Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lvbet volgt niet de data van de UEFA voor kaarten weddenschap

ik maak toch iets geks mee! Ik heb bij de bookmaker Lvbet (bekende bookmaker) gebet op albanie belarus over 4.5 kaarten. Zij volgen de officiele stats van uefa.com en die geeft 9 kaarten aan omdat er net na fluitsignaal veel kaarten zijn gegeven. Op de site van uefa zie je niet dat het na de match was dus hebben zij 9 kaarten staan dus lvbet zou die stats moeten volgen maar in de chat vertellen ze mij dat er maar 4 kaArten zijn gegeven terwijl ook bij de live commantary op de site van uefa zie je 5 kaarten staan dat komt omdat 1 kaart in de match aan een speler op de bank is gegeven die net was gewisseld maar ook dat zie je niet bij de uefa site dus lvbet mag volgens de regels toch niet een bet anders verwerken dan dat hun officiele stats aangeven? Wat kan ik hieraan doen? Ze gaan het opnieuw bekijken maar ik heb er geen vertrouwen in. Moet ik de kans spel commissie benaderen? Helpt dat? Heeft iemand ervaring hiermee? Het gaat om een winstbedrag van 700 euro!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagBertus1980 in 18-11-2020 21:58 Bookmakers
in 18-11-2020 21:58 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kaartenbets tellen alleen voor spelers die op dat moment in het veld staan en gegeven tussen het eerste en laatste fluitsignaal. Je hebt dus je weddenschap deze keer niet gewonnen vrees ik. Ik zie ook dat er 4 kaarten zijn gegeven aan spelers op het veld en 5 aan spelers die niet op het veld stonden.

Ik denk dan ook niet dat het benaderen van de KSC nut heeft. Ik denk dat je in dit geval gewoon sportief je verlies moet nemen. Ben je het hier niet mee eens, kan je het altijd proberen. Maar je kans op succes is 0,00000000000001%.

Bericht gewijzigd door z3xtr4 op wo 18 nov. 2020, 22:04
0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Als uefa.com 9 kaarten aangeeft dan moet een bookmaker die officiele stats volgen?

0 Vind ik leuk's

Ja. De officiele stats moeten ze volgen voor spelers die in het veld staan.

Zet jezelf eens in de ogen van de bookmaker: zou je de weddenschap zelf goedkeuren?

Ik weet dat je het liever niet hoort, maar deze weddenschap heb je gewoon niet gewonnen. Niet op Lvbet, maar ook andere bookmakers als Unibet, Bwin, WilliamHill, of welke andere dan ook zullen deze weddenschap niet hebben goedgekeurd. Sorry.

2 Vind ik leuk's

Daar heb je zeker een punt. Ik zou het niet opgeven want ik heb ook zo iets meegemaakt bij bookmaker Betsson en die namen alles van uefa.com klakkeloos over dus je hebt zeker een punt! Met het benaderen van de kansspelcommissie bereik je niet veel want ik heb ze ook benaderd maar niemand die iets laat horen. De macht van de bookmakers is gewoon te sterk voor de spelers!

1 Vind ik leuk's

Ja, moesten ze zo dom zijn om alles klakkeloos over te nemen dan heb je geluk inderdaad. Maar reken nergens op....

1 Vind ik leuk's

Hier ben ik het niet mee eens! Ik heb ook zo iets meegemaakt bij Betsson en ik keek de match zelf ook nog live en op andere sites stonden de stats in mijn voordeel maar Betsson bleef maar herhalen dat ze de stats van uefa volgen dus als het ze goed uitkomt verschuilen ze zich wel achter die stats

0 Vind ik leuk's

Ik heb het ook over deze specifieke wedstrijd. Hierin heeft hij zijn bet gewoon fout.

0 Vind ik leuk's

Normaal gesproken wel maar als de uefa site hem gelijk geeft dan moet de bookmaker het gewoon volgen! Zoals ik net vertelde toen ik dacht gelijk te hebben en er overtuigd van was dat ik had gewonnen toen zei Betsson het kan dat jij live hebt gekeken maar wij volgen de stats van uefa.com dus deze jongen heeft gewoon recht op zijn geld anders moeten ze de uefa site niet als officiele site volgen. Dit wat ze nu doen dat mag niet al geeft uefa.com 20 gele kaarten aan dan moeten ze het volgen want op hun site staat dat die site hun officiele stats site is!

1 Vind ik leuk's

Lees de bettingrules van de bookmaker maar eens door. Daarin staat vast dat het gaat om spelers die in het veld staan. En als dat in hun regels staat, dan ben je dus klaar.

5 Vind ik leuk's

In dit geval geeft de UEFA hem geen gelijk, de UEFA zal ook heus statistieken hebben aan wie de kaart is gegeven en of deze persoon in het veld stond. Vrijwel elke bookmaker waar ik het heb eerder heb bekeken heeft in de regels dat alleen veldspelers en alleen kaarten tussen de fluitsignalen meetellen. Deze bet zou bij iedere bookmaker een loss zijn, ik heb hetzelfde een keer meegemaakt helaas ;)

Nog zo'n regel die je vaak tegenkomt: een corner telt alleen mee voor de bet als hij daadwerkelijk is getrapt. In sommige stats zie je dan dat een team het aantal corners heeft waar jij op hebt ingezet, in de werkelijkheid was dan de laatste toegekend maar floot de scheids af voor hij genomen mocht worden.

3 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.