Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Beloftes, beloftes en niks wordt na gekomen. Ben echt klaar me deze bookie. Slechte odds, slechte klantenservice, promoties die niet nagekomen worden.
Kortom: vermijden dus.
Inmiddels heb ik via de contact-optie van comeon 2 keer een bericht gestuurd met het vriendelijke verzoek de boel te sluiten voor mij. Totaal geen reactie. Kan een moderator danwel iemand van VW niet iets betekenen? Dit is toch heel vaag zo allemaal?
Stuur maar even een prive bericht naar mij met je come-on gebruikersnaam en je vraag/verzoek. Dan probeer ik het (sneller) voor elkaar te krijgen. Al kan ik niks beloven..
Ik heb een bedrag gewonnen bij come on en dit was mijn eerste keer dat ik daar speelde. Ik heb geen gebruik gemaakt van een bonus, dus ik heb het gewonnen bedrag met mijn 'eigen' geld gecreerd.
Nu vroegen ze mij om documenten te sturen, waar ik vervolgens ook netjes aan heb voldoen. Nadat alles door hen was geverifieerd, kreeg ik een melding dat ik kon uitbetalen. Ik heb dus een uitbetaling gedaan die op dit moment in behandeling is.
Is er hier iemand ervaring met een uitbetaling van come on op je normale bankrekening? Hoe lang duurt dit ongeveer?
Ik vraag dit namelijk met een reden. Volgens een onderzoekende website is come de snelste uitbetaler op het net.
Ik vind dit echt heel erg snel, dus ik heb mijn twijfels. Indien het natuurlijk echt zo is, dan zou dat super zijn. Ik heb ook de zogenaamde 'trustly' manier gebruikt die word aangegeven op die site.
Kan iemand mij dit verhaal, zowel van de link die ik heb geplaatst als iemand die ervaring heeft met een eerdere uitbetaling, bevestigen?
Ik hoor het graag van jullie:)..alvast bedankt allemaal
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)