Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Laying the draw / Traden

Hoi allemaal,
ik zou graag deze strategie die in het topic is vermeld succesvol gaan toepassen.
Het idee is om een wedstrijd bij een stand van 0-0 te layen en zodra er een doelpunt is gevallen, nu een gelijkspel te backen voor hogere odds waardoor je dus zeker wint. Ik ben echter nog niet zeker van een aantal zaakjes.
Is het zo dat als je succesvol een gelijkspel layt, je alleen de liability uitbetaald krijgt en dus niet de odds maal de totale stake? Ik vermoed van wel. En hoe zit het met als je je lay verliest, verlies je dan wel je totale inzet maal de stake? Ik vermoed van wel.
Ik zou het graag volledig duidelijk krijgen met een voorbeeld, ik neem de wedstrijd van morgen Stoke City vs Wigan Athletic
De odd voor een lay op een gelijkspel is 3.9, ik lay deze met €20. Stel stoke city scoort de 1-0 en ik besluit tijdens de wedstrijd hierna een gelijkspel te backen tegen de odds 4,5 met ook €20. Er zijn nu 2 scenario's mogelijk.
Of ik win mijn lay bet, Liability = €58 minus de €20 van mijn back die dus incorrect is = €38 winst.
Of ik win mijn back bet, €20*4,5 van de correcte back = €90 minus de verloren lay van €78 = €12 winst.
Ik vermoed dat het zo werkt. Als dit niet zo is, kan iemand me dan corrigeren?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrbmoors in 31-12-2011 00:34 Bookmakers
in 31-12-2011 00:34 Bookmakers
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rbmoors:

Als je je wedstrijden goed selecteert komt de favoriet zelden tot nooit achter.. het aantal succesvolle surebets stijgt hier als je het goed doet ruim bovenuit

Dat is natuurlijk gel*l... Natuurlijk kan een favoriet wel eens tegen een achterstand aanlopen, hoe goed je je huiswerk ook gedaan mag hebben!
Het lijkt me dat je twee min of meer gelijkwaardige ploegen wilt die op de aanval spelen. Wedstrijden als FC Barcelona - Arsenal of Nederland - Duitsland zouden wellicht voldoen (alhoewel FC Barcelona en Duitsland in dit soort wedstrijden als grote favoriet zouden worden gezien. Ben je dus toch weer terug bij af! ;-)).
Het woord surebet mag in dit topic eigenlijk niet in de mond genomen worden. Het idee van een surebet is dat je winst maakt nog voordat het eerste fluitsignaal geklonken heeft! Daar is met het 'lay-the-draw systeem' natuurlijk geen sprake van.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Vandaag een keer geprobeerd waar de odds ongeveer 2,50 - 3,30 - 2,20 waren.
10 euro op X gezet en na een half uur kwam ploeg 2 op 0-1. Ik dus kijken of de odd ging stijgen... en ja hoor... 50 cent winst kon ik pakken met een lay-inzet van 10 euro! Gelukkig maakte team 2 0-2 maar toen kon ik pas 6 euro winst pakken. Niet echt de moeite om zoiets te layen.
Ook zullen er misschien mensen een X bij Genk hebben ingezet en die kwamen verrassend 0-1 achter. Daarna werd het 1-1 en dan is het dus hopen dat Genk nog 2-1 maakt want anders heb je verlies.
Ik vind dit maar een gevaarlijke systeem :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Vandaag een keer geprobeerd waar de odds ongeveer 2,50 - 3,30 - 2,20 waren.
10 euro op X gezet en na een half uur kwam ploeg 2 op 0-1. Ik dus kijken of de odd ging stijgen... en ja hoor... 50 cent winst kon ik pakken met een lay-inzet van 10 euro! Gelukkig maakte team 2 0-2 maar toen kon ik pas 6 euro winst pakken. Niet echt de moeite om zoiets te layen.
Ook zullen er misschien mensen een X bij Genk hebben ingezet en die kwamen verrassend 0-1 achter. Daarna werd het 1-1 en dan is het dus hopen dat Genk nog 2-1 maakt want anders heb je verlies.

True. Met deze is je winst minimaal, maar die worden niet gespeeld.
onzemichael:
Ik vind dit maar een gevaarlijke systeem :)

True, maar niet in combinatie met die bets die jij speelt. Wij spelen een heel ander systeem.
Je opmerking kloppen, maar je conclusie is genuanceerder in het systeem wat wij spelen. Die twee drawlays die jij hierboven noemt zou ik nooooit spelen in dit systeem. Je rekent dus een systeem af door drawlays die uberhaupt niet gespeeld worden in dit systeem.
Drawlays die wel bij dit systeem horen:
21:00 Inter v Genoa 4.7 (hier stond inter ongeveer op 1.3 en Genoa op 10.5)
21:30 Valencia v Levante 4.7 (hier stond valencia ongeveer op 1.4 en Levante op 12)
Omdat één favoriet is en de ander dog:
- Is de winst groter dat 50ct (als het goed uitpakt)
- De uitpartij is dus een huge dog en als die al scoren, dan is de kans reëel dat de favoriet alsnog scoort.
Ons systeem is dus ook gevaarlijk, de verliezen zijn net zo groot als in jouw voorbeelden, maar het is veel winstgevender dan 50ct, en statistisch wat minder likely dat een huge dog telkens wint tegen een thuisfavoriet. Dat komt minder voor. De kunst zit hem in het uitpikken van thuisfavorieten met scorend vermogen.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
jeroenunibet81:
Dat is natuurlijk gel*l... Natuurlijk kan een favoriet wel eens tegen een achterstand aanlopen, hoe goed je je huiswerk ook gedaan mag hebben!

True, maar het komt minder voor dan bij wedstrijden zoals Michael hier noemt: 2,50 - 3,30 - 2,20.
jeroenunibet81:
Het woord surebet mag in dit topic eigenlijk niet in de mond genomen worden.

Touché, true.
0 Vind ik leuk's
Drawlay voor vandaag:
12:30 Antalyaspor (Res) v Adanaspor (Res)
Edit: (y) binnen
0 Vind ik leuk's
Drawlays voor morgen:
Ghana v Botswana
Besiktas v Gaziantepspor (ben ik niet zo'n fan van, gaziante altijd zo irritant als ze verrassen)
Anderlecht v Gent
Fleetwood Town v Braintree
Motherwell v Dunfermline
Ik moet ze alle 5 nog vergelijken op soccerway e.d., denk dat er misschien 1 of 2 overblijven. Wordt rustdagje, er komt nog zat aan wat aantrekkelijker is.
0 Vind ik leuk's
Gister heb ik geen drawlays gespeeld. Ik had geen tijd. Had ik maar wel gedaan, de eerste 3 waren sowieso goed geweest.
Drawlays die ik er vandaag even uitpik in 5 minuten. Op het eerste oog niet echt geweldig. Ik moet ze alle 5 nog vergelijken op soccerway e.d., denk dat er misschien 1 of 2 overblijven.
Trabzonspor v Eskisehirspor 4.2
Start: 17:00
Mirassol v Catanduvense 4
Start: 20:00
Club Brugge v Lokeren 4.4
Start: 20:30
Barcelona v Real Madrid 4.4
Start: 22:00
Union Espanola v Tigres 4.3
Start: 22:50
Edit: ik heb vandaag helaas weer geen tijd om te drawlayen. Maar ze lijken me speelbaar.
0 Vind ik leuk's
Vandaag:
Ivory Coast v Burkina Faso / 4.7
Morgen voorloppig
Maastricht v Telstar 4.8
Gabon v Morocco 3.3 (dit is een andere variant die ik eens wil proberen)
0 Vind ik leuk's
Nog een andere leuke statistische vermelding:
Ik heb nu 14 dagen strak bijgehouden wat de drawlayodds doen gedurende een dag.
31 wedstrijden
In 20 wedstrijden stonden 's ochtends om 9:00 de drawlayodds iets lager dan tussen een uur en enkele minuten voor de wedstrijden. Dat is in bijna 66% van de wedstrijden.
Vb. gister:
vanochtend 9:00u Barcelona v Real Madrid 4.4
gisteravond voor de match: Barcelona v Real Madrid 4.9
Vb. vandaag:
vanochtend 9:00u Ivory Coast v Burkina Faso / 4.7
nu: Ivory Coast v Burkina Faso / 4.9
Wat wil dat zeggen? Nou niet zo super veel.
a. Als de thuisfavoriet dik wint en je niet hoeft te backen is het nadeling, want dan had je meer winst kunnen maken.
b. Als het lang 0-0 blijft is het heel gunstig en duurt het langer voordat je gaat backen met verlies. Vaak kun je de eerste 20 min. gratis. Ik kon gister Barca tot 35 minuten met winst backen - zelfs zonder doelpunt.
Lager is voor mij gunstiger = minder risico.
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
Vandaag:
Ivory Coast v Burkina Faso / 4.7

Heb deze ook gedaan, lay @ 5. Vlak na de 1-0 even afgewacht, net wat te lang dus moeten backen voor 9.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.