Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Laying the draw / Traden

Hoi allemaal,
ik zou graag deze strategie die in het topic is vermeld succesvol gaan toepassen.
Het idee is om een wedstrijd bij een stand van 0-0 te layen en zodra er een doelpunt is gevallen, nu een gelijkspel te backen voor hogere odds waardoor je dus zeker wint. Ik ben echter nog niet zeker van een aantal zaakjes.
Is het zo dat als je succesvol een gelijkspel layt, je alleen de liability uitbetaald krijgt en dus niet de odds maal de totale stake? Ik vermoed van wel. En hoe zit het met als je je lay verliest, verlies je dan wel je totale inzet maal de stake? Ik vermoed van wel.
Ik zou het graag volledig duidelijk krijgen met een voorbeeld, ik neem de wedstrijd van morgen Stoke City vs Wigan Athletic
De odd voor een lay op een gelijkspel is 3.9, ik lay deze met €20. Stel stoke city scoort de 1-0 en ik besluit tijdens de wedstrijd hierna een gelijkspel te backen tegen de odds 4,5 met ook €20. Er zijn nu 2 scenario's mogelijk.
Of ik win mijn lay bet, Liability = €58 minus de €20 van mijn back die dus incorrect is = €38 winst.
Of ik win mijn back bet, €20*4,5 van de correcte back = €90 minus de verloren lay van €78 = €12 winst.
Ik vermoed dat het zo werkt. Als dit niet zo is, kan iemand me dan corrigeren?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrbmoors in 31-12-2011 00:34 Bookmakers
in 31-12-2011 00:34 Bookmakers
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens jouw odds en inzet maak je de volgende winsten:
Of ik win mijn lay bet, je wint €20 minus de €20 van mijn back die dus incorrect is = €0 winst.
Of ik win mijn back bet, (€20*4,5)-€20 van de correcte back = €70 minus de verloren lay van €20*(3,9-1) = €12 winst - 5% naar betfair = €11.40 winst
Als je een lay 'wint', win je niet je liability, maar je stake, je liability geeft aan hoeveel je verliest (liability= engels voor het risico dat je loopt)
0 Vind ik leuk's
Dankjewel voor je reactie.
Dit wetende, moet ik dus de bedragen enigzins aanpassen zodat in beide gevallen winst wordt gemaakt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
0 Vind ik leuk's
rbmoors:
Dankjewel voor je reactie.
Dit wetende, moet ik dus de bedragen enigzins aanpassen zodat in beide gevallen winst wordt gemaakt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Hoi rbmoors,
er wordt aangeraden om steeds GELIJK uit te cashen, dit doe je eenvoudig met deze formule:
(Liability + mogelijke winst)/de aangeboden back-odd)= de inzet waarmee je moet backen.
Met deze formule zet je in zodat je bij eender wat gebeurt, je dezelfde gegarandeerde winst hebt.
NOOT: je zal zien dat je vaak een hogere odd gematched krijgt dan je gevraagd hebt, dit betekent dan dat je gewoon net iets meer winst zal maken bij een X en evenveel bij winst/verlies. Om dat te verhelpen kan je een unmatched odd klaarzetten.
Hoe zet je een unmatched odd klaar?
1. Je klikt op back (stel dat die aan 5.6 staat)
2. Je verandert handmatig de backodd naar bvb 6.00 en berekent hoeveel je dan moet backen voor gelijke winst
3. Jou inzet op de odd van 6.00 zal je kunnen terugvinden bij de Lay, van zo gauw deze bet gelayed is, is jou bet gematched aan 6.00
Ik heb al gemerkt dat weinig mensen weten dat je een bet unmatched zo kan klaarzetten, maar het kan toch vaak wat extra centjes schelen :-)
0 Vind ik leuk's
twouter:
Met deze formule zet je in zodat je bij eender wat gebeurt, je dezelfde gegarandeerde winst hebt.
Je kan toch ook gewoon op de cash out-knop drukken?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
twouter:

Dat kan inderdaad ook gewoon :D
0 Vind ik leuk's
Godzijdank! (h)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
twouter:

Dan krijg je altijd minder winst dan dat je zelf gaat layen ;)
0 Vind ik leuk's
Maare wat doe je nu net als bij WBA - Everton en het is nog 0-0 in de 80e minuut?
Quoterig voor X op Betfair is nu maar 1,41 dus je hebt dan toch dik verlies??
0 Vind ik leuk's
http://betfairsystem.com/betfair/laying-the-draw-system/
Ik sluit me echter aan bij Michael: dit soort systemen zijn linke soep. De enige manier om op de langere termijn winst te kunnen maken is goed je research doen en je gedisciplineerd money management (flat betting of taartsysteem) aan te houden.
Mijn advies: niet doen. :-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
onzemichael:
Maare wat doe je nu net als bij WBA - Everton en het is nog 0-0 in de 80e minuut?
Quoterig voor X op Betfair is nu maar 1,41 dus je hebt dan toch dik verlies??

Kwestie van op tijd verlies eruit te halen en niet te wachten tot de 80e minuut
jeroenunibet81:
http://betfairsystem.com/betfair/laying-the-draw-system/
Ik sluit me echter aan bij Michael: dit soort systemen zijn linke soep. De enige manier om op de langere termijn winst te kunnen maken is goed je research doen en je gedisciplineerd money management (flat betting of taartsysteem) aan te houden.
Mijn advies: niet doen. :-)

Een goede wedstrijdselectie maakt het wel interessant imo, en vooral selectiever zijn met de lay-odd (ik neem max 3.5 het liefst)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.