Neo.bet Cashout optie tijdens live wedden
Cashout optie gedurende de wedstrijden
slotje.géén enkele keer van slotje geweest dus geen cashout.zelf met rust na 1e helft gespeeld was ging het slotje er niet vanaf.
9 fold.stake €100
over 8,5 corners.8 uit 9 goed
maar géén enkele keer cashout.
livechat in kennis gebracht staat er Away
aldoor afwezig.alles verteld zonder enig resultaat.kreeg ik opeens €30 bonus 5x rondspelen ongevraagd.
Onbetrouwbaar geen transparante eerlijke betrouwbare website.
hetzelfde ook met goals dus niet alleen bij corners gebeurt
slotje mag er op als wat gebeurt x minuten daarna moet er toch een cashout bod komen waar ik bij kan.
90 minuten lang telkens 3 wedstrijden opslot.met rust opslot.wanneer en hoe moet ik dan incashen?.
automatisch kun je ook bij x bedrag laten incashen ook ingesteld werkt ook niet.
gevraagd om technisch onderzoek dan wel Manager die ernaar wil kijken doen ze niet.ze kwamen met Regels dat ze ten alle tyden alles kunnen doen
hierdoor is mijn winkans via cashout ontnomen omdat ik geen een keer kon uitcashen.live alle wedstryden gevolgd.
wat kan voetbalwedden voor mij betekenen m b t. neo.bet?.
weggaan kan altyd maar lost probleem niet op dit kunnen ze bij iedereen doen.
ben er ontzettend boos over dat ze niet meer reageren..ik heb geen enkel ander optie dan afhankelijk zijn en chatfunctie.
graag een oplossing...komt dit leden bekend voor bij Neo.bet?.
ik heb een cashout misgelopen daar mijn doel was gebruik te maken van de cashout welke opslot bleef.
uiteindelijk 8 goed maar had er 9 nodig
dus niks..
als cashout optie er nooit komt dan is het hopen dat je alle 9 goed hebt dat was niet het geval.
ik heb coupon bewaard.
fotos gemaakt waarom slotje locked
ook zichtbaar is.echter hoe maak je nu iets hier duidelijk en voorkom je zulks in toekomst?.en waarom doet Neo.bet dit?.
zijn er ervaringen met deze site aangaande de cashout optie.
l