Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ladbrokes odd achteraf gecorrigeerd

Op ladbrokes had ik de wedstrijd "SG Sonnenhof Großaspach vs Dynamo Dresden" gespeeld en had ingezet op winst voor Dresden

Odd op ladbrokes was 2.80.

Vandaag krijg ik plots een mail dat de odd verkeerd was en dat deze aangepast is naar 1.727.

Kan hier iets aan gedaan worden?

Achteraf aanpassen is toch niet eerlijk?

Kan voetbalwedden hier iets aan doen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsportgambler in 14-10-2018 17:10 Bookmakers
in 14-10-2018 17:10 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 15 okt. 2018, 17:28 schreef sportgambler:

Bedankt voor de reactie, jammer dat er niets aan gedaan kan worden.

Kan er geen signaal gestuurd worden vanuit voetbalwedden dat de odds bijvoorbeeld binnen de 24 uur na uitbrengen van je bet moeten gecorrigeerd worden?

Helaas is dit niet een 'gevecht' dat door de wedder gewonnen kan worden. Normaliter resulteert - zoals Jeroen ook aangeeft - een weddenschap met een verkeerde odd in een void. In dit geval heb je in ieder geval nog wat euro's kunnen ontvangen, een schrale troost - maar het is in ieder geval iets.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 16 okt. 2018, 09:37 schreef vw-support:
Op ma. 15 okt. 2018, 17:28 schreef sportgambler:

Bedankt voor de reactie, jammer dat er niets aan gedaan kan worden.

Kan er geen signaal gestuurd worden vanuit voetbalwedden dat de odds bijvoorbeeld binnen de 24 uur na uitbrengen van je bet moeten gecorrigeerd worden?

Helaas is dit niet een 'gevecht' dat door de wedder gewonnen kan worden. Normaliter resulteert - zoals Jeroen ook aangeeft - een weddenschap met een verkeerde odd in een void. In dit geval heb je in ieder geval nog wat euro's kunnen ontvangen, een schrale troost - maar het is in ieder geval iets.

Ok bedankt allemaal voor de reactie :)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.