Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Starbet: account geblokkeerd en uitbetaling niet mogelijk

Goedemiddag allen! Ik heb sinds kort wat problemen met Starbet. Enkele maanden terug me er geregistreerd. Dat ging vlotjes. Daarna beginnen wedden en al snel een aanzienlijk bedrag dat opliep tot in de vijf cijfers bij elkaar gesprokkeld.

Op een gegeven moment werd ik gelimiteerd en kon ik nog slechts een max bet van om en bij de 2 euro inzetten. Zulke dingen zie je wel vaker als je op korte tijd zoveel wint maar ik wilde hen toch even vragen naar de reden. Na drie weken wachten en verschillende keren met verschillende mensen contact te hebben gehad in hun helpdesk kreeg ik een mail waarin ze vertelden dat Betconstruct, de provider van de weddenschappen, mij een limitering had opgelegd omwille van het hoge risico dat verbonden was aan het soort weddenschappen dat ik plaatste. Nochtans deed ik geen overdreven inzetten en speelde ik op vrij normale wedstrijden.

Toen heb ik besloten om het volledige bedrag van m'n account te halen. Toen vroegen ze me allerlei zaken. Een kopie van m'n ID kaart, een foto van m'n bankkaart, een factuur van waterleiding etc. Alles netjes geupload op hun site waarna er een melding kwam dat alle documenten in orde waren en stond er bij m'n afhaling de status pending en dat deze 3 tot 4 werkdagen zou kunnen duren.

Een tijd later ging ik een keer op m'n bankrekening kijken, geen betaling te zien. Dus wilde ik opnieuw inloggen op Starbet. Dit lukte plots niet meer, waarna er melding kwam dat m'n account geblokkeerd is.

Op zich zie ik nergens iets waar ze in feite een probleem van kunnen maken. Het account stond op mijn naam en dat is dezelfde naam als diegene die op m'n id kaart, m'n waterfactuur en m'n bankkaart staat. Dus ben ik volgens mij nergens in overtreding met hun intern reglement.

Probleem is wel dat in hun terms and conditions staat dat zij het recht hebben om éénzijdig een account te sluiten zonder voorafgaande waarschuwing of zonder dat ze hiervoor een reden moeten opgeven. Dat maakt het wel gevaarlijk natuurlijk want dan kan je dus ten allen tijde als je account iets te goed draait plots je account en alle kredieten die er op staan zomaar kwijt zijn zonder dat er iemand zich rekenschap van moet geven.

Aangezien ik nu niet langer kan inloggen kan ik dus ook niet meer op die chat met hun helpdesk. En zij hebben verder nergens een contact page of dergelijke waar je hen kan contacteren.

Ik zou het wel enorm zuur vinden als ik dit bedrag zonder slag of stoot zomaar zou moeten laten vliegen maar ik heb momenteel niet echt een pasklare uitweg over hoe ik dit kan oplossen. Kan je met zulke zaken bij de kansspelcommissie terecht? Of staan zij enkel in voor de reglementering maar niet voor bescherming van spelers?

Misschien iemand die een soortgelijk iets heeft meegemaakt bij deze of een andere bookie en die nog tips heeft over hoe ik dit kan aanpakken?

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfritseman in 31-07-2019 13:25 Bookmakers
in 31-07-2019 13:25 Bookmakers
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

haha wat een reactie van ze. Ik zou er helemaal gek van worden, gewoon lekker een jurist in armen nemen idd. Succes en hou ons op de hoogte.

1 Vind ik leuk's
Op di. 13 aug. 2019, 23:09 schreef tino23:

haha wat een reactie van ze. Ik zou er helemaal gek van worden, gewoon lekker een jurist in armen nemen idd. Succes en hou ons op de hoogte.

Eens met Tino. 20k is niet niks en de reden die ze geven is ongetwijfeld ongegrond. Succes!

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Intussen zijn we bijna drie maanden verder en is het probleem eindelijk van de baan. Communicatie met Starbet draaide nergens op uit. Dan de kansspelcommissie gecontacteerd en hen het verhaal gedaan en alle stukken van het dossier bezorgd. Enkele weken later stond het geld toch plots op m'n rekening. Case closed dus.

4 Vind ik leuk's
Op di. 5 nov. 2019, 09:04 schreef fritseman:

Intussen zijn we bijna drie maanden verder en is het probleem eindelijk van de baan. Communicatie met Starbet draaide nergens op uit. Dan de kansspelcommissie gecontacteerd en hen het verhaal gedaan en alle stukken van het dossier bezorgd. Enkele weken later stond het geld toch plots op m'n rekening. Case closed dus.

Een succesverhaal langs de kansspelcommissie, mooi dat het soms toch werkt.

Waarom schoten ze nu in actie voor jou? het hoge bedrag?

En waarom kon de bookmaker zich ditmaal niet achter de algemene voorwaarden verschuilen?

In ieder geval mooi dat je je geld hebt :)

0 Vind ik leuk's

Heb je goed gedaan, congrats.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Poeh! Aardig verhaal zeg. Ik heb iets soortgelijks zelf meegemaakt bij 1xbet. Ook bij mij is het destijds "gelukkig" goed afgelopen, maar idem vage redenen en bewijsstukken moeten inleveren. 3 maanden is een behoorlijke tijd zeg! Juist op het moment dat je er bijna vrede mee hebt krijg je het dan alsnog uitgestort. Dat is wel even lekker dan. Geniet ervan!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.