Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ladbrokes geeft cadeautjes weg!

Onze bookmaker van de maand trakteert op cadeautjes!

(Actie alleen geldig voor Belgische leden)


Speciaal voor onze bookmaker van de maand kun jij kans maken op een heerlijk cadeautje van Ladbrokes! Heb je nog geen account bij Ladbrokes? Dan kun je eerst van deze exclusieve welkomstbonus gebruikmaken en vervolgens meedoen aan deze unieke actie.



Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van Ladbrokes te ontvangen:


  1. Plaats vijf weddenschappen bij Ladbrokes in september 2019
  2. Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over Ladbrokes* 
  3. Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!


*Heb je in het verleden al een ervaring geplaatst voor Ladbrokes? Dan kun je stap 2 overslaan.


Let op: naast dit extraatje van de bookmaker kun je uiteraard weer kans maken op één van de vier Bol.com waardebonnen van €25 die we maandelijks verloten onder alle geplaatste ervaringen!


Voorwaarden:

  • Deze actie is alleen geldig voor klanten van Ladbrokes die vijf weddenschappen bij deze bookmaker hebben geplaatst en een ervaring over deze bookmaker hebben geplaatst vóór 30 september 2019.
  • Het cadeau wordt in de eerste week van oktober 2019 aan je Ladbrokes account toegevoegd.
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

We hebben van de bookmaker mogen vernemen dat de cadeautjes vandaag (of anders dit weekend) aan de accounts worden gekoppeld. Hou je account in de gaten! :-)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ladbrokes heeft de presentjes toegevoegd aan de (geldige) accounts!


Veel plezier ervan!

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bedankt voor de actie VW :-)

2 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op vr. 4 okt. 2019, 14:54 schreef vw-support:

Ladbrokes heeft de presentjes toegevoegd aan de (geldige) accounts!


Veel plezier ervan!

Waar kan je het cadeau terugvinden?

Ik zie dit namelijk niet staan en heb normaal aan alle voorwaarden voldaan.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 4 okt. 2019, 14:54 schreef vw-support:

Ladbrokes heeft de presentjes toegevoegd aan de (geldige) accounts!


Veel plezier ervan!

Niets te zien buiten de 10€ Freebet. En die heb ik sinds gisteren. Dus vandaag niets bij gekomen... jammer... had veel meer verwacht...

0 Vind ik leuk's

Ik heb niks ontvangen

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Op vr. 4 okt. 2019, 17:36 schreef sportgambler:Waar kan je het cadeau terugvinden?

Ik zie dit namelijk niet staan en heb normaal aan alle voorwaarden voldaan.

Op za. 5 okt. 2019, 11:51 schreef boempatat:

Ik heb niks ontvangen

Als het goed is, is er een €10 free bet toegevoegd aan je ladbrokes account.


Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan even je ladbrokes username door - wellicht zit daar de fout.


Let er wel op dat spelers die uitgesloten zijn van ladbrokes promoties, ook dit soort cadeautjes niet kunnen ontvangen. Helaas kunnen wij daar niks aan veranderen.

Bericht gewijzigd door Support op ma 7 okt. 2019, 07:07
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 7 okt. 2019, 09:04 schreef vw-support:
Op vr. 4 okt. 2019, 17:36 schreef sportgambler:Waar kan je het cadeau terugvinden?

Ik zie dit namelijk niet staan en heb normaal aan alle voorwaarden voldaan.

Op za. 5 okt. 2019, 11:51 schreef boempatat:

Ik heb niks ontvangen

Als het goed is, is er een €10 free bet toegevoegd aan je ladbrokes account.


Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan even je ladbrokes username door - wellicht zit daar de fout.


Let er wel op dat spelers die uitgesloten zijn van ladbrokes promoties, ook dit soort cadeautjes niet kunnen ontvangen. Helaas kunnen wij daar niks aan veranderen.

Niks/nada/niente

VW support .ik heb je een pm , een paar dagen geleden gestuurd , met myn username.

Ik kreeg ôndertussen wel mail van hen als ik 10€stortte ik 10€bonus kreeg.Dit heb ik pndertussen ook gedaan .Dus zeg hen dat ook dat die 10€wel iets anders is.

Gr.Boem

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Niks/nada/niente

VW support .ik heb je een pm , een paar dagen geleden gestuurd , met myn username.

Ik kreeg ôndertussen wel mail van hen als ik 10€stortte ik 10€bonus kreeg.Dit heb ik pndertussen ook gedaan .Dus zeg hen dat ook dat die 10€wel iets anders is.

Gr.Boem

We hebben je naam op de lijst gezet en deze sturen we door richting de bookmaker. Het duurt even alvorens ze deze namen hebben doorgevoerd.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 4 okt. 2019, 02:49 schreef Huyzie84:

Haha zelfde gevoel. Werd als groots aangekondigd, dacht ergens aan 4x25€ freebet ofzo... wie het kleine niet eert...

Het is de kunst om daar een briefje van 100 euro van te maken :)....bij deze gelukt

Bericht gewijzigd door looza op ma 21 okt. 2019, 05:35
0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.