Goldenpalace: 70 euro gratis weddenschap
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
in 6-04-2014 16:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedden:
Het gaat hier over een no risk freebet waar niks voor rondgespeeld moet worden. Bij freebets hoeft dus nooit wat rondgespeeld te worden.
sundayem:
Er staat ook niks over het bedrag rondspelen, dus als ik met een quote van 5 win 350 win, hoef ik deze niet rond te spelen?
Er staat ook niks over het bedrag rondspelen, dus als ik met een quote van 5 win 350 win, hoef ik deze niet rond te spelen?
Het gaat hier over een no risk freebet waar niks voor rondgespeeld moet worden. Bij freebets hoeft dus nooit wat rondgespeeld te worden.
Als je verliest krijg je dus een freebet. Dat houdt dus in dat je niet de 70 kan uitcashen, maar 70 kan inzetten waarvan je enkel de winst terugkrijgt en niet de ingezette 70 van de freebet?
Zou fijn als de crew even wat duidelijkheid kan geven. Moet toch lukken aangezien voetbalwedden blijkbaar hieraan meewerkt.
sundayem:
Als je verliest krijg je dus een freebet. Dat houdt dus in dat je niet de 70 kan uitcashen, maar 70 kan inzetten waarvan je enkel de winst terugkrijgt en niet de ingezette 70 van de freebet?
Of er wordt winst gemaakt en houdt de winst of de freebet wordt verloren en goldenpalace.be zal jouw eerste bet terugbetalen, tot een maximum van 70 euro.
Toto Sigarenboer
En is dit ook voor nederlanders? of echt alleen voor mensen uit Belgie ?
Door de crew was dit al bevestigd, Remco en mijn ervaring met een andere freebet bij betfirst was dat ze wel degelijk terugbetalen en het gewoon teruggestord wordt ;)
Ja de een zegt dat, goldenpalace niet voor Nederlanders is, en daarna zegt er iemand dat er niks staat dat het voor Nederlanders niet kan ? Dus welke is het nou :P
dus stel je verliest, kan je de terug gestorte 70E niet uitcashe? het is dus een freebet die 70E die je moet inzitten?
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
Zijn Belgen he ;-) Ze bedoelen vast per woonadres..
Ik wil ook gebruik gaan maken van de freebet, maar hoe moet je aantonen dat je via voetbalwedden.nl komt?
bgb2792:
Ik wil ook gebruik gaan maken van de freebet, maar hoe moet je aantonen dat je via voetbalwedden.net komt?
Ik wil ook gebruik gaan maken van de freebet, maar hoe moet je aantonen dat je via voetbalwedden.net komt?
Wie op link van Goldenpalace op voetbalwedden klikt komt op een pagina terecht waar de Goldenpalace promotie in samenwerking met voetbalwedden staat. Vanuit daar wordt alles bijgehouden. Scheelt Voetbalwedden en Goldenpalace een hoop werk lijkt mij zo :)
Toto Sigarenboer