Golden Palace annuleert goedgekeurde weddenschap : €100'en euro's winst weg
Ik had goede ervaringen met Golden Palace, tot afgelopen week.
Voor de Europa League heb ik 150 euro ingezet op gelijkspel Sevilla - Slavia Praag. De weddenschap was goedgekeurd, geld afgeschreven van mijn account en dat was het. Gelukkig eindigde de wedstrijd in een gelijkspel, waardoor ik 150 x 4,75 = 712,50 euro op mijn rekening had moeten staan.
Tot mijn grote verbazing zag ik gisteren dat er nog steeds 150 euro op stond. Blijkbaar heeft Golden Palace de weddenschap minuten nadat de weddenschap was goedgekeurd weer geannuleerd! Ik heb al enkele mails hierover gestuurd en ze zeggen dat de quoteringen niet klopten. Dat slaat nergens op, bekenden hebben zelfs nog gewed op 4,95 voor een gelijkspel nog geen uur daarvoor en ik zie ook niks vreemds verder aan de quoteringen met andere websites.
Ze hebben ook niks gecommuniceerd via mail of telefoon dat ze mijn weddenschap verwijderd hebben. Anders had ik alsnog de weddenschap kunnen plaatsen voor de aftrap, Dit is opeens een groot risico, want blijkbaar wordt nu verwacht dat je blijft checken of de weddenschap ondanks dat deze geplaatst is, alsnog later afgekeurd wordt. Dit is natuurlijk niet te doen en te belachelijk voor woorden.
Ik ben aan het denken om in elk geval contact op te nemen met de Belgische kansspelcommissie hierover, want stel dat elke bookmaker zo zou handelen dan weet je nooit meer of de weddenschap nou wel of niet uiteindelijk ingezet is. Ik heb nota bene tijdens de wedstrijd nog om af te dekken tegen een gelijkspel ingezet ergens anders om zo verzekerd te zijn van winst, maar daardoor heb ik nu zelfs flink verlies geleden.
Echt te belachelijk voor woorden dit van Golden Palace en de support is ook dramatisch hierover. Ik weet niet of Voetbalwedden hierin nog iets kan betekenen?
Golden Palace is een verschrikkelijke bookmaker. Vroeger ook miserie gehad om eindelijk geld te willen opvragen dat ik terecht had gewonnen. Wegblijven bij die dieven!
Klacht indienen bij belgische kansspelcommissie.
Niets ten nadele van jouw ervaring, maar volgens Oddsportal waren de odds nergens 4,95 een uur voor aftrap. Afhangende van wanneer jij zelf hebt ingezet (woensdag + donderdagochtend kon je technisch gezien ergens nog 4.70+ krijgen) zou het hier inderdaad kunnen gaan om een fout van hun kant.
Niets ten nadele van jouw ervaring, maar volgens Oddsportal waren de odds nergens 4,95 een uur voor aftrap. Afhangende van wanneer jij zelf hebt ingezet (woensdag + donderdagochtend kon je technisch gezien ergens nog 4.70+ krijgen) zou het hier inderdaad kunnen gaan om een fout van hun kant.
Het was geen uur voor de wedstrijd, het was in de ochtend. Een uur voor ik de weddenschap had geplaatst had ik geschreven was 4,95 nog mogelijk. Daarbij is te zien dat de quoteringen in de loop van de dag van ongeveer 5 naar 4,4 daalden (afhankelijk van welke bookmaker uiteraard).
je moet gewoon klacht indienen bij kansspel, naar je geld zul je kunnen fluiten, maar ze zouden toch minstens een waarschuwing mogen geven dat je bet was gecancelled
schandalig. KSA heeft bij een klacht nav diefstal door Circus.be in ieder geval niets opgeleverd. Nooit meer iets van gehoord, dus veel succes. Blijkbaar kunnen bookmakers gewoon doen waar ze zin in hebben.
schandalig. KSA heeft bij een klacht nav diefstal door Circus.be in ieder geval niets opgeleverd. Nooit meer iets van gehoord, dus veel succes. Blijkbaar kunnen bookmakers gewoon doen waar ze zin in hebben.
wat gebeurde er bij circus.be precies? Die lijken mij altijd zo netjes :)
Kansspelcommissie is een lachertje. Heulen mee met de bookmakers. Ik heb ooit eens een klacht ingediend en die lachen je gewoon vierkant uit. Typisch Belgische toestanden.
Als zelfs een clown (CEO) van de Nationale Loterij in prime time komt beweren dat je in België een account kan aanmaken als Kermit de Kikker, dan weet je hoe erg het gesteld is?
Maar Geens gaat wel online weddenschappen aan banden leggen, de gek! Hij zou beter de stal aan de andere kant eens uitmesten, maar politiekers in den Belgique gaan quasi allemaal langs de kassa.
Pff,
Ik zou toch een klacht indienen
beter iets doen dan niets
je hebt niets meer te verliezen
Het is hun schuld , ze moeten maar beter opletten wat ze doen
Je hebt je bet geplaatst , het is hun eigen schuld
net hetzelfde als je iets koopt met een bepaalde prijs op in de winkel zijn ze verplicht dit te verkopen aan die prijs
daar bestaat een wet voor
printscreen nemen en doorsturen naar de kansspelcommissie
je hebt je bet geplaatst , dus moeten ze nu niet annuleren nadien
een schande dat zij dat zomaar mogen die bookmakers ,
maar ja , wat kan je tegen zo een groten mannen doen he
waarschijnlijk zal jij niet de enige geweest zijn die draw had gezet aan die odd en ze zullen ze veel moeten hebben uitbetalen aan die odd
want dat ze zeveren voor 700 euro zou toch erg zijn
succes
Trouwens ,
Nog iets
ga eens naar een ladbrokes kantoor en zet jij eens een verkeerde bet
als je je bet niet binnen de minuut annuleert , weigert de computer of het kantoor je bet te annuleren
kan je ook als argument gebruiken
jij mag je bet niet annuleren als die is geplaatst , maar de bookmaker wel
pak een goeie advocaat , zou ik toch doen
iedereen gelijk voor de wet
zo kunnen ze iedereen hun bets annuleren
makkelijk voor hun he ;-)