Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jessie deze snap ik echt niet ! :-|

TNS uit wales speelde vandaag en bij een 3-1 voorsprong wordt de wedstrijd door slecht weer (denk ik ) gestaakt.
Ik heb een vraag over devolgende 2 combo s : http://i.imgur.com/WqKBugj.png?1 en combo2 :
http://i.imgur.com/OqfJbGg.png?1

1 ste combo : TNS -1 ...wordt fout gerekend....er staat cancelled ! Verder is de combo goed dus come on telt deze wedstrijd NIET mee (void).

2 de combo : TNS over3.5 ... als hier ook cancelled stond , zou de combo GOED zijn maar NU wordt deze wedstrijd NIET gecancelled maar gewoon FOUT gerekend...waardoor de combo NIET goed wordt gerekend :( Hier staat zelfs : einduitslag 3-0...dan zou combo1 weer helemaal (odd erbij ) goed moeten zijn...

Jessy wat moet ik hiermee ? help aub !!!! :(
0 Vind ik leuk's
Mootje,

Je kan Jessie beter een privé-bericht sturen. Hij (of zij :P) reageert daar heel snel en mijn ervaring is dat Jessie ook meteen voor je gaat kijken hoe of wat. Zie wat (mijn) reacties hier voor. Toevallig heb ik Jessie nu (helaas) ook weer nodig. Ik ben bij ComeOn na al het gedoe, naast het betten ook gaan blackjacken en daar gebeurde ook weer iets vreemds. Ik leg het hele gedoe nu eerst (privé) voor aan Jessie en kom er, indien nodig, nog wel ff op terug met de ins en outs. Ik kan me niet voorstellen dat je er niet uit gaat komen als je Jessie ff een privé-berichtje stuurt! Hopelijk heb je hier wat aan man! Fijne dagen!
0 Vind ik leuk's
Mootje,

Als ik naar je 2e bet kijk is die sowieso (nog) niet goed je hebt TNS zelf over 3.5 gezet en niet over op de wedstrijd! 3-0 of 3-1 is dan sowieso niet goed man, succezzz!
0 Vind ik leuk's
altaidpech:
Mootje,

Als ik naar je 2e bet kijk is die sowieso (nog) niet goed je hebt TNS zelf over 3.5 gezet en niet over op de wedstrijd! 3-0 of 3-1 is dan sowieso niet goed man, succezzz!

De wedstrijd is GESTAAKT bij een 3-1 voorsprong van TNS...

Het klopt dat ik in combo1 , TNS over 3.5 heb gespeeld ... maar mijn punt is : Als ze deze FOUT rekenenen i p v te cancellen (void) dan moeten ze TNS-1 , in combo2 , GOED rekenen ipv te cancellen...Het gaat om dezelfde wedstrijd ... Bij combo1 staat uitslag: 3-0 en bij combo2 staat er: gecancelled !

kunnen jullie t nog volgen ? Zie printscreens in mijn post hierboven !

0 Vind ik leuk's
Ja je kunt dezelfde bet in de ene combo niet cancellen en in de andere combo laten staan, helemaal eens!
Dit buiten het feit of de bet goed of fout is, dus beide bets als niet gespeeld dus 1.0 beschouwen.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ja je kunt dezelfde bet in de ene combo niet cancellen en in de andere combo laten staan, helemaal eens!
Dit buiten het feit of de bet goed of fout is, dus beide bets als niet gespeeld dus 1.0 beschouwen.

Helemaal eens met je knight! (y)

Het frappante in deze situatie is dat ik 2x wordt benadeeld...

Bij de ene combo zeggen ze "gecancelled" waardoor ik MINDER uitbetaald heb gekregen .
Bij de andere combo zeggen ze 'VERLOREN' anders was deze combo ook goed geweest...

Ik hoop dat ze de fout toegeven en t rechtdraaien . Heb come on net n e mail gestuurd en als de live-chat opengaat , 12:30 t/m 20:30 , zal
ik ze even opnieuw contacteren

wordt vervolgd !
0 Vind ik leuk's
knight876:
knight876:
Gauw wegwezen bij Come on, ze weten niet eens wat oddsportal is.
Bonus oppikken en weg daar, odds zijn veelal te laag, dus niet interessant.

Dan nog maar even mijn reactie erin gooien, mss dat Jessie daar alsnog antwoord op kan geven, wss ook overheen gelezen?

Ik vind het dus vreemd dat Come on niet weet van oddsportal, letterlijk vanuit de chat meegekregen, raar want dit is een van de meest gebruikte odds checkers en dus heel belangrijk om daar op te staan.
Dat de odds laag zijn maakt het ondanks blijkbaar een goede service niet aantrekkelijk om daar te spelen, want te lage odds betekent geen inzetten.
Opzich maakt het niet uit of ComeOn op oddsportal staat, het is namelijk een clone van 10bet, odds zijn hetzelfde dus je kan gewoon de odds vergelijken door naar 10bet te kijken op Oddsportal, netzoals Netbet, ook een clone van 10bet.

Dit neemt overigens niet weg dat ComeOn als bookmaker totaal niet interessant is door de lage Payout op single bets.
0 Vind ik leuk's
mootje1509:
Jessie deze snap ik echt niet ! :-|

TNS uit wales speelde vandaag en bij een 3-1 voorsprong wordt de wedstrijd door slecht weer (denk ik ) gestaakt.
Ik heb een vraag over devolgende 2 combo s : http://i.imgur.com/WqKBugj.png?1 en combo2 :
http://i.imgur.com/OqfJbGg.png?1

1 ste combo : TNS -1 ...wordt fout gerekend....er staat cancelled ! Verder is de combo goed dus come on telt deze wedstrijd NIET mee (void).

2 de combo : TNS over3.5 ... als hier ook cancelled stond , zou de combo GOED zijn maar NU wordt deze wedstrijd NIET gecancelled maar gewoon FOUT gerekend...waardoor de combo NIET goed wordt gerekend :( Hier staat zelfs : einduitslag 3-0...dan zou combo1 weer helemaal (odd erbij ) goed moeten zijn...

Jessy wat moet ik hiermee ? help aub !!!! :(

Heb t net met Suzanne van de live-chat hierover gesproken en zij vindt dit ook vreemd en gaat t helemaal uitzoeken...
Zodra ze t heeft uitgezocht stuurt ze mij n mail ! Afwachten dus maar...
0 Vind ik leuk's
ha die Mootje,

gebeuren sowieso rare dingen daar.

Event Sadolin Paints FC vs. SC Villa [1:1], speelde ik. eindresultaat 1-2

http://www.liveuitslagen.nl/wedstrijd/ALv6QDQt/#samenvatting-wedstrijd
http://nl.soccerway.com/matches/2014/12/23/uganda/fufa-super-league/sadolin-paints/sports-villa/1953537/?ICID=PL_MS_07

wat zegt comeon, gestaakt, 85e min.
Unibet en Bwin betalen uit, comeon geeft een void....

topbookie!
0 Vind ik leuk's
Het feit dat die Jessie Who hier niet komt zegt ook wel wat, ja pm'en, dat kan maar doet niet veel goed aan de bookie.

Mijn vragen zijn sowieso niet beantwoord en ik heb er geen belang bij om dit via PM te doen, volgens mij heeft Jessie hier alle belang bij om hier regelmatig te komen, want al deze berichten doen zijn werkgever geen goed.
:s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.