Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ladbrokes geeft cadeautjes weg!

Onze bookmaker van de maand trakteert op cadeautjes!

(Actie alleen geldig voor Belgische leden)


Speciaal voor onze bookmaker van de maand kun jij kans maken op een heerlijk cadeautje van Ladbrokes! Heb je nog geen account bij Ladbrokes? Dan kun je eerst van deze exclusieve welkomstbonus gebruikmaken en vervolgens meedoen aan deze unieke actie.



Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van Ladbrokes te ontvangen:


  1. Plaats vijf weddenschappen bij Ladbrokes in september 2019
  2. Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over Ladbrokes* 
  3. Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!


*Heb je in het verleden al een ervaring geplaatst voor Ladbrokes? Dan kun je stap 2 overslaan.


Let op: naast dit extraatje van de bookmaker kun je uiteraard weer kans maken op één van de vier Bol.com waardebonnen van €25 die we maandelijks verloten onder alle geplaatste ervaringen!


Voorwaarden:

  • Deze actie is alleen geldig voor klanten van Ladbrokes die vijf weddenschappen bij deze bookmaker hebben geplaatst en een ervaring over deze bookmaker hebben geplaatst vóór 30 september 2019.
  • Het cadeau wordt in de eerste week van oktober 2019 aan je Ladbrokes account toegevoegd.
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuke actie :-) Enige hint naar wat het "heerlijk cadeautje" zou kunnen zijn?


Moeten we ons ergens registreren om deel te nemen?

Heb reeds 6 bets geplaatst in september 2019 bij Ladbrokes, en ook al een review gemaakt.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Het blijft natuurlijk een verrassing, maar we kunnen zeggen dat dit cadeautje je betslip net wat mooier maakt dan hij al is! :-)

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@thomas2x4u, nee hoor, een account hebben bij de bookmaker is voldoende! Vervolgens kun je de andere stappen uitvoeren.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Génial!!! Belle promotions !! Ladbrokes est mon bookmakers préférée

5 Vind ik leuk's

Wederom een mooie actie

0 Vind ik leuk's

Ook deze actie is uiteraard nog steeds geldig! Je hebt nog tien dagen om je gratis cadeau te claimen.


Met of zonder account, deze actie is te mooi om te laten lopen! :-)

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

ladbrokes, zeer goeie bookie, hebben nu sedert dit seizoen een colruyt-achtige actie waarbij ze altijd beste odds in de JPL op 1x2 markt garanderen en als je ergens anders betere odds vind moet je gewoon bellen

Bericht gewijzigd door gilles00 op vr 20 sep. 2019, 08:32
1 Vind ik leuk's
Op vr. 20 sep. 2019, 10:31 schreef gilles00:

ladbrokes, zeer goeie bookie, hebben nu sedert dit seizoen een colruyt-achtige actie waarbij ze altijd beste odds in de JPL op 1x2 markt garanderen en als je ergens anders betere odds vind moet je gewoon bellen

Top! Je ervaring moet alleen wel via dit formulier worden aangeleverd. Zo kun je ook een cijfer geven en hebben ook andere leden er wat aan.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 20 sep. 2019, 09:50 schreef vw-support:

Ook deze actie is uiteraard nog steeds geldig! Je hebt nog tien dagen om je gratis cadeau te claimen.


Met of zonder account, deze actie is te mooi om te laten lopen! :-)

Hmm hoe kunnen we "claimen" :p

Is onze naam hier in het topic achterlaten voldoende als aan de voorwaarden voldaan is?

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op vr. 20 sep. 2019, 11:27 schreef thomas2x4u:
Op vr. 20 sep. 2019, 09:50 schreef vw-support:

Ook deze actie is uiteraard nog steeds geldig! Je hebt nog tien dagen om je gratis cadeau te claimen.


Met of zonder account, deze actie is te mooi om te laten lopen! :-)

Hmm hoe kunnen we "claimen" :p

Is onze naam hier in het topic achterlaten voldoende als aan de voorwaarden voldaan is?

De stappen uitvoeren in de eerste post is voldoende:


  1. Plaats vijf weddenschappen bij Ladbrokes in september 2019
  2. Laat vóór 30 september via deze link een ervaring achter over Ladbrokes* 
  3. Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!


Wanneer je een ervaring hebt geplaatst, is je naam op de lijst gekomen. Deze gaat naar de bookmaker en die bekijkt of je vijf weddenschappen hebt geplaatst.

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.