Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lvbet volgt niet de data van de UEFA voor kaarten weddenschap

ik maak toch iets geks mee! Ik heb bij de bookmaker Lvbet (bekende bookmaker) gebet op albanie belarus over 4.5 kaarten. Zij volgen de officiele stats van uefa.com en die geeft 9 kaarten aan omdat er net na fluitsignaal veel kaarten zijn gegeven. Op de site van uefa zie je niet dat het na de match was dus hebben zij 9 kaarten staan dus lvbet zou die stats moeten volgen maar in de chat vertellen ze mij dat er maar 4 kaArten zijn gegeven terwijl ook bij de live commantary op de site van uefa zie je 5 kaarten staan dat komt omdat 1 kaart in de match aan een speler op de bank is gegeven die net was gewisseld maar ook dat zie je niet bij de uefa site dus lvbet mag volgens de regels toch niet een bet anders verwerken dan dat hun officiele stats aangeven? Wat kan ik hieraan doen? Ze gaan het opnieuw bekijken maar ik heb er geen vertrouwen in. Moet ik de kans spel commissie benaderen? Helpt dat? Heeft iemand ervaring hiermee? Het gaat om een winstbedrag van 700 euro!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagBertus1980 in 18-11-2020 21:58 Bookmakers
in 18-11-2020 21:58 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik snap wat je bedoeld! Maar het kan niet zo zijn dat stel je hebt ver 4,5 kaarten staan en je kijkt de wedstrijd live en je ziet dat er 5 kaarten zijn gegeven en bijvoorbeeld de uefa site die geeft 4 kaarten aan dan schuilt een Unibet bijv achter het feit dat hun officiele source zegt dat het er 4 zijn en juist nu de statistieken niet lijken te kloppen zou de bookmaker alsnog naar de officiele source statistieken moeten kijken en die volgen! De reglementen zeggen dat ze de officiele stats volgen en niet dat als het hun goed uitkomt dat ze dan iets anders kunnen bepalen!

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.