Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.

Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen

Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig

Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.

In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten

Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair

En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Bodog:
Bij Bodog is je eerste bet van 10 euro 'risicoloos:' plaats een single bet van 10 euro (minimale odds: 2.00). Als je verliest krijg je je 10 euro als zijnde een free bet op je account. Je free bet kun je opnemen nadat je je stake 3 keer hebt rond gespeeld (minimale odds 2.00).
Ik won mijn eerste bet en hoefde dus verder niets rond te spelen. Ik heb mijn geld al mogen ontvangen op mijn Moneybookers-account.

Mooi (y)
En nu ook een interwetten mobile 50% tot €50 bonus
En de VW €50 BWIN bonus
tijd om dit topic nieuw leven in te blazen :D
0 Vind ik leuk's
100 euro gestort naar interwetten voor de mobile bonus, probleem is alleen dat het me niet lukt om bets te plaatsen via mijn Nokia E71 :s
Iemand hier die de bonus gaat spelen en het wellukt?
0 Vind ik leuk's
Ik ga die bonus ook spelen, alleen me telefoon mankeert wat en die is nu opgestuurd ter reparatie :-( .
Maar de bonus is geldig tot 31 december, dus ik stort wel alvast ;-)
Ik zal je wel berichten of het mij wel lukt als me telefoon terug is.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Ik ga die bonus ook spelen, alleen me telefoon mankeert wat en die is nu opgestuurd ter reparatie :-( .
Maar de bonus is geldig tot 31 december, dus ik stort wel alvast ;-)
Ik zal je wel berichten of het mij wel lukt als me telefoon terug is.

Ik zie er toch maar vanaf, aangezien het tot 12 december is en het 3 weken duurt voordat ik me telefoon terug heb. En rond die tijd beginnen me tentamens weer, dus ik doe helaas niet met deze actie mee :( .
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ook betfair met een mobile bonus 25% back tot 100 euro...dus als iemand zin heeft om te tilten :P
0 Vind ik leuk's
Ik ben nieuw met Betfair, maar wil het zeker proberen met de bonus van Bwin. Ik heb daar 15 euro op gestort, dus totaal bedrag is nu 30. Ik heb zojuist een odd gevonden die bij Bwin hoger ligt dan bij Betfair.
Nu zou ik graag willen weten waar ik naar moet kijken qua inzet. Ik zie bijvoorbeeld in dit topic voorkomen een inzet van €25 bij Bwin, en €26,32 bij Betfair. Hoe kom ik aan deze €26,32? Is hier een formule oid voor?
Stel;
Ik bet €30 bij Bwin tegen een odd van 2.30
Ditzelfde LAY ik bij Betfair tegen €30 met een odd van 2.26. Moet ik deze €30 invullen bij de Backer's Stake? Of bij de "liability"? Is de €30 uberhaupt wel correct?
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Je moet inderdaad 30 invullen bij Backer's Stake. De liabiliy wordt dan berekend op 37,80. Dit verschijnt automatisch op je scherm als je bij "More Options" de optie "Display "what if" figure" activeert. (De knop "More Options" staat boven de quotes)
Als je weddenschap positief eindigt betekent dit: winst bij Bwin 39,00 en verplichting om te betalen bij Betfair 37,80, dus een winst van 1,20
Als je weddenschap negatief eindigt betekent dit: verlies bij Bwin 30,00 en winst bij Betfair van 30 -/- 5% commissie = 29,85. dus een verlies van 0,15
0 Vind ik leuk's

Ik gebruik zelf altijd deze calculator:

https://www.goalprofits.com/hedging-calculator/

Het grote voordeel van deze calculator is dat je de 5% commissie die Betfair vraagt voor haar diensten mee kunt nemen in de berekening. :)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:29
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Eerste bonus vrijgespeeld door 2x live bet te doen: 2x gespeeld met Bwin en Betfair, op Bwin €16,70 (storting 15) overgehouden en Betfair €88,50 (storting 75). Een bonusbonus van €0,20 (y)
Welke bookie is de volgende? Ik zie Gullit steeds in beeld bij betclic, is die te doen? Klinkt haast te goed om waar te zijn, gratis €20?
0 Vind ik leuk's
Bij Betclic kun je inderdaad risicoloos je eerste weddenschap tot max. 20 euro afsluiten. Als je verliest stort Betclic je originele stake terug op je account. Die je er vervolgens zonder voorwaarden meteen weer af kunt halen.
Getwin heeft trouwens een identieke actie lopen: je eerste weddenschap tot max. 20 euro is risicoloos, zonder voorwaarden.
Ideaal om je bankroll op te bouwen / uit te bereiden! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.