Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Neo.bet Cashout optie tijdens live wedden

Cashout optie gedurende de wedstrijden

slotje.géén enkele keer van slotje geweest dus geen cashout.zelf met rust na 1e helft gespeeld was ging het slotje er niet vanaf.

9 fold.stake €100

over 8,5 corners.8 uit 9 goed

maar géén enkele keer cashout.

livechat in kennis gebracht staat er Away

aldoor afwezig.alles verteld zonder enig resultaat.kreeg ik opeens €30 bonus 5x rondspelen ongevraagd.

Onbetrouwbaar geen transparante eerlijke betrouwbare website.

hetzelfde ook met goals dus niet alleen bij corners gebeurt

slotje mag er op als wat gebeurt x minuten daarna moet er toch een cashout bod komen waar ik bij kan.

90 minuten lang telkens 3 wedstrijden opslot.met rust opslot.wanneer en hoe moet ik dan incashen?.

automatisch kun je ook bij x bedrag laten incashen ook ingesteld werkt ook niet.

gevraagd om technisch onderzoek dan wel Manager die ernaar wil kijken doen ze niet.ze kwamen met Regels dat ze ten alle tyden alles kunnen doen

hierdoor is mijn winkans via cashout ontnomen omdat ik geen een keer kon uitcashen.live alle wedstryden gevolgd.

wat kan voetbalwedden voor mij betekenen m b t. neo.bet?.

weggaan kan altyd maar lost probleem niet op dit kunnen ze bij iedereen doen.

ben er ontzettend boos over dat ze niet meer reageren..ik heb geen enkel ander optie dan afhankelijk zijn en chatfunctie.

graag een oplossing...komt dit leden bekend voor bij Neo.bet?.

ik heb een cashout misgelopen daar mijn doel was gebruik te maken van de cashout welke opslot bleef.

uiteindelijk 8 goed maar had er 9 nodig

dus niks..

als cashout optie er nooit komt dan is het hopen dat je alle 9 goed hebt dat was niet het geval.

ik heb coupon bewaard.

fotos gemaakt waarom slotje locked

ook zichtbaar is.echter hoe maak je nu iets hier duidelijk en voorkom je zulks in toekomst?.en waarom doet Neo.bet dit?.

zijn er ervaringen met deze site aangaande de cashout optie.

l

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag powerofkumar in 6-04-2021 20:25 Bookmakers
in 6-04-2021 20:25 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb geen ervaringen met de cash out optie. Maar wat is je vraag eigenlijk precies? Wel fijn dat de manager er naar wil kijken 😀

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ik snap niet helemaal wat het probleem precies is, vaak werkt de cashout functie niet als de market gesloten is, bijvoorbeeld als Inplay de Line over 12.5 corners is maar jij op over 9.5 corners hebt gezet. Het algoritme die de cashout berekend kan dan geen goede schatting meer maken totdat de Line weer in de buurt komt van waar jij hem hebt gespeeld.

Persoonlijk denk ik ook niet dat je teveel op de cashout functie moet rekenen. Wat je in het vervolg kunt doen is een zogenaamde hedge bet plaatsen om je stake veilig te stellen.

1 Vind ik leuk's

Wat bovenstaande zegt klopt wel redelijk denk ik. Als de bet die je had gezet of niet live werd aangeboden, of tijdens de wedstrijd buiten hun line viel hebben ze dus geen live odds beschikbaar om jou een cashout aanbod te doen (wat ze ook niet verplicht zijn). Een omgekeerde bet via een andere bookie komt meestal heel erg in de buurt bij de value die je haalt uit zon cashout. Dat kan je dus altijd doen i.p.v. vertrouwen op een cashout. En als je toch live al je bets volgt kan je net zo goed kleine folds of los spelen en dan je gehele winst inzetten op een volgende bet ipv een grote 9fold. Dan houdt je altijd de regie, en ben je vrij om te stoppen wanneer je wil.

Ik speel zelf eigenlijk alleen op Neo als ze een leuke bonus hebben. De hele interface van die site vind ik niet echt fijn, al heb ik altijd snelle en goede service van hun gehad wanneer ik dat nodig had. De live bets bij neo zijn sowieso altijd redelijk beperkt, wat niet gunstig is als je vertrouwt op cashouts.

0 Vind ik leuk's

Precies.

Neobet is wel een aardig alternatief op andere bookies. Ik krijg via email vlot response op mijn vragen, dus dat kan ook een optie zijn.

Wel leuke de grafische weergave van de cashout, maar dat gebruik ik alleen bij single bets.

De odds zijn vaak minder gunstig op Neobet vs bijvoorbeeld een Unibet of Betfirst.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.