Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Blijf weg bij Comeon en Dave van de support is een verschrikking die zijn fouten niet toegeeft!
tevreden unibet speler
Ik had een bonus ontvangen en ging weer spelen op comeon :) Nu is storten natuurlijk nooit een probleem maaar ik heb wat gewonnen en wil terugstorten naar neteller maar dat lukt opeens niet omdat er een storing is met neteller ( is nu al een week dus dat is al vaag) en terugstorten naar de bank is ook twijfelachtig want ze hebben nu ineens storing met trustly dus moet dagen wachten voor ik eventueel een email krijg en dan pas kan ik het terugstorten. Heb het gevoel dat ze je gewoon aan het lijntje houden zodat je je gewonnen geld gaat verspelen maar dat ga ik natuurlijk niet doen :))))
Mijn respect heb je, Totomaster. Je loopt als een rode draad door dit topic heen, maar opgeven staat niet in je woordenboek! ;)