Toto: voor het eerst meespelen
Ik had een vraagje ik wil morgen een totolot bij de sigarenboer maar ik vroeg me een paar dingen af.
1.Hoeveel kost het (Hoeveel je inzet?)
2.Hoe weten ze later dat het lot van jou is want je moet het invullen en inleveren.
3.En wanneer kan je je opgehaalde geld ophalen ?
1.Hoeveel kost het (Hoeveel je inzet?)
2.Hoe weten ze later dat het lot van jou is want je moet het invullen en inleveren.
3.En wanneer kan je je opgehaalde geld ophalen ?
in 1-03-2010 19:03 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Toto select? Gewoon invullen 1 X 2?
Zo ja, dan kan je 1, 2, 5 of 10 euro inzetten geloof ik.
Je vult hem in en dan krijg je een bonnetje mee met streepjescode.
Mocht je winnen scannen ze je bon en zien ze wat je prijs is. Die krijg je gelijk uitbetaald tenzij het boven een bedrag van een paar 100 euro is.. Dan moet je hem opsturen en krijg je het gewonnen bedrag op je bankrekening gestort.
Ik zou alleen zelf via internet invullen. Via Unibet bijvoorbeeld. Je kan dan gebruik maken van een welkomsbonus van 100% en de quotes zijn online veel aantrekkelijker dan bij de sigarenboer.
Zo ja, dan kan je 1, 2, 5 of 10 euro inzetten geloof ik.
Je vult hem in en dan krijg je een bonnetje mee met streepjescode.
Mocht je winnen scannen ze je bon en zien ze wat je prijs is. Die krijg je gelijk uitbetaald tenzij het boven een bedrag van een paar 100 euro is.. Dan moet je hem opsturen en krijg je het gewonnen bedrag op je bankrekening gestort.
Ik zou alleen zelf via internet invullen. Via Unibet bijvoorbeeld. Je kan dan gebruik maken van een welkomsbonus van 100% en de quotes zijn online veel aantrekkelijker dan bij de sigarenboer.
Zoals Terpie reeds aangegeven heeft kan je inderdaad beter bij Unibet / Bwin of andere bookmakers spelen.
1. Je hoeft niet naar de sigarenboer
2. De quotes zijn vele malen beter dan bij de Toto
3. Je winsten worden direct op je (online) rekening bijgeschreven
4. Je hebt veel meer voorspellings mogelijkheden dan alleen de winst/gelijk/verlies
Succes!
1. Je hoeft niet naar de sigarenboer
2. De quotes zijn vele malen beter dan bij de Toto
3. Je winsten worden direct op je (online) rekening bijgeschreven
4. Je hebt veel meer voorspellings mogelijkheden dan alleen de winst/gelijk/verlies
Succes!
Hakuna Matatttta.
Totolot nog nooit van gehoord. Vast en zeker een nieuw soort Totospel. Ik zal binnenkort even bij de sigarenboer langsgaan om Totolot te gaan testen.
Toto Sigarenboer
Wedden, het is precies hetzelfde als wat je nu doet.. Alleen doe je het nu online! Anders vul je een papiertje in. De quotes zijn alleen vele malen lager. Hou het maar lekker op online wedden!
Ok bedankt voor de info er komen steeds meer soorten toto spellen bij maar gewoon onlinewedden blijft mijn favoriet uiteraard. Tot nu toe hebben zo'n beetje alle verschillende soorten toto spellen hele lage quotes wat het niet echt aantrekkelijk maakt.
Toto Sigarenboer
hoi
ik heb ook een vraagje
bij wedstrijden kun je inzetten op totaal schoten op goal.
dan staat er ook bij...shots over 7,5 ??? wat betekent dit?? ik begrijp dehalf niet
bedankt
ik heb ook een vraagje
bij wedstrijden kun je inzetten op totaal schoten op goal.
dan staat er ook bij...shots over 7,5 ??? wat betekent dit?? ik begrijp dehalf niet
bedankt
Ik denk dat ze bedoelen dat er in totaal minimaal 8 keer een schot op doel geplaatst gaat worden. Let op: dit moet écht op het doel zijn. Schoten dus naast/over gaan tellen dus niet mee.
Hakuna Matatttta.
Met de nieuwe wetgeving zal de Toto in de toekomst wel de enige aanbieder worden. Of wellicht dat er meer betting bedrijven een licentie in Nederland gaan krijgen dan is er in ieder geval nog wat meer aanbod en een betere concurrentie.
Unibet
officieel is toto ook de enige aanbieder! andere gokbedrijven mogen eigenlijk niks in Nederland aanbieden....alles is zo;n beetje illegaal :P
vaag dat het Europese Hof van Justitie Nederland gelijk gaf ...de Europese commissie gaat monopolies en kartels tegen ..terwijl Nederland gewoon een keiharde monopolie heeft met de TOTO!
Is gewoon een makkelijke manier van geld verdienen dmv TOTO voor de overheid. Belachelijke odds, lage aanbod aan weddenschappen en het minimaal 3 wedstrijden is helemaal :S:S
vaag dat het Europese Hof van Justitie Nederland gelijk gaf ...de Europese commissie gaat monopolies en kartels tegen ..terwijl Nederland gewoon een keiharde monopolie heeft met de TOTO!
Is gewoon een makkelijke manier van geld verdienen dmv TOTO voor de overheid. Belachelijke odds, lage aanbod aan weddenschappen en het minimaal 3 wedstrijden is helemaal :S:S
hey
als er aangegeven wordt......bv shots over 10,5
betekend dit dat 10 schoten ook goed is??
( aangezien ik dit had bij fouls over 32,5 32 werd goedgekeurd )
dus een marge in jouw voordeel eigenlijk
alvast thnx voor het antwoord
als er aangegeven wordt......bv shots over 10,5
betekend dit dat 10 schoten ook goed is??
( aangezien ik dit had bij fouls over 32,5 32 werd goedgekeurd )
dus een marge in jouw voordeel eigenlijk
alvast thnx voor het antwoord