Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mensen. Weten jullie nog mooie bonussen die op dit moment gelden ?
ik heb reeds de volgende al gehad:
Bwin 100%
Unibet 150%
Tipico 100%
Betclic €20 freebet
Ik ben echt opzoek naar stortings-bonussen en niet naar free bets. Overigens vroeg ik me af of iemand mij de Interwetten bonus kan uitleggen. Ik snap m namelijk niet helemaal. Zo heb je dat tabelletje, bij terms en conditions, met een 5 stappen plan. Maar kun je de volledige bonus van 100 euro ook vrijspelen door gewoon op sports te wedden? en hoe gaat dat dan in zn werk. wat ik in dit topic lees is dat je 20 euro bonus krijgt bij 100 euro inzet. dus moet je 5x 100 (evt 2x 250 ??) euro inzetten en dan heb je de 100 euro bonus compleet verdiend en kun je innen ?
Overigens ken ik de lijst hier op VW met bookmakers en hun bonussen maar daar staat niet bij of het een free bet of stortingsbonus is (ben een beetje lui, klopt =) )
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gaat overigens goed met dat layen. Heb de afgelopen 2 weken 240 euro gecasht =)
0 Vind ik leuk's
sjabab:
Mensen. Weten jullie nog mooie bonussen die op dit moment gelden ?
ik heb reeds de volgende al gehad:
Bwin 100%
Unibet 150%
Tipico 100%
Betclic €20 freebet
Ik ben echt opzoek naar stortings-bonussen en niet naar free bets. Overigens vroeg ik me af of iemand mij de interwetten bonus kan uitleggen. Ik snap m namelijk niet helemaal. Zo heb je dat tabelletje, bij terms en conditions, met een 5 stappen plan. Maar kun je de volledige bonus van 100 euro ook vrijspelen door gewoon op sports te wedden? en hoe gaat dat dan in zn werk. wat ik in dit topic lees is dat je 20 euro bonus krijgt bij 100 euro inzet. dus moet je 5x 100 (evt 2x 250 ??) euro inzetten en dan heb je de 100 euro bonus compleet verdiend en kun je innen ?
Overigens ken ik de lijst hier op VW met bookmakers en hun bonussen maar daar staat niet bij of het een free bet of stortingsbonus is (ben een beetje lui, klopt =) )
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. gaat overigens goed met dat layen. Heb de afgelopen 2 weken 240 euro gecasht =)

stuur me even een pb, ik speel al jaren op interwetten (y)
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
https://promotions.betfair.com/betfaireverywhere
Gracias Sjabab, ik wist niet dat zoiets bestond! Ik ga er morgen eens goed naar kijken! :)

Dit kende ik nog niet :O bedankt!!!
iemand al de bonus bij comeon uitgeprobeerd?
0 Vind ik leuk's

comeon bonus:

100% tot 120 euro. 5x rondspelen op +1.8 odd

under7.5 @ 1.87. 75 euro

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:36
0 Vind ik leuk's
mooie !!! heb helaas geen saldo op dit moment. Mocht je er nog meer vinden dan plaats ze maar! I would appreciate that, ben zelf ook bezig met comeon
0 Vind ik leuk's
sjabab:
mooie !!! heb helaas geen saldo op dit moment. Mocht je er nog meer vinden dan plaats ze maar! I would appreciate that, ben zelf ook bezig met comeon

Ben vooral inplay bezig. dus niet echt van tevoren aan te geven. maar zal het proberen in de chat aan te geven als ik iets vindt.
150/1200 rondgespeeld.

0 Vind ik leuk's
En we surewinnen rustig door. 41% al vrijgespeeld.
under1.5 @ 2.03 . 200 euro

edit: en bijna volledige bonus naar betfair overgehaald :D
tijd voor de 50% reload nu.
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Vivo! :)
Weet je zeker dat je geen account bij Bet770 wilt? Ik had vandaag weer post in mijn virtuele brievenbus: 50% deposit bonus tot max. 200 euro. Da's alweer de tweede keer in minder dan een half jaar tijd!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Goed bezig Vivo! :)
Weet je zeker dat je geen account bij Bet770 wilt? Ik had vandaag weer post in mijn virtuele brievenbus: 50% deposit bonus tot max. 200 euro. Da's alweer de tweede keer in minder dan een half jaar tijd!

Ga ik proberen na de comeone bonus.
Begin nu aan de VW 50% reload bonus :)
0 Vind ik leuk's
1ste surewin gemaakt:
under2.5 @ 2.49 bij comeone. €360

come on overs! maak het makkelijk voor me :P
edit: 2-1! weer 120 euro erbij dankzij VW :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.