Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie over Gobetgo, dit zijn oplichters let op!

Hallo,

Mijn vraag is of iemand bekend is met deze bookmaker.

Zo ja, zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

De website is: gobetgo.com
Daarnaast nog een free bet actie: gobetgo.com/FreeBet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpatje_fr in 3-08-2014 13:01 Bookmakers
in 3-08-2014 13:01 Bookmakers
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er in ieder geval goed uit. Ben wel benieuwd naar meer informatie over die freebet.
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Heeft iemand inmiddels ervaring met deze bookmaker?
0 Vind ik leuk's
Nee geen enkele ervaring
0 Vind ik leuk's
Ik ga een account aanmaken daar :-$
0 Vind ik leuk's
Vandaag heb ik ook een account aangemaakt bij gobetgo..

Op dit moment hebben ze een stortingsbonus van 50% (tot 50 euro) lopen. Ik heb zelf 15 euro gestort waarop ik 7,50 extra op mijn account kreeg. Deze bonus werd direct naar mijn storting bijgeschreven.

Hierna besloot ik om een combi bet te plaatsen, wat mij uiteindelijk ruim een half uur heeft gekost. De site werkt erg traag. Ik denk zelf dat dit ook een beetje ligt aan de browser die je gebruikt. Dezelfde combi had ik binnen 10 minuten op mijn telefoon kunnen plaatsen. Wel moest ik meerdere malen op "Place Bet" drukken, totdat de bet daadwerkelijk werd geplaatst.

Erg interessant is de bonus die je bovenop een combi krijgt. Stel je stelt een combi van 8 wedstrijden samen, dan krijg je hier een 25% bonus op. Dus stel:

Je maakt een combi van 8 wedstrijden met allen een quotering van 1.45 (minimale quotering moet 1.40 zijn), dan krijg je een totale quotering van ongeveer 19.50. Je zet 10 euro in en je kan dus in principe 195 euro winnen. Maar door de 25% bonus op de combi win je in plaats van 195 euro, ruim 240 euro!

Al met al:

De welkomstbonus is er aantrekkelijk, maar aan de site zelf kan nog wel het een en ander verbeterd worden. Ik zou adviseren om gebruik te maken van je mobiele telefoon of van Internet Explorer. Verder is de extra bonus op een combi erg aantrekkelijk.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en mochten jullie vragen hebben dan kun je hier altijd op reageren of me een PM sturen!
0 Vind ik leuk's
Zojuist mijn eerste bet bij GoBetGo gewonnen. Een klein kwartiertje na het einde van de laatste wedstrijd werd het winnende bedrag bijgeschreven op mijn account.

Wat ik jullie nog mee wil geven is het feit dat de wedstrookjes wat onduidelijk over kunnen komen. Hierbij het wedstrookje van mijn winnende bet:

http://i62.tinypic.com/2zdoxmd.png">

Tot slot kreeg ik bovenop deze combi 6% extra. Hierdoor heb ik uiteindelijk 42.93 gewonnen!

Hier wat meer info met betrekking tot die extra bonus:

Combo payout bonus

The bonus to the winnings is applied, when their Client places any combo bet (3 selections or more). Notably odds need to be 1.40 or above for the pick to count.

The bonus payout table:
3 selections: 3% bonus
4 selections: 6% bonus
5 selections: 10% bonus
6 selections: 15% bonus
7 selections: 20% bonus
8 selections: 25% bonus
9 selections: 30% bonus
10 selections: 40% bonus
11 selections or more: 50% bonus
0 Vind ik leuk's
Mogelijkheid om te storten en je stortbedrag direct terug af te halen en enkel met je bonus verder te spelen ?
0 Vind ik leuk's
@mromit: Nee dat moet je zeker niet doen.

"The deposit and bonus amount must be rolled over five times on sports bets before you can withdraw any winnings, otherwise any bonus or winnings will be forfeited. Bets will only count towards rollover requirements once they have been settled".

Hier staan alle voorwaarden: gobetgo.com/Home/BonusTerms
0 Vind ik leuk's
Op de website staat groot Free bet met de code 50sports , bij de voorwaarden is het een bonus van 50%

Kan iemand mij vertellen wat het precies is?
0 Vind ik leuk's
mavagen:
Op de website staat groot Free bet met de code 50sports , bij de voorwaarden is het een bonus van 50%

Kan iemand mij vertellen wat het precies is?

Dit is wat ik kon vinden over de welkomstbonus van GobetGo :

Om in aanmerking voor de welkomstbonus, moet de bonus code 50SPORTS gebruikt worden.
Er zal een 50% welkom bonus tot €50 op uw eerste storting toegekend worden. Bijvoorbeeld, maak een storting van €100 en ontvang een bonus van €50.

Iedereen heeft recht op slechts 1 welkomstbonus. De bonus zal worden toegekend aan uw account voor sportweddenschappen zodra de eerste storting gemaakt is.

Om van de bonus te kunnen profiteren moet deze binnen 90 dagen na uw eerste storting rondgespeeld worden anders zal het bonussaldo niet meer geldig zijn.

De storting en bonus bedrag moeten 5 x worden rondgespeeld op sportweddenschappen voordat eventuele winsten opgenomen kunnen worden, anders zullen de bonus en winsten verloren gaan. Weddenschappen zullen alleen meetellen voor rondspelen zodra ze zijn voldaan.

Voor het ontvangen van de bonus en voldoen aan de eisen van het rondspelen moeten alle inzetten worden geplaatst op odds van ten minste 1.80. Combo inzetten waar de odds ten minste 1.80 zijn tellen ook mee voor de bonus. Enkele weddenschappen die op elk type handicap (met uitzondering van 3-way handicap) of op over/under weddenschappen tellen niet mee voor de bonus. Meerdere bets die geplaatst worden op de dezelfde gebeurtenis en selectie kunnen worden beschouwd als bonus manipulatie.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.