Goldenpalace: 70 euro gratis weddenschap
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
in 6-04-2014 16:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dit staat nu ook in de voorwaarden:
10. De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
Heeft iedereen hier zijn bet nog verloren? Of iemand al ervaring met winnen en uitbetalen?
10. De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
Heeft iedereen hier zijn bet nog verloren? Of iemand al ervaring met winnen en uitbetalen?
Ik heb mijn bet gewonnen, afgelope zondag. Ik had 70euro ingezet op een quote van rond de 3.7. Ik heb van de week gelijk uitbetaling aangevraagt. Ik heb een mailtje gehad dat het werd uitbetaalt. Ik heb nog niet op mijn rekening gekeken of het binnen is.
Ik kijk even zodra ik thuis ben en dan laat ik dat nog even weten.
Ik kijk even zodra ik thuis ben en dan laat ik dat nog even weten.
Het staat er nog niet op. Dit kan kloppen want ik heb het mailtje donderdag avond gehad. Het zou 3-5 dagen duren. Het zal in de loop van deze week er wel op komen, neem ik aan.
bedankt voor deze tip mensen! 600 euro mee gepakt met me 70 euro freebet (h)
Moet je dat bedrag nu nog rondspelen of niet?
nee helemaal niet, je stort zelf 70 euro dus dat kunnen ze zowieso niet maken
dbuffel:
Dit gaat om een no risk freebet tot max 70 euro. Dus er hoeft bij deze promotie niks rondgespeeld te worden.
Toto Sigarenboer
Dus voorwaarde 10 kan genegeerd worden?
De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
ginryuu:
Hoop het!
Dan ga ik hem ook doen namelijk!
ginryuu:
Nee, ik lees het ook nu. Ik was in de war met een andere freebet en had over de rondspeel voorwaarden heen gelezen. Deze voorwaarden zeker niet negeren.
Toto Sigarenboer