Identiteitscontrole Napoleon Games
Ik heb, zoals veel andere leden, bericht ontvangen dat ik een kopie van mijn ID-kaart moet doorsturen naar Napoleon Games voordat ze mijn winst doorstorten op mijn rekening. Het probleem is dit: ik had een anderhalf jaar geleden een ander account maar mijn toenmalige email was niet meer bruikbaar. Daarom heb ik een nieuw account gemaakt met al mijn gegevens maar met de rijksregisternummer van m'n vader (met zijn weten en toestemming) gezien de website mijn rijksregisternummer niet meer wou aanvaarden.
Ik besef nu dat dit hoogstwaarschijnlijk gezien wordt als inbreuk op de gebruiksvoorwaarden. Als ik mijn ID-kaart doorstuur gaan ze dus zien dat de rijksregisternummers niet overeen komen.
Ben ik juist als ik veronderstel dat ik kan fluiten naar m'n winst en beter mijn account verwijder?
Ik besef nu dat dit hoogstwaarschijnlijk gezien wordt als inbreuk op de gebruiksvoorwaarden. Als ik mijn ID-kaart doorstuur gaan ze dus zien dat de rijksregisternummers niet overeen komen.
Ben ik juist als ik veronderstel dat ik kan fluiten naar m'n winst en beter mijn account verwijder?
in 28-01-2016 18:53 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Naar alle waarschijnlijkheid kun je fluiten naar je winst, je hebt je niet aan het reglement gehouden.
Stellen ze zich dan geen vragen bij het feit dat de account mijn naam heeft?
Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht :p
Dat het geld naar mijn rekeningnummer zou gestort worden gaat hun op zich niet aan denk ik.
Dat het geld naar mijn rekeningnummer zou gestort worden gaat hun op zich niet aan denk ik.
rw10:
Normaal gesproken moet je id en rekening nummer qua naam gelijk zijn voor zo ver ik weet aangezien bookmakers vaak ook een copy van je bankgegevens (naam willen) maar goed je kan het altijd proberen
stiletto28:
Normaal gesproken moet je id en rekening nummer qua naam gelijk zijn voor zo ver ik weet aangezien bookmakers vaak ook een copy van je bankgegevens (naam willen) maar goed je kan het altijd proberen
rw10:
En als ik het zou laten overschrijven naar m'n vader zijn rekening? Gezien hij op de hoogte is.
rw10:
En als ik het zou laten overschrijven naar m'n vader zijn rekening? Gezien hij op de hoogte is.
stiletto28:
rw10:
dat is misschien wel het beste, maar dan kunnen ze ook weer moelijk doen dat je account andere gegevens heeft (naam etc) beste is om het gewoon te proberen.
rw10:
Maar doen ze wel moeilijk over. (omwille van witwaspraktijken).
Tenzij er een slaapkop jouw gegevens controleert (veel duidelijker kan "fraude" eigenlijk niet zijn), lijkt mij het beste om gewoon je verhaal op te biechten (op voorwaarde dat je geen "illegale" reden hebt om jouw vaders rijksregisternummer te gebruiken).
Als het om een relatief klein bedrag gaat, kan je mss je geld terugzien.
Nu ik er nog eens over nadenk, kan je eigenlijk beter op een andere site op de andere kant betten en een klein verlies nemen. Want volgens mij ga je jouw geld niet meer terugzien.
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Ik heb een gesprek gehad met de support van de website en ze wisten me daar te vertellen dat
de rijksregisternummer niet overeen hoeft te komen met de naam van de eigenaar van de bankrekening.
Die persoon zei me dat er enkel gecheckt wordt of de rijksregisternummer van de ID-kaart die doorgestuurd wordt overeen komt met diegene
die gebruikt is om het account aan te maken.
de rijksregisternummer niet overeen hoeft te komen met de naam van de eigenaar van de bankrekening.
Die persoon zei me dat er enkel gecheckt wordt of de rijksregisternummer van de ID-kaart die doorgestuurd wordt overeen komt met diegene
die gebruikt is om het account aan te maken.