Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie over Gobetgo, dit zijn oplichters let op!

Hallo,

Mijn vraag is of iemand bekend is met deze bookmaker.

Zo ja, zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

De website is: gobetgo.com
Daarnaast nog een free bet actie: gobetgo.com/FreeBet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpatje_fr in 3-08-2014 13:01 Bookmakers
in 3-08-2014 13:01 Bookmakers
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier kan ik nog aan toevoegen dat elke bet met max 50% van het bonusbedrag bijdraagt aan het rondspelen. Bijvoorbeeld, als je bonus €50 is (je hebt dus €100 gestort), is het maximale bedrag dat kan meetellen per weddenschap €25. Dus als je een bet plaatst van €25 plaatst telt het volledig mee. Als je een een bet plaatst van €100 telt slechts €25 mee voor het rondspelen.

Bron: gobetgo.com/Home/BonusTerms
0 Vind ik leuk's
Wat me tot nu toe vooral opvalt aan Gobetgo is dat de site enorm traag is (en nu zelfs helemaal niet te bereiken is). Het plaatsen van een bet duurt zelfs tientallen seconden. Vooral als je gebruik maakt van surebets kan dit een risico zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook even zitten kijken naar deze bookie en vond deze voorwaarde een beetje een minpunt:

Voor het ontvangen van de bonus en voldoen aan de eisen van het rondspelen moeten alle inzetten worden geplaatst op odds van ten minste 1.80. Combo inzetten waar de odds ten minste 1.80 zijn tellen ook mee voor de bonus. Enkele weddenschappen die op elk type handicap (met uitzondering van 3-way handicap) of op over/under weddenschappen tellen niet mee voor de bonus. Meerdere bets die geplaatst worden op de dezelfde gebeurtenis en selectie kunnen worden beschouwd als bonus manipulatie.

Over en unders doen dus niet mee en andere weddenschappen met handicap anders dan 1x2 ook niet.
De odd van 1.8 is dus wel weer een plus en geeft wat lucht. Verder is 90 dagen wel een haalbare termijn.

Ik overweeg een account aan te maken in ieder geval, als ik weet wat voor bank ik moet gebruiken voor de bonus. Geldt de bonus ook in combinatie met Moneybookers of moet je via Ideal storten?

@svennie1992 wat heb jij gebruikt?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ik heb ook even zitten kijken naar deze bookie en vond deze voorwaarde een beetje een minpunt:

Voor het ontvangen van de bonus en voldoen aan de eisen van het rondspelen moeten alle inzetten worden geplaatst op odds van ten minste 1.80. Combo inzetten waar de odds ten minste 1.80 zijn tellen ook mee voor de bonus. Enkele weddenschappen die op elk type handicap (met uitzondering van 3-way handicap) of op over/under weddenschappen tellen niet mee voor de bonus. Meerdere bets die geplaatst worden op de dezelfde gebeurtenis en selectie kunnen worden beschouwd als bonus manipulatie.

Over en unders doen dus niet mee en andere weddenschappen met handicap anders dan 1x2 ook niet.
De odd van 1.8 is dus wel weer een plus en geeft wat lucht. Verder is 90 dagen wel een haalbare termijn.

Ik overweeg een account aan te maken in ieder geval, als ik weet wat voor bank ik moet gebruiken voor de bonus. Geldt de bonus ook in combinatie met Moneybookers of moet je via Ideal storten?

@svennie1992 wat heb jij gebruikt?

De bonus geldt ook via Moneybookers. Dit heb ik zelf ook gedaan. De rondspeelvoorwaarden zijn wel te doen maar de site zelf is echt een verschrikking. Ontzettend traag, wat zorgt voor de nodige frustraties. Zeker wanneer je een last-minute bet wilt plaatsen is het haast onmogelijk zoals multimaker hierboven al aangaf. Ik heb mijn geld er weer zo snel mogelijk afgehaald en wacht nu op de uitbetaling. Dat kan dan overigens wel weer direct met moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Oke dank voor je snelle reactie (y)
0 Vind ik leuk's
Testje testje testje Oke dank voor je snelle reactie
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Inmiddels een hoop ellende achter de rug bij deze bookie.
Dit zijn dus echt oplichters.

Het enige wat ik daar heb gedaan is gewoon tips gespeeld met geld wat ik daar heb gestort. Geen surebets gemaakt, geen dubbele account en tot twee keer toe de juiste documenten upgeload en verzonden.
Tot zover leek er niets aan de hand, tot ik op een gegeven moment werd gebeld voor een aantal vragen.
Dat lukt in eerste instantie niet maar gisteren wel.

Ik kreeg allerhande vragen over wat voor soorten bets ik speelden met welke sporten en of ik uit kon leggen hoe asian hcp werkte.
Op het laatst werd ik wel wat kribbig, want de man vertelde dat het gesprek 5 minuten zou duren, maar inmiddels zat ik 10 minuten aan de lijn en ik had wel wat anders te doen. Als laatste vroeg hij toen naar een aantal leden van hun site en of ik die kende. Geen van allen zei me iets.
Einde gesprek.

Vandaag een mail gehad dat ik mijn geld en mijn account kwijt ben.

Met deze mail:

Dear Gentlemen,

Hope this email finds you well. Please accept our sincere apologies for the slight discomfort we have caused you.

Over the last few hours you have convinced us that human creativity knows no boundaries. We have been investigating your betting on our website and are quite inspired by what you have achieved.

Unfortunately, we feel obliged to shut your operation down with immediate effect and seize all available balances. This is due to the following, not exhaustive, list of offences:
• Coordinated betting using multiple accounts which we have linked beyond a shadow of a doubt, both through using computer trace forensics as well as betting history on our website
• Use of automated betting software in multiple accounts

You would appreciate that given the intellectual capacity beyond your operation, we would refrain from further educating you, by disclosing details around how the above was achieved.

We wish you a merry festive period. Our prayers are that it inspires you to channel your energy and mental powers towards nobler affairs.We advise you that this decision is final, and is not a subject to appeal.

With kindest regards,

George
GoBetGo VIP Manager
GoBetGo.com
Your Bookmaker!

Oftewel ik heb een dubbele account ik gebruik speciale software en de toon van de mail slaat echt nergens op.

Ik heb dus bij niet 1 bookie twee accounts, ik zou niet eens weten hoe die programma's werken en het mooiste van alles ik heb daar niet eens bijzonder veel gespeeld en volgens mij niet eens winst gedraaid.

Ik word dus onterecht beschuldigd, deze bookie is crimineel steelt geld van je en is dus zeer onbetrouwbaar.
Deze bookie raad ik dus ten zeerste af, sterker nog haal je geld daar weg voordat zij het doen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
0 Vind ik leuk's
Echt de meest rare, onprofessionele mail die ik ooit heb gezien

'Over the last few hours you have convinced us that human creativity knows no boundaries. We have been investigating your betting on our website and are quite inspired by what you have achieved.'
'You would appreciate that given the intellectual capacity beyond your operation, we would refrain from further educating you, by disclosing details around how the above was achieved.'
'We wish you a merry festive period. Our prayers are that it inspires you to channel your energy and mental powers towards nobler affairs'

Dit vind ik echt hele rare zinnen, zou me niets verbazen als ze deze standaard mail naar meer mensen gestuurd hebben, als je al naar de header in de mail kijkt: 'dear gentlemen' alszijnde in meervoud..

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Wow wat een smeerlappen en wat een bizar telefoongesprek :s

Ik heb gelukkig een tijd geleden het geld van GoBetGo al, voordat het was rondgespeeld, naar een andere bookie "gesurebet". Was wel weer van plan om er wat geld neer te zetten omdat de odds soms de hoogste zijn bij een bepaalde tip.

Bedankt voor je waarschuwing. Ik ga deze dus niet meer gebruiken. Hoop dat je niet al te veel kwijt bent nu Knight!
0 Vind ik leuk's
Echt bizar, ik ben echt met stomheid geslagen, ik dacht namelijk dat ik te horen zou krijgen dat ik weer verder mocht op die account.
Ik heb bij geen enkele bookie een dubbele account, niet eens 1 op extra die van mijn vrouw, dus ik begrijp hier echt niets van.
Gelukkig staat er volgens mijn administratie niet meer dan 10 euro, maar het gaat mij om het principe.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.