Goldenpalace: 70 euro gratis weddenschap
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
in 6-04-2014 16:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jordi85:
Wat Bapinho vraagt wil ik ook weten, ik wil als nederlander ook graag gebruik van deze actie maken....
Wat Bapinho vraagt wil ik ook weten, ik wil als nederlander ook graag gebruik van deze actie maken....
Volgens mij is dat geen probleem.
Hakuna Matatttta.
Hoe moeten we dit doen dan?
"2. Dit aanbod is enkel geldig voor spelers die een aan voetbalwedden.net gekoppelde goldenpalace.be-account hebben."
"2. Dit aanbod is enkel geldig voor spelers die een aan voetbalwedden.net gekoppelde goldenpalace.be-account hebben."
mattie44:
Wie zich via voetbalwedden inschrijft voor Goldenpalace.be wordt automatisch gekoppeld. Het aanbod is dus enkel geldig voor spelers die een Goldenpalace.be account aan hebben gemaakt via voetbalwedden.
Toto Sigarenboer
Er staat ook niks over het bedrag rondspelen, dus als ik met een quote van 5 win 350 win, hoef ik deze niet rond te spelen?
Lijkt te mooi om waar te zijn, waar is het addertje :o?
Site ziet er overigens wel fijn uit. Van de week maar eens testen denk ik zo.
Enkel een persoon per woonplaats??
Hoe weet je dit dan?
Hoe weet je dit dan?
Arrr
Ik zou het ook wel willen weten, zat net al te zoeken naar een livechat maar die hebben ze niet anders konden we het daar even vragen. Is er een nederlander die het aandurft ?:P
sundayem:
Er staat ook niks over het bedrag rondspelen, dus als ik met een quote van 5 win 350 win, hoef ik deze niet rond te spelen?
Dan win je gewoon volgens mij.
sundayem:
Het gaat hier over een no risk freebet waar niks voor rondgespeeld moet worden. Bij freebets hoeft dus nooit wat rondgespeeld te worden.
Toto Sigarenboer
Hoe weet je dan of je de eerste bent van je woonplaats die aan deze actie meedoet? Omdat er oa staat 'per woonplaats'
ozil11:
Hoe weet je dan of je de eerste bent van je woonplaats die aan deze actie meedoet? Omdat er oa staat 'per woonplaats'
Lijkt me natuurlijk niet dat dit zo is