Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Misverstand Bwin in verband met sluiten account

Beste mensen
Ik heb een probleem bij bwin.
Ik heb ondervonden dat ze mijn account geblokkeerd hebben. Ik heb hen hierover gecontacteerd en ze zeiden mij dat ik me niet aan de algemene voorwaarden had gehouden, door meerdere accounts aan te maken.
Het probleem is nu dat ik de accounts niet persoonlijk heb aangemaakt maar dat enkele kameraden van mij het hier bij mijn thuis op mijn pc hebben gedaan.Dit omdat ik hun paspoort kon scannen en online kon betalen voor hun. Het geld wat zei stortten schoot ik voor en zei betaalden het mij cash terug.
Bwin blijft er echter bij dat de fout volledig bij mij ligt omdat ik meerdere accounts geopend heb.
Een bijkomend probleem is ook nog dat ik een prijs had gewonnen bij voetbalwedden met de bwin-superactie.
Ik hoop niet dat ik door dit hele misverstand nooit meer gebruik kan maken van bwin en dat ik mijn mooie prijs zou mislopen. Dit zou ik echt verschrikkelijk vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghenkens111 in 11-06-2011 16:28 Bookmakers
in 11-06-2011 16:28 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Stond er nog geld op je accounts?
Anders zou ik het er bij laten en verder spellen bij unibet bijvoorbeeld...
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
[quote]Het probleem is nu dat ik de accounts niet persoonlijk heb aangemaakt maar dat enkele kameraden van mij het hier bij mijn thuis op mijn pc hebben gedaan.Dit omdat ik hun paspoort kon scannen en online kon betalen voor hun. Het geld wat zei stortten schoot ik voor en zei betaalden het mij cash terug.
Je had misschien beter geld van jouw bankrekening naar hun moneybookersaccount kunnen storten en dan van moneybookers --> Bwin. Je hebt dan hun paspoorten gescand die mail je naar hun emailaccount en daarmee kun je uit laten betalen.
Bwin ziet wat je nu hebt gedaan als misbruik. Je zou het Bwin uit kunnen leggen + sturen ID-bewijzen, misschien dat ze dan accoord gaan.
Zijn je vrienden wel meerder jarig? Anders hoef je het iig niet te proberen.
0 Vind ik leuk's
Nouja een pay-safe card was nog makkelijker geweest, want die zijn anoniem
0 Vind ik leuk's
Er stond geen geld meer op de accounts, maar mijn vrienden kunnen dus ook niet meer op bwin spelen.
Ja via moneybookers was inderdaad veel beter geweest, had ik dat maar gedaan.
Iedere account was gevalideerd met een kopie van een paspoort, en iedereen was meerderjarig dus dat kan het probleem ook niet zijn.
En ja, nu ik er bij nadenk was ook een paysafecard beter geweest.
Ik ben heel dom geweest en begrijp dat bwin mij ziet als een fraudeur, toch hoop ik dat ze inzien dat het hier wel degelijk om een misverstand gaat.
Alleszins bedankt allemaal voor tips en reacties !
0 Vind ik leuk's
Heb je al met Bwin contact opgenomen en het probleem exact voorgelegd?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja, ik heb hen eergisteren al voor de derde maal gecontacteerd.
Eerder zeiden ze dat ze mijn account niet wouden heropenen en dat ik me tot jullie moest richten i.v.m. de prijs.
En jullie zeggen dat de verantwoordelijkheid bij hun ligt, wat me ook logisch lijkt.
Achja, uit je fouten leer je.
In de toekomst doe ik zo een domme dingen niet meer.
Hieronder zie je de mail:
Geachte heer Henkens,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Zoals aangegeven in ons vorige bericht heeft u zich niet gehouden aan onze voorwaarden door het openen van meerdere accounts bij bwin. Volgens onze Reglementen is het alleen toegestaan voor een wedder om één keer geregistreerd te staan bij het bedrijf, en hierdoor, enkel één account te beheren.
U kunt onze voorwaarden bekijken door het klikken op "Help" op onze homepage of gebruik de volgende link:
https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration
Wij hebben uw accounts gesloten en deze kunnen niet heropend worden.
Het spijt ons dat wij u niet verder kunnen helpen in deze kwestie.
Voor wat betreft uw vraag over uw gewonnen prijs, raden wij u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de voetbalwedden.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
0 Vind ik leuk's
Dit is toch zooooo dom (n) (n) (n)
Jij en je maten wisten precies waar jullie zich aan schuldig maakten!
Als jullie op een onreglementaire manier b.v. 5 of meer bonussen proberen
te binnenharken zijn jullie echte "BONUSHOEREN"!!!
En als je logischerwijs dan de lul bent, probeer je ook wedden nog om hulp te vragen!
Wat denk je dat wedden hiervan vind?
En hoe Bwin over wedden en hun leden denkt en gaat denken!!!
Voor hetzelfde geld zeggen ze tegen ons allemaal: de mazzel... ga maar naar een andere bookie toe!
En als je dat bij genoeg bookies doet kom je op de zwarte lijst en kan je misschien nog live wedden op de renbaan.
Gr. Raymann....
P..S. : Zijn gewonnen prijs kun je natuurlijk altijd aan mij geven (Ik weet hoe zwaar het is voor jullie medewedders om de deur te openen, en een handtekening te moeten geven + het moeten uitpakken en ervan moeten genieten enz...)

;-)
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
sorry maar vind die hele uitleg maar bedenkelijk en raar.Heb er mijn bedenkingen bij hoor.
De lijn tussen eerlijkheid en bedrog is hier wel erg dun,bijna niet bestaande zelfs.
Als Bwin zijnde zou ik net hetzelfde handelen.
0 Vind ik leuk's
Bij veel bookmakers is het trouwens geen probleem als je op een IP meerdere accounts hebt zolang je je maar kan identificeren per account. Met programma´s als Tor of JAP anonymizer gebruik je automatisch een proxy waardoor ze je IP niet kunnen achterhalen.
0 Vind ik leuk's
Heel jammer dat sommigen onder ons mijn eerlijkheid zo in twijfel trekken, maar dat is hun probleem.
Ik ga niet blijven herhalen dat ik fout ben geweest en dat ik het nooit zo had moeten doen. Maar het is nu gebeurd.
En achteraf bekeken zou ik ook hetzelfde handelen als bwin.
En Rayman7777 probeer je teleurstelling over het niet winnen van een prijs op een andere manier te uiten in plaats van wedden te intimideren.
Ik ben er zeker van dat wedden mij wel gelooft en de prijs niet zomaar gaat doorgeven aan anderen.
Bedankt Aduard, het is fijn om te lezen dat er iemand is die me wel een klein beetje steunt. Ik heb dit zelf allemaal nooit gewild...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.