Toto: voor het eerst meespelen
Ik had een vraagje ik wil morgen een totolot bij de sigarenboer maar ik vroeg me een paar dingen af.
1.Hoeveel kost het (Hoeveel je inzet?)
2.Hoe weten ze later dat het lot van jou is want je moet het invullen en inleveren.
3.En wanneer kan je je opgehaalde geld ophalen ?
1.Hoeveel kost het (Hoeveel je inzet?)
2.Hoe weten ze later dat het lot van jou is want je moet het invullen en inleveren.
3.En wanneer kan je je opgehaalde geld ophalen ?
in 1-03-2010 19:03 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nog een vraag:)
als je een combi wil nemen...
moet je er dan eerst bv eerst 3 kiezen en daarna het bedrag intikken???
en moet je ze dan ook alle 3 goed hebben???
ik heb t een keer geprobeerd alleen toen werd er een error aangegeven mbt mn coupon
alvast thnx weer voor t antwoord!
als je een combi wil nemen...
ik heb t een keer geprobeerd alleen toen werd er een error aangegeven mbt mn coupon
alvast thnx weer voor t antwoord!
Jackbauer op de eerste vraag kan ik je geen antwoord geven omdat ik dit soort (gokken) weddenschappen niet doe.
Op de 2e heb ik wel een antwoord. Je kiest een (aantal) wedstrijd(en), 1 x 2. en vult hierna het bedrag in. De quotering gaat dan x het ingezette bedrag.
Als je 3 wedstrijden hebt bieden de meeste aanbieders ook een systeemweddenschap aan waardoor je er maar 2 goed hoeft te hebben bijvoorbeeld. Dit gaat wel ten koste van je quotering.
Op de 2e heb ik wel een antwoord. Je kiest een (aantal) wedstrijd(en), 1 x 2. en vult hierna het bedrag in. De quotering gaat dan x het ingezette bedrag.
Als je 3 wedstrijden hebt bieden de meeste aanbieders ook een systeemweddenschap aan waardoor je er maar 2 goed hoeft te hebben bijvoorbeeld. Dit gaat wel ten koste van je quotering.
[quote]
als er aangegeven wordt......bv shots over 10,5
betekend dit dat 10 schoten ook goed is??
Bij een 'Over 10.5' is 10 schoten niet goed en 11 schoten wel. Het is ook niet voor niets 'Over 10.5'.
[quote]als je een combi wil nemen...
Ja, kies je wedstrijden uit. Vervolgens zie je de notering voor de combi, plaats je inzet en sluit de weddenschap af.
Bij welke bookmaker kreeg je de error trouwens?
Succes!
als er aangegeven wordt......bv shots over 10,5
betekend dit dat 10 schoten ook goed is??
Bij een 'Over 10.5' is 10 schoten niet goed en 11 schoten wel. Het is ook niet voor niets 'Over 10.5'.
[quote]als je een combi wil nemen...
Ja, kies je wedstrijden uit. Vervolgens zie je de notering voor de combi, plaats je inzet en sluit de weddenschap af.
Bij welke bookmaker kreeg je de error trouwens?
Succes!
Hakuna Matatttta.
bij unibet...
dn heb ik nog een vraagje....ik weet het ben lastig
tellen de weddenschappen tot aan 90 min?? of telt extra tijd ook mee??
[quote]bij unibet...
Hallo Jackbauer ik weet dat weddenschappen meestal over 90 minuten gaan. Uiteraard zijn er ook wel weddenschappen met extra tijd alleen komt toch veel minder voor.
Hallo Jackbauer ik weet dat weddenschappen meestal over 90 minuten gaan. Uiteraard zijn er ook wel weddenschappen met extra tijd alleen komt toch veel minder voor.
Unibet
okee thx
ben blij dt de knockout fase begint.....
gister kwam ik bij de wedstrijd tussen spanje-chili
1 corner tekort voor chili
1 foul voor chili
1 foul voor Spanje
3 fouls totaal
en 1 buitenspel..........gewoon vanweg dat ze handj klap deden ruim 10 min voor tijd....
geloof dat 17 inuten voor tijd de cheids voor het laatst floot voor een overtreding......
daar ben ik gelukkig van af nu:)
1 foul voor chili
1 foul voor Spanje
3 fouls totaal
en 1 buitenspel..........gewoon vanweg dat ze handj klap deden ruim 10 min voor tijd....
geloof dat 17 inuten voor tijd de cheids voor het laatst floot voor een overtreding......
[quote]okee thx
1 foul voor chili
1 foul voor spanje
3 fouls totaal
Ik ben ook heel blij dat de knock out fase gaat beginnen. Er zullen dan veel aantrekkelijkere en spannendere wedstrijden komen. Wat dat betreft ben je nu in een veel interessantere fase van het toernooi beland.
1 foul voor chili
1 foul voor spanje
3 fouls totaal
Ik ben ook heel blij dat de knock out fase gaat beginnen. Er zullen dan veel aantrekkelijkere en spannendere wedstrijden komen. Wat dat betreft ben je nu in een veel interessantere fase van het toernooi beland.
Toto Sigarenboer
Ik ga nog steeds voor de grap zo nu en dan langs de sigarenboer maar speel toch het grootste gedeelte online zoals eerder aangegeven zijn de noteringen online stukken beter. Ik geloof dat de Toto zelfs de laagste noteringen heeft van alle bookies in Europa.
Unibet
Toch heeft de Toto wel wat ... zo bij de sigarenboer wat invullen. Vind het altijd erg leuk, maar ik doe het eigenlijk alleen voor de fun en het gevoel wat ik erbij krijg, voor winst speel ik online :P
[quote]Toch heeft de Toto wel wat ... zo bij de sigarenboer wat invullen. Vind het altijd erg leuk, maar ik doe het eigenlijk alleen voor de fun en het gevoel wat ik erbij krijg, voor winst speel ik online :P
Ik heb het ook gespeeld en het heeft wel wat. Net als krasloten, daar win je ook nooit leuke prijzen mee. Ik doe het alleen niet meer in de wetenschap dat de Lotto/Toto zo moeilijk doet over nieuwe bookmakers in NL. Puur uit bescherming van de eigen monopolie.
Op het moment dat ze meer soorten weddenschappen aanbieden, hogere odds geven (nu maximaal op 70% uitbetalingspercentage) dan zullen ze meer klanten krijgen en dus meer geld verdienen.
Zo slim zijn ze echter niet...
Ik heb het ook gespeeld en het heeft wel wat. Net als krasloten, daar win je ook nooit leuke prijzen mee. Ik doe het alleen niet meer in de wetenschap dat de Lotto/Toto zo moeilijk doet over nieuwe bookmakers in NL. Puur uit bescherming van de eigen monopolie.
Op het moment dat ze meer soorten weddenschappen aanbieden, hogere odds geven (nu maximaal op 70% uitbetalingspercentage) dan zullen ze meer klanten krijgen en dus meer geld verdienen.
Zo slim zijn ze echter niet...
Hakuna Matatttta.