Ladbrokes odd achteraf gecorrigeerd
Op ladbrokes had ik de wedstrijd "SG Sonnenhof Großaspach vs Dynamo Dresden" gespeeld en had ingezet op winst voor Dresden
Odd op ladbrokes was 2.80.
Vandaag krijg ik plots een mail dat de odd verkeerd was en dat deze aangepast is naar 1.727.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Achteraf aanpassen is toch niet eerlijk?
Kan voetbalwedden hier iets aan doen?
Dat mogen ze zeker niet, wat er in zo'n geval meestal gebeurt is dat de bet void wordt verklaard.
In de algemene voorwaarden staat meestal iets in de regel van:
"Bookie heeft het recht om een weddenschap nadien aan te passen (odd bewerken/weddenschap laten vervallen) bij een duidelijke fout in de odds."
Nu is het verschil tussen je odds meer dan 1. Waarschijnlijk schuilen ze zich dan achter bovenstaande.. helaas.
Je kan natuurlijk altijd proberen een support aanvraagje te doen maar ik geef je weinig kans.
In de algemene voorwaarden staat meestal iets in de regel van:
"Bookie heeft het recht om een weddenschap nadien aan te passen (odd bewerken/weddenschap laten vervallen) bij een duidelijke fout in de odds."
Nu is het verschil tussen je odds meer dan 1. Waarschijnlijk schuilen ze zich dan achter bovenstaande.. helaas.
Je kan natuurlijk altijd proberen een support aanvraagje te doen maar ik geef je weinig kans.
Daarom dat ik het hier eens post
Voetbalwedden heeft contacten bij ladbrokes en een grote organisatie zal veel meer kans op slagen hebben dan 1 persoon.
Misschien kunnen zij dit uitklaren, want ik vind dit persoonlijk niet kunnen
Het is misschien wat onethisch, maar als het in de algemene voorwaarden staat en jij bent hiermee akkoord gegaan, dan kunnen ze het je wel maken.
Ben het er natuurlijk volkomen mee eens dat dit niet hoort, zeker niet gezien het al een aantal dagen geleden is dat de wedstrijd gespeeld is......
Het is misschien wat onethisch, maar als het in de algemene voorwaarden staat en jij bent hiermee akkoord gegaan, dan kunnen ze het je wel maken.
Ben het er natuurlijk volkomen mee eens dat dit niet hoort, zeker niet gezien het al een aantal dagen geleden is dat de wedstrijd gespeeld is......
De wedstrijd werd vrijdag gespeeld en vandaag pas bericht gekregen dat de odd gecorrigeerd wordt.
Het is maar wat gemakkelijk om eerst hoge odds aan te bieden en deze dan achteraf aan te passen als ze zien dat ze verlies maken op een wedstrijd
De wedstrijd werd vrijdag gespeeld en vandaag pas bericht gekregen dat de odd gecorrigeerd wordt.
Het is maar wat gemakkelijk om eerst hoge odds aan te bieden en deze dan achteraf aan te passen als ze zien dat ze verlies maken op een wedstrijd
Zeg dat wel.. zoals ik zei, ben het met je eens. Als ze het nou corrigeren binnen 24 uur na de wedstrijd dan kan ik me er nog een beetje in vinden (risico van t vak)... maar dit is gewoon al veel te lang geleden om zomaar te accepteren.
Hopelijk van VW iets betekenen voor je!!
Begint wel op te vallen dat steeds meer bookies steeds meer rare fratsen beginnen uit te halen. Hoe zit het met zo'n commissie? Heeft die in België zin of effect en in NL kennen we (buiten onze vw strijders om natuurlijk) dit niet volgens mij he? Succes ermee in ieder geval en voor mij valt ladbrokes ook af haha.
^ Achteraf aanpassen is uiteraard niet heel chique, maar helaas wel dichtgetimmerd middels algemene voorwaarden. Daar kunnen wij helaas ook weinig aan veranderen. Bookmakers kunnen op deze manier hun foutjes (achteraf) corrigeren. Als iets te mooi is om waar te zijn..
Voor de volledigheid:
13. Fouten in de door de Operator voorgestelde weddenschappen
13.1. In de mate van het mogelijke zal de Operator fouten in de weddenschappen die hij aanbiedt, vermijden. Indien door een menselijke fout of een technisch probleem een weddenschap echter wordt aanvaard aan een prijs die:
a. gevoelig verschilt van de marktprijs op het moment van de inzet; of
b. duidelijk niet correct is rekening houdend met de waarschijnlijkheid van het evenement op het ogenblik van de inzet.
zal enkel het bedrag dat overeenstemt met de correcte prijs aan de Gebruiker betaald worden.
13.2. Om een juiste notering vast te stellen, houdt de Operator rekening met de noteringen beschikbaar op de markt op het ogenblik van de inzet, en vooral de noteringen gebruikt door William Hill en Coral. Dit artikel kan worden toegepast in de volgende gevallen (het gaat om voorbeelden, de lijst is geenszins exhaustief):
a. De verhouding geeft 6 aan terwijl de algemene marktnotering 1.60 is; of
b. De verhouding van de handicap weddenschappen werd omgewisseld.
Bedankt voor de reactie, jammer dat er niets aan gedaan kan worden.
Kan er geen signaal gestuurd worden vanuit voetbalwedden dat de odds bijvoorbeeld binnen de 24 uur na uitbrengen van je bet moeten gecorrigeerd worden?
Bedankt voor de reactie, jammer dat er niets aan gedaan kan worden.
Kan er geen signaal gestuurd worden vanuit voetbalwedden dat de odds bijvoorbeeld binnen de 24 uur na uitbrengen van je bet moeten gecorrigeerd worden?
Ladbrokes zou wel gek zijn, haha! Uiteindelijk blijft het toch mensenwerk, dus bookmakers willen zich natuurlijk zo goed mogelijk indekken tegen dergelijke fouten. Betsson heeft er trouwens ook een handje van, als je daar goed speurt kom je daar zowat elk voetbalweekend wel wat foutjes tegen. Eerlijk gezegd mag je blij zijn dat deze weddenschap niet is gevoid en dat je alsnog wat hebt gewonnen.