back AC Milan @ 1,90 (IW)
Lay AC Milan @ 1,84 (Betfair)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.