Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
ComeOn! Freebet Club met tot €1.000 aan freebets per week: hoe meer je inzet, hoe meer freebets. Regels en voorwaarden lees je hier!
Heb afgelopen vrijdag 10 euro gestort via Skrill naar Comeon maar nog steeds niks op mijn account en het is wel van mijn bank afgeschreven.
Heb zaterdag en zondag iemand op de chat gesproken maar die geven aan niks te kunnen doen en hebben het doorgegeven aan het depositteam.
Ik heb ook Jesper hier op VW een PM gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
Normaal als er iets niet goed gaat lost hij het vaak wel op.
Ook al is het maar 10 euro vind ik het raar dat het zo lang moet duren.
Ik hoor het wel.
Groeten,
Alex
Iemand hier ervaring mee?
Heb afgelopen vrijdag 10 euro gestort via Skrill naar Comeon maar nog steeds niks op mijn account en het is wel van mijn bank afgeschreven.
Heb zaterdag en zondag iemand op de chat gesproken maar die geven aan niks te kunnen doen en hebben het doorgegeven aan het depositteam.
Ik hoor het wel.
Groeten,
Alex
Ik heb dit gisteren gehad. rond 20:00 uur gestort en zelfs nu nog steeds niets ontvangen, precies hetzelfde verhaal als bij jou.
Helaas heb ik de fout gemaakt door vlak daarna weer een storting te doen ( meestal staat het er na een half uurtje wel op) maar helaas. Nu zijn ze het aan het 'onderzoeken' maar op de een of andere manier heb ik er een heel slecht gevoel over..
Hoe is het bij jou afgelopen?
Ik hoor het wel.
Groeten,
Alex
Ik heb dit gisteren gehad. rond 20:00 uur gestort en zelfs nu nog steeds niets ontvangen, precies hetzelfde verhaal als bij jou.
Helaas heb ik de fout gemaakt door vlak daarna weer een storting te doen ( meestal staat het er na een half uurtje wel op) maar helaas. Nu zijn ze het aan het 'onderzoeken' maar op de een of andere manier heb ik er een heel slecht gevoel over..
Hai Cavese,
2x in een chat gesprek bij Comeon geweest wat ik al een nadeel vind dat hun er niks aan doen maar doorsturen naar de betaalafdeling!bij unibet als je in de chat gaan die mogen zelf wat doen.
Na 4 dagen een mail gehad van Ruben dat het probleem bij Skrill lag.
Ik gaf aan dat ik het raar vond omdat ik op de site van Comeon een storting doe.
Toen uiteindelijk Skrill maar 2 mails gestuurd en na een week stond het op mijn Skrill account zonder bericht!
Dus ik zou het even via Skrill proberen?
Groeten,
Alex
Ik hoor het wel.
Groeten,
Alex
Helaas heb ik de fout gemaakt door vlak daarna weer een storting te doen ( meestal staat het er na een half uurtje wel op) maar helaas. Nu zijn ze het aan het ''onderzoeken'' maar op de een of andere manier heb ik er een heel slecht gevoel over..
Hai Cavese,
2x in een chat gesprek bij Comeon geweest wat ik al een nadeel vind dat hun er niks aan doen maar doorsturen naar de betaalafdeling!bij unibet als je in de chat gaan die mogen zelf wat doen.
Na 4 dagen een mail gehad van Ruben dat het probleem bij Skrill lag.
Ik gaf aan dat ik het raar vond omdat ik op de site van Comeon een storting doe.
Toen uiteindelijk Skrill maar 2 mails gestuurd en na een week stond het op mijn Skrill account zonder bericht!
Dus ik zou het even via Skrill proberen?
Groeten,
Alex
Oké dan weet ik alvast wat er gaat gebeuren. Ik heb gisteren direct al aangegeven dat het niet goed zou komen met die betaling. Hetzelfde als bij jou wordt alles inclusief screenshots naar de betaalafdeling gestuurd en moet je maar afwachten. Vanmiddag weer opnieuw gevraagd en weer doorgestuurd naar betaalafdeling. Ik heb ook Skrill al aangeschreven maar helaas nog geen reactie... ik vind dit toch een kwalijke zaak.
Ik baalde er toch een beetje van en ben zojuist weer de chat in gegaan en daar trof ik toevallig ook Ruben, ik kreeg een freebet van jawel 5 hele euro's. Dat was dan wel weer aardig
Begin augustus via de link van voetbalwedden een account aangemaakt. Was toen een bonus van 100% tot € 300! Ivm geen geld op dat moment, wilde ik begin september gaan storten. Tot mijn verbazing was deze bonus VERDWENEN en ipv daarvan kon ik nu een 400% bonus krijgen bij storting van max. € 10! (50€ speelgeld maar dus).
Vervolgens een mail gestuurd en geen reactie gekregen. Halve dag later de chat ingegaan met de vraag hoe t zat. Een Engelse chat medewerker had me geholpen. Een Nederlandse reactie op mijn mail hoefde ik niet te verwachten binnen een bepaalde tijd van haar ?!? De chat medewerker vertelde me vervolgens vrolijk dat de bonus na 3 weken vervalt en sommigen blij zijn met de 400% bonus die aangeboden wordt. Een rare manier van werken aangezien er duidelijk stond dat de bonus vervalt op 31-12-2015! BEDRIEGERS DUS!!
Ik weet niet of Jessie Who nog voor Come-On werkt? Kan hij misschien hier iets aan doen? Ik wil gewoon die 100% bonus van € 300 ipv die domme 400% van € 10 hebben. Mijn accountnaam is duifbetting op comeon.