Laying the draw / Traden
Hoi allemaal,
ik zou graag deze strategie die in het topic is vermeld succesvol gaan toepassen.
Het idee is om een wedstrijd bij een stand van 0-0 te layen en zodra er een doelpunt is gevallen, nu een gelijkspel te backen voor hogere odds waardoor je dus zeker wint. Ik ben echter nog niet zeker van een aantal zaakjes.
Is het zo dat als je succesvol een gelijkspel layt, je alleen de liability uitbetaald krijgt en dus niet de odds maal de totale stake? Ik vermoed van wel. En hoe zit het met als je je lay verliest, verlies je dan wel je totale inzet maal de stake? Ik vermoed van wel.
Ik zou het graag volledig duidelijk krijgen met een voorbeeld, ik neem de wedstrijd van morgen Stoke City vs Wigan Athletic
De odd voor een lay op een gelijkspel is 3.9, ik lay deze met €20. Stel stoke city scoort de 1-0 en ik besluit tijdens de wedstrijd hierna een gelijkspel te backen tegen de odds 4,5 met ook €20. Er zijn nu 2 scenario's mogelijk.
Of ik win mijn lay bet, Liability = €58 minus de €20 van mijn back die dus incorrect is = €38 winst.
Of ik win mijn back bet, €20*4,5 van de correcte back = €90 minus de verloren lay van €78 = €12 winst.
Ik vermoed dat het zo werkt. Als dit niet zo is, kan iemand me dan corrigeren?
ik zou graag deze strategie die in het topic is vermeld succesvol gaan toepassen.
Het idee is om een wedstrijd bij een stand van 0-0 te layen en zodra er een doelpunt is gevallen, nu een gelijkspel te backen voor hogere odds waardoor je dus zeker wint. Ik ben echter nog niet zeker van een aantal zaakjes.
Is het zo dat als je succesvol een gelijkspel layt, je alleen de liability uitbetaald krijgt en dus niet de odds maal de totale stake? Ik vermoed van wel. En hoe zit het met als je je lay verliest, verlies je dan wel je totale inzet maal de stake? Ik vermoed van wel.
Ik zou het graag volledig duidelijk krijgen met een voorbeeld, ik neem de wedstrijd van morgen Stoke City vs Wigan Athletic
De odd voor een lay op een gelijkspel is 3.9, ik lay deze met €20. Stel stoke city scoort de 1-0 en ik besluit tijdens de wedstrijd hierna een gelijkspel te backen tegen de odds 4,5 met ook €20. Er zijn nu 2 scenario's mogelijk.
Of ik win mijn lay bet, Liability = €58 minus de €20 van mijn back die dus incorrect is = €38 winst.
Of ik win mijn back bet, €20*4,5 van de correcte back = €90 minus de verloren lay van €78 = €12 winst.
Ik vermoed dat het zo werkt. Als dit niet zo is, kan iemand me dan corrigeren?
in 31-12-2011 00:34 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hermaniak:
Heb deze ook gedaan, lay @ 5. Vlak na de 1-0 even afgewacht, net wat te lang dus moeten backen voor 9.
Heb deze ook gedaan, lay @ 5. Vlak na de 1-0 even afgewacht, net wat te lang dus moeten backen voor 9.
Yep, ik heb 'm na 60 minuten gebacked. Had uiteindelijk niet gehoeven, maar beter zeker dan verlies
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Yep, ik heb 'm na 60 minuten gebacked. Had uiteindelijk niet gehoeven, maar beter zeker dan verlies
hermaniak:
Dat was mijn idee ook, alleen vond ik ivoorkust echt niet overtuigend spelen en ben al eerder flink nat gegaan. Surewinst dus maar gepakt (y)
Drawlay tips:
Vrijdag
18:00u Anorthosis v Alki Larnaca (hele mooie, 4.8, enorme thuisfavoriet, laatste 5 wedstrijden gewonnen, MAAR staat niet op in-play; speel ik alleen als het "Going-In-Play" wordt) ((n) was fout geweest)
20:45 Glentoran v Lisburn Distillery (vertrouw ik niet helemaal) ((y)/(n) Lisburn won, maar na 60 minuten had ik deze wel kunnen backen met winst)
20:00 Maastricht v Telstar (kan vriezen kan dooien met MVV, schieten er dan weer 3/4 in, dan weer armoede) (n)
Zaterdag voorlopig
Cowdenbeath v Albion 5.1 niet gespeeld
Grimsby v Telford 4.9 niet gespeeld
Leicester v Swindon 4.2 niet gespeeld
Heerenveen v Utrecht 5 (ik gok dat deze nog op 4.8 gaat misschien)[b] (y) binnen
Lyon v Dijon 4.9 (moet op 4.7/4.8 te doen zijn) (y) binnen
FC Eindhoven v Veendam 5.1[/b] (y) binnen
Breda v De Graafschap 4.7 niet gespeeld
Zondag
Oostende v Standaard Wetteren (die moet naar 5.1/5.2 dan speel ik m)
Twente v Groningen 5.8 (die moet naar 5.3/5.2 dan speel ik m)
Palermo v Novara 4.2
Roma v Bologna 4.8
Deportivo v FC Cartagena 4.9
Fenerbahce v Mersin Idman Yurdu 5.6 (die moet eerst nog dalen)
Sp Lisbon v Beira-Mar 4.9 (die kan ook nog lager)
AC Milan v Cagliari 5.4 (5.3 of 5.2 zou fijn zijn, maar ik denk dat hij alleen maar gaat stijgen naar 5.7 ofzo)
Dit is 95% zeker wat ik speel, moet sommige nog exact uitzoeken. VETGEDRUKT zijn voor mij best aantrekkelijke.
Vrijdag
18:00u Anorthosis v Alki Larnaca (hele mooie, 4.8, enorme thuisfavoriet, laatste 5 wedstrijden gewonnen, MAAR staat niet op in-play; speel ik alleen als het "Going-In-Play" wordt) ((n) was fout geweest)
20:45 Glentoran v Lisburn Distillery (vertrouw ik niet helemaal) ((y)/(n) Lisburn won, maar na 60 minuten had ik deze wel kunnen backen met winst)
20:00 Maastricht v Telstar (kan vriezen kan dooien met MVV, schieten er dan weer 3/4 in, dan weer armoede) (n)
Zaterdag voorlopig
Cowdenbeath v Albion 5.1 niet gespeeld
Grimsby v Telford 4.9 niet gespeeld
Leicester v Swindon 4.2 niet gespeeld
Heerenveen v Utrecht 5 (ik gok dat deze nog op 4.8 gaat misschien)[b] (y) binnen
Breda v De Graafschap 4.7 niet gespeeld
Zondag
Palermo v Novara 4.2
Roma v Bologna 4.8
AC Milan v Cagliari 5.4 (5.3 of 5.2 zou fijn zijn, maar ik denk dat hij alleen maar gaat stijgen naar 5.7 ofzo)
Dit is 95% zeker wat ik speel, moet sommige nog exact uitzoeken. VETGEDRUKT zijn voor mij best aantrekkelijke.
Gister liet MVV wat mij betreft de enige zwakte van dit systeem zien. Na 70 min gebacked met verlies, wat 2/3 wins gaat duren voordat ik m terugwin. Om het nog zuurder te maken scoren ze 9 minuten later.
Maastricht v Telstar 70' 0-0 | FT 79' 1-0 (n)
Daarom vandaag er nog bij:
Dortmund v Hoffenheim (nu op 5.5, ik wacht op live / schommelingen zodat ik m iets lager kan pakken) (y) binnen
Maastricht v Telstar 70' 0-0 | FT 79' 1-0 (n)
Daarom vandaag er nog bij:
Dortmund v Hoffenheim (nu op 5.5, ik wacht op live / schommelingen zodat ik m iets lager kan pakken) (y) binnen
chomponthis2005:
Drawlay tips:
Vrijdag
Zaterdag voorlopig
Cowdenbeath v Albion 5.1
Grimsby v Telford 4.9
Leicester v Swindon 4.2
Breda v De Graafschap 4.7
Zondag
Palermo v Novara 4.2
Roma v Bologna 4.8
Drawlay tips:
Vrijdag
Zaterdag voorlopig
Cowdenbeath v Albion 5.1
Grimsby v Telford 4.9
Leicester v Swindon 4.2
Breda v De Graafschap 4.7
Zondag
Palermo v Novara 4.2
Roma v Bologna 4.8
wanneer ga je een back bet doen om sure winst te maken?
Bv heerenveen stond 2-0 laat je die gewoon lopen kijken of het 2-1 word?
Stel heerenveen scoort in 33m de 1-0 ga je dan meteen backen?
Lyon stond na 80min nog 1-1 ik zie dat je die binnen hebt hoe heb je die gespeelt meteen na 8min gebacked?
ventieeeeee:
Lyon stond na 80min nog 1-1 ik zie dat je die binnen hebt hoe heb je die gespeelt meteen na 8min gebacked?
Bij Heerenveen laat ik hem lopen. Over het algemeen laat ik 2 doelpunten verschil voor de thuisploeg lopen. Liever volle winst dan. Als het 2-1 wordt kan ik altijd nog backen met winst.
Bij Lyon backte ik na 30 minuten, ik zag die wedstrijd, die gemiste penalty van Dyon, en die begonnen toen al erg te dringen. De 1-1 leek inevitable. Dat het in de laatste 10 minuten nog 3-1 wordt... TJA, jammer, maar als het dat niet wordt verlies ik veel te veel. In deze match backte ik dus met winst.
De 80 minuten haal ik vrijwel nooit, onder de 2.00 back ik nooit, dat is de discipline die ik probeer vol te houden. Minuut 60/70 haal ik soms wel. Of ik heb dan al gebacked met winst, of al gebacked met verlies.