Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Betting exchanges: Betdaq / Smarkets / Matchbook

De meeste die hier serieus wedden hebben denk ik wel een account op Betfair.

Maar ik vroeg me af hoe de situatie tegenwoordig is met de 3 grootste concurrenten van Betfair.

Betdaq, Smarkets & Matchbook.

Speelt er iemand ook op 1 van deze exchanges en wat is jullie ervaring op dit moment? Ik heb ze alle 3 een tijd geleden uitgetest maar daarna links laten liggen omdat ik er te ontevreden over was. Ik vroeg me af of het inmiddels al wat verbeterd is.

Het grote voordeel van deze 3 tegenover Betfair is de lagere commissie (1.5%/2% vs 5% bij betfair) maar daar lever je wel aanbod, marktvolume en betrouwbaarheid van de site en snelheid van uitbetalingen voor in. Als deze punten inmiddels al wat verbeterd zijn bij 1 van die 3 wil ik het graag nog is een serieuze poging wagen. Als ik zo een beetje rondscroll op de sites komt Smarkets het beste over bij mij tot nu.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvivoex in 22-09-2018 19:24 Bookmakers
in 22-09-2018 19:24 Bookmakers
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk trouwens niet dat het om die scam gaat, want dan zouden ze niet tijdelijk geschorst zijn.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.