Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wil iedereen er graag op wijzen dat comeon stiekem de voorwaarden van de 20% reload bonus heeft veranderd. Je moet nu verplicht combo's spelen ipv singles.
0 Vind ik leuk's
Gaat dus nog steeds niet best daar... Het lukt mij ook nog steeds niet mijn account gesloten/gegevens verwijderd te krijgen bij hen. Zelfs met tussenkomst van VW niet... Ben benieuwd of ze nog 'groeien'..
0 Vind ik leuk's
Wat een drama op Comeon zeg! Ik wilde geld storten opeens krijg ik een email van ene Dave van de klantenservice dat mijn account gesloten is en dat ik een papiertje moet invullen om het weer te openen. Ik de chat in om te vragen hoe het zit word mij verteld dat ik heb gevraagd in de chat om mijn account te sluiten dus ik zeg dat het niet klopt en vraag om bewijs. Hij laat me 10 min wachten en zegt gewoon ja het is gewoon zo je wilde het sluiten. Nou maakt iedereen weleens wat mee bij een bookmaker maar dit slaat echt alles!

Blijf weg bij Comeon en Dave van de support is een verschrikking die zijn fouten niet toegeeft!
0 Vind ik leuk's
och boys toch,wat ik allemaal lees beter stoppen daar en nooit meer spelen,die jesse probeert alles goed te praten en ondertussen houden ze jullie al weken aan de lijn... beste is gewoon unibet,bwin enzo

tevreden unibet speler
0 Vind ik leuk's
Volgens mij staan ze ook niet meer in de promo's van VW dus dat zegt ook al heel veel...
0 Vind ik leuk's
Waardeloze bookie, komen afspraken niet na, regels van promoties veranderen opeens zonder de de gebruiker in te lichten en de odds zijn bar slecht. Goede zaak dat voetbalwedden hier geen zaken meer mee doet. Vermijden deze bookie.
0 Vind ik leuk's
Ik had een bonus ontvangen en ging weer spelen op comeon :) Nu is storten natuurlijk nooit een probleem maaar ik heb wat gewonnen en wil terugstorten naar neteller maar dat lukt opeens niet omdat er een storing is met neteller ( is nu al een week dus dat is al vaag) en terugstorten naar de bank is ook twijfelachtig want ze hebben nu ineens storing met trustly dus moet dagen wachten voor ik eventueel een email krijg en dan pas kan ik het terugstorten. Heb het gevoel dat ze je gewoon aan het lijntje houden zodat je je gewonnen geld gaat verspelen maar dat ga ik natuurlijk niet doen :))))
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Ik had een bonus ontvangen en ging weer spelen op comeon :) Nu is storten natuurlijk nooit een probleem maaar ik heb wat gewonnen en wil terugstorten naar neteller maar dat lukt opeens niet omdat er een storing is met neteller ( is nu al een week dus dat is al vaag) en terugstorten naar de bank is ook twijfelachtig want ze hebben nu ineens storing met trustly dus moet dagen wachten voor ik eventueel een email krijg en dan pas kan ik het terugstorten. Heb het gevoel dat ze je gewoon aan het lijntje houden zodat je je gewonnen geld gaat verspelen maar dat ga ik natuurlijk niet doen :))))

Mijn respect heb je, Totomaster. Je loopt als een rode draad door dit topic heen, maar opgeven staat niet in je woordenboek! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Haha Jeroentje :) Tja je moet je ervaringen delen he anders is een forum niks aan ;)
0 Vind ik leuk's
Je zou toch zeggen dat je juist door onze maar vooral je eigen ervaringen daar niet meer zou spelen totomastertje. Je doet t toch echt zelf gap. Lees maar eens terug wat je ongetwijfeld al hebt gedaan maar zelfs met tussenkomst van VW gebeuren er daar de domste dingen en ze zijn nogmaals niet voor niks van de site af hier.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.