Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ladbrokes geeft cadeautjes weg!

Onze bookmaker van de maand trakteert op cadeautjes!

(Actie alleen geldig voor Belgische leden)


Speciaal voor onze bookmaker van de maand kun jij kans maken op een heerlijk cadeautje van Ladbrokes! Heb je nog geen account bij Ladbrokes? Dan kun je eerst van deze exclusieve welkomstbonus gebruikmaken en vervolgens meedoen aan deze unieke actie.



Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van Ladbrokes te ontvangen:


  1. Plaats vijf weddenschappen bij Ladbrokes in september 2019
  2. Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over Ladbrokes* 
  3. Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!


*Heb je in het verleden al een ervaring geplaatst voor Ladbrokes? Dan kun je stap 2 overslaan.


Let op: naast dit extraatje van de bookmaker kun je uiteraard weer kans maken op één van de vier Bol.com waardebonnen van €25 die we maandelijks verloten onder alle geplaatste ervaringen!


Voorwaarden:

  • Deze actie is alleen geldig voor klanten van Ladbrokes die vijf weddenschappen bij deze bookmaker hebben geplaatst en een ervaring over deze bookmaker hebben geplaatst vóór 30 september 2019.
  • Het cadeau wordt in de eerste week van oktober 2019 aan je Ladbrokes account toegevoegd.
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
in 11-09-2019 13:18 Bookmakers
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ik vindt ladbrokes een leuke bookmaker ,goeie odds en overzichtelijk


0 Vind ik leuk's
Op za. 21 sep. 2019, 19:12 schreef tiarake:

ik vindt ladbrokes een leuke bookmaker ,goeie odds en overzichtelijk


Bedankt! Je ervaring moet alleen wel via dit formulier worden aangeleverd. Zo kun je ook een cijfer geven aan deze bookmaker en is je ervaring openbaar voor de leden!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Goeiemorgend,

als je 5 x 1 euro inzet telt dit dan ook bij deze actie (Wat is de minimum aan odds dat je moet pakken?)

thx

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
Op ma. 23 sep. 2019, 09:23 schreef looza:

Goeiemorgend,

als je 5 x 1 euro inzet telt dit dan ook bij deze actie (Wat is de minimum aan odds dat je moet pakken?)

thx

Er zitten geen restricties aan de hoogte van de odds of stakes verbonden.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Let op! Dit is de laatste dag waarop je in het bezit kan komen van het cadeautje die Ladbrokes je volgende week graag wil geven. De stappen nog niet doorlopen?


Volg onderstaande stappen om jouw cadeau van Ladbrokes te ontvangen:


  1. Plaats vijf weddenschappen bij Ladbrokes in september 2019
  2. Laat uiterlijk op 30 september via deze link een ervaring achter over Ladbrokes* 
  3. Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!


Oktober staat voor de deur en we kunnen alvast verklappen dat er weer een nieuwe Bookmaker of the Month wordt gepresenteerd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Benieuwd naar het cadeautje van Ladbrokes in samenwerking met VW :)

0 Vind ik leuk's

Al iemand iets ontvangen? Hier nog niets :(

0 Vind ik leuk's
Op wo. 2 okt. 2019, 17:09 schreef Huyzie84:

Al iemand iets ontvangen? Hier nog niets :(

Dat kan kloppen: 'Ontvang de eerste week van oktober je gratis cadeau op je Ladbrokes account!'


Komt goed dus!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb blijkbaar een 10 euro freebet gekregen.

Beetje anti-climax na de aankondiging hier, maar goed, tis een cadeautje dus we mogen niet klagen ;)

1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Haha zelfde gevoel. Werd als groots aangekondigd, dacht ergens aan 4x25€ freebet ofzo... wie het kleine niet eert...

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.