Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goldenpalace: 70 euro gratis weddenschap

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Geloof dat zij dezelfde voorwaarden hebben als Betfirst en Betclic.. dus meteen uitcashen kan je er :)
graag reacties!
p.s. en is deze actie ook voor NL?
https://www.goldenpalace.be/goldenpalacebe-voetbalwedden-free-bet-nl.php?promo=IOX25Z
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthierryz1 in 6-04-2014 16:06 Bookmakers
in 6-04-2014 16:06 Bookmakers
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit staat nu ook in de voorwaarden:
10. De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
Heeft iedereen hier zijn bet nog verloren? Of iemand al ervaring met winnen en uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
Ik heb mijn bet gewonnen, afgelope zondag. Ik had 70euro ingezet op een quote van rond de 3.7. Ik heb van de week gelijk uitbetaling aangevraagt. Ik heb een mailtje gehad dat het werd uitbetaalt. Ik heb nog niet op mijn rekening gekeken of het binnen is.
Ik kijk even zodra ik thuis ben en dan laat ik dat nog even weten.
0 Vind ik leuk's
Het staat er nog niet op. Dit kan kloppen want ik heb het mailtje donderdag avond gehad. Het zou 3-5 dagen duren. Het zal in de loop van deze week er wel op komen, neem ik aan.
0 Vind ik leuk's
bedankt voor deze tip mensen! 600 euro mee gepakt met me 70 euro freebet (h)
0 Vind ik leuk's
Moet je dat bedrag nu nog rondspelen of niet?
0 Vind ik leuk's
nee helemaal niet, je stort zelf 70 euro dus dat kunnen ze zowieso niet maken
0 Vind ik leuk's
dbuffel:
Moet je dat bedrag nu nog rondspelen of niet?

Dit gaat om een no risk freebet tot max 70 euro. Dus er hoeft bij deze promotie niks rondgespeeld te worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dus voorwaarde 10 kan genegeerd worden?
De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
De volgende restricties gelden voor het aanvragen van een utibetalng: het terugbetaalde bedrag moet minstens 5 keer ingezet worden, waarbij elke weddenschap minstens één voorspelling met een quote van 1.70 moet bevatten.

Hoop het!
Dan ga ik hem ook doen namelijk!
0 Vind ik leuk's
ginryuu:

Nee, ik lees het ook nu. Ik was in de war met een andere freebet en had over de rondspeel voorwaarden heen gelezen. Deze voorwaarden zeker niet negeren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.