Informatie over Gobetgo, dit zijn oplichters let op!
Hallo,
Mijn vraag is of iemand bekend is met deze bookmaker.
Zo ja, zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
De website is: gobetgo.com
Daarnaast nog een free bet actie: gobetgo.com/FreeBet
Mijn vraag is of iemand bekend is met deze bookmaker.
Zo ja, zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
De website is: gobetgo.com
Daarnaast nog een free bet actie: gobetgo.com/FreeBet
in 3-08-2014 13:01 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Deze bookmaker criminele instantie is dan ook op zwart gegaan en de eigenaren dieven hebben dan ook alles wat ze konden gejat. Echt ongelooflijk dat zulke licentieverstrekkers dit toestaan.. Ik had hier gelukkig geen account, maar wel bij Canbet. Daar heb ik vlak voordat iedereen een uitbetaling wou doen (en niemand dus zijn geld kreeg) mijn geld nog gekregen door 10-tallen mails achter elkaar te verzenden dat ik per direct mijn geld eis en geklaagd had bij de licentieverstrekker en SBRforum, hierop kreeg ik onmiddelijk mijn betaling (al een teken dat het fout zat). 1,5 maand later bestonden ze niet meer..
Eigenlijk is het erg gevaarlijk om geld te storten bij relatief onbekende bookmakers, al was Canbet vroeger wel een zeer gerenommeerde bookmaker maar dankzij nieuwe eigenaars volledig kapot gemaakt. Iedereen moet zich bewust er van zijn dat dit risico bestaat en vooraf is het beter om af te wegen of het geen risico is om te storten bij de betreffende bookmaker. Enige indicaties dat het er niet goed zit zijn bijvoorbeeld: hoge en makkelijk vrij te spelen bonussen, odds vaak laat aanpassen en regelmatig bets voiden, geen limieten voor spelers instellen die veel winnen of surebetten en inconsistent regels gebruiken (bets in de ene situatie bij winst voiden en bij verlies niet voiden bijvoorbeeld).
edit: Vaak, als het al te laat is komt de belangrijkste hint dat het er fout zit: grote vertragingen met uitbetalingen..
Eigenlijk is het erg gevaarlijk om geld te storten bij relatief onbekende bookmakers, al was Canbet vroeger wel een zeer gerenommeerde bookmaker maar dankzij nieuwe eigenaars volledig kapot gemaakt. Iedereen moet zich bewust er van zijn dat dit risico bestaat en vooraf is het beter om af te wegen of het geen risico is om te storten bij de betreffende bookmaker. Enige indicaties dat het er niet goed zit zijn bijvoorbeeld: hoge en makkelijk vrij te spelen bonussen, odds vaak laat aanpassen en regelmatig bets voiden, geen limieten voor spelers instellen die veel winnen of surebetten en inconsistent regels gebruiken (bets in de ene situatie bij winst voiden en bij verlies niet voiden bijvoorbeeld).
edit: Vaak, als het al te laat is komt de belangrijkste hint dat het er fout zit: grote vertragingen met uitbetalingen..
Retarded gambler
Thijs,
Bedankt voor dit topic! Dit is ook precies de reden dat we met lang niet alle partijen in zee gaan en hier 'jan en alleman' tussen de bookmakers plaatsen. Dagelijks worden we door partijen benaderd maar 90% wimpelen we heel netjes af.
Laat het een goede leerschool voor velen zijn!
Mario
Bedankt voor dit topic! Dit is ook precies de reden dat we met lang niet alle partijen in zee gaan en hier 'jan en alleman' tussen de bookmakers plaatsen. Dagelijks worden we door partijen benaderd maar 90% wimpelen we heel netjes af.
Laat het een goede leerschool voor velen zijn!
Mario
Hakuna Matatttta.